turzol Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 ja się tym nie przejmuje bo zimą śmigam na 17''. Bardziej chodzi mi o sensowność takiego setupu
Dev Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 320/300 ??? Nie ma nic bardziej sensownego ogarnalem ten setup jux ponad 5 lat temu sprawdza sie idealnie 288mm to lipa do 320mm
turzol Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 320/300 ??? Nie ma nic bardziej sensownego ogarnalem ten setup jux ponad 5 lat temu sprawdza sie idealnie 288mm to lipa do 320mm Dzieki dev. Teraz tylko czekac az sie zestaw z s4 na tyl napatoczy
michałswd Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 chlopaki moze ktos z Was wie jaki jest rozmiar śruby samozabezpieczającej zacisk w jarzmie 288tyl Bo na jarzmach z rs4 wygląda mi to na m10 ale nie jestem pewien jaka powinna byc jej długosc bo takowej nie posiadam w kmpl
michałswd Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Dev nie chdzilo mi o srube mocująca jarzmo do zwrotnicy te sruby mam fakt ; M12x1.5 Pytam o rozmiar śrub samozabezpieczajcych miedzy zaciskiem a jarzmem
Dev Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 W RSie chyba jest M8X1 Normalnie jest M8x1.25 czyli zwykly metryczny ale na 100% nie jestem pewien
michałswd Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Miałbyś gdzies luzem takie śrubki ?
michałswd Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Najlepiej te pod rs ale moga byc i te standardowe musze znac dlugosc i kupic odpowiednie Edytowane 30 Listopada 2014 przez michałswd
michałswd Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Spoko nie goń sie z tym ewntualnie pozostaje nagwintowac otwory w jarzmie pod m8 x 1,25 jesli bedzie koniecznosc chyba ze okaże sie ze gwint jest taki sam ide do piwnicy zerknac
Dev Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Nie gwintujesz jarzma tylko trzpien ale i to odradzam bo tylko syfu narobisz
michałswd Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Nie nie o to mi chodzilo , mialem na mysli otwory pod wspominane m8 jak na zlosc nie mam pod ręka zadnej srubki m8 ale na oko wyglada to na standardowy gwint metryczny Jarzmo ma jak wspominales m12 x 1,5 i te śruby oryginalne posiadam jakbys znalazł te m8 to bym przytulil obie wole sobie wszystko wczesniej pokompletowac
Dev Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Trzpienie z jarzm mozesz sobie podmienic
michałswd Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 chyba nie bedzie koniecznosci bo wyglada to na standard m8 Jutro piaskowanie i jak zdąże malowanie zobaczymy jak to wyjdzie
slo Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 http://allegro.pl/audi-s4-s5-zaciski-tarcze-klocki-hamulce-tyl-i4829322631.html podejdzie to na tył ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się