pioteros Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Aż 35mm? Jesteś pewien? Tarcze b6 maja kolo 32mm głębokości to by wychodziło ze tarcze z passka maja prawie 70
tauka Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 No passat ma 63,9mm Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Zacisk owszem, tarcza juz nie. Edytowane 26 Lutego 2015 przez Dev
pioteros Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 szlifowac zwrotnice, podkladki pod jarzmo i bedzie chulalo, w dodatku wiecej felg z wyzszym et wejdzie ;D
BeyerBrown Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Ktoś przerabiał temat montażu w B6/B7 hamulców pochodzących z Audi A8D2 (94-02r.)? Pasuje wszystko P&P czy trzeba zrobić jakąś rzeźbę? Na przodzie w A8 siedzą zaciski dwutłoczkowe i przypadają 4 klocki/tarczę (dla fi=325mm), dla większych tarcz (fi=345/360mm) są już rozwiązania oparte o dwa klocki. Z tyłu z kolei tarcza ma fi=269/280/310mm - wszystkie wersje są wentylowane! Pytam, bo ceny zacisków+jarzm i tarcz są znacznie tańsze (mowa o używkach) bo handlarze gdy widzą, że jakaś cześć pochodzi od S-ki to dodają z automatu podatek od prestiżu!!! Zaciski+jarzma przód 4-ro klockowego: http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/50/37/45/60/5037456006 Zaciski+jarzma tył: http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/50/47/55/90/5047559095 Edytowane 26 Lutego 2015 przez BeyerBrown
pioteros Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) zaciski pasuja pod warunkiem ze znajdziesz tarcze odpowiadajace srednicom tych z a8 d2, poza tym jest to slaby hebel i nie spodziewaj sie cudu tym bardziej ze widze ze szukasz jak najtaniej... zaciski z a6 c6 jednotlokowe chodza czasem po 80zl sztuka do tego kupujesz tarcze 320mm nowe z klockami i nic lepszego nie znajdziesz w nizszym progu cenowympoza tym tyl jest juz dawno oklepany, ale do b5, do b6 to nie bedzie zbytnio pasici jeszcze - nie bylo tarcz 325 tylko 323mm, pod 345 byl zacisk brembo 4 tloczkowy (ten w zaden sposob nie bedzie nigdzie pasowal) a pod 360 zacisk dwutlokowy dwu klockowy Edytowane 26 Lutego 2015 przez pioteros
BeyerBrown Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Ja to widzę inaczej - to sprzedający wyczuwając, że coś jest towarem chodliwym/deficytowym podnoszą ceny do absurdalnych kwot, czego przykładem są ori hample od S4 B6/B7 Co innego dedykowane zestawy na innych tarczach/klockach... wtedy wyższa cena jest dla mnie zrozumiała. Obecnie chcę zrobić upgrade tylko tyłu, bo jest na wykończeniu - przód (312mm) na razie nie ruszam, bo w zeszłym roku zrobiłem mu renowację i wymienię na coś lepszego (345mm) dopiero jak się zajedzie. Z tym tyłem od A8 to jakieś poważne przeróbki są? Zgrają się z ori felgą 17"? Jaka byłaby ich skuteczność (z tarczą 310mm) w porównaniu do tyłu od S4 B6 (tarcza 300mm)? PS. W ETCE było napisane, że w A8 D2 tarcza z przodu ma 323mm... Edytowane 26 Lutego 2015 przez BeyerBrown
BeyerBrown Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 A coś więcej? Dlaczego? Gorzej hamują czy nie wejdą/za dużo przeróbek (co konkretnie)? Mowa oczywiście o tyłach...
pioteros Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 duzo przerobek, maly klocek - po co kombinujesz jak masz zestawy pod b6 wlasnie z tarcza 288x12 oraz 300x22 pasujace bez przerobek
Dev Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Dokladnie, szybko miło i bez cudaczenia. jak chcesz to mam gotowy zestaw 288mm
BeyerBrown Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Chciałbym jak już od razu 300mm wentylowane by przy wymianie w przyszłości przodu na 345mm współgrało to ze sobą i nie było wstydu Hmmm, a zaciski przy 288 są takie same co przy 300mm? Wydaje mi się, że nie, ale wolę zapytać fachowców Edytowane 26 Lutego 2015 przez BeyerBrown
pioteros Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 nie moga byc takie same bo 288 to tarcza lita a 300 wentylowana
BeyerBrown Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Rozumiem, a które zestawy hamulcowe byłyby kompatybilne i równie skuteczne co S-kowe? Czy te z Golfa6 R, Leona Cupry lub Audi S3 dałoby się ożenić z A4? Edytowane 27 Lutego 2015 przez BeyerBrown
dziadekM Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Kurde tak szukam i nie mogę dojść od czego idą zaciski pod tarczę 300mm na tył? Będę zmieniał i myślałem nad 288 a tu dopiero obczaiłem że i 300 można... Tylko jak z dostępnością bo 288 to jak na lekarstwo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się