pioteros Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 chcialbym wlasnie sie dowiedziec czemu uwazasz ze zapewnia slaba sile hamowania bo jest to dla mnie interesujace Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
siemian Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Lepsze OZ gładkie czy perforowane do fds i zacisku s4? Ja do nie sportowej jazdy jestem zwolennikiem gładkich tarcz. Perforacja w codziennej jeździe dużo nie pomoże poza tym że będziesz musiał je co jakiś czas czyścić żeby nie zrobiły się mikropęknięcia i będą głośniejsze. Ze swojego doświadczenia wiem że z perforowanymi tarczami miałem zawsze kłopot, byłby dużo delikatniejsze. Także moim zdaniem gładkie, ale jest to moje zdanie. Zresztą FDSy bardzo fajnie współgrają z gładkimi Zimermanami. chcialbym wlasnie sie dowiedziec czemu uwazasz ze zapewnia slaba sile hamowania bo jest to dla mnie interesujace Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka jezdziłeś na takich zaciskach? ja jezdzilem zarówno w audi jak i bmw i w obu przypadkach te hamulce jakoś specjalnie nie hamowały, żeby nie powiedzieć że słabo. Kiedyś zresztą natknąłem się w internecie na tabele porównawczą skuteczność poszczególnych zestawów hamulcowych i ten 4 tłok dla tarczy 350mm generował mniejszą siłe od seryjnych zacisków S4 pod tarcze 345mm. Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez siemian
pioteros Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 tak jezdze obecnie na 4tloku i nie mam z nim problemow Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
siemian Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) może nie masz porównania jezdziłeś porównywalnym autem na zestawie z S4? Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez siemian
pioteros Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) nie porownywalem bo mam to na tarczy 320mm wiec nawet gowniany hebel na sporo wiekszej tarczy moze miec przewage, ale roznica miedzy zwyklym heblem na tej samej tarczy a tym co mam ja jest sporapamietaj ze wielkosci tloczkow sa przerozne, roznica miedzy zaciskami np. z porsche boxstera a takimi jakie sa np w touaregu to jest przepasc - a obydwa zaciski z tych aut to 4 tłok Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez pioteros
siemian Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 a to wiadomo że tak. Tak samo powierzchnia klocka będzie robiła różnice
Wandej Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Siemian co Cie taki wkurw złapał na te hamulce?
Arturoo Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Wyośla każdemu jak może ,w końcu to o hebelkach/naszym bezpieczeństwie mowa ... Dev również zawsze doradza na podstawie nabytego doświadczenia w jednym tylko celu... by pomóc
BeyerBrown Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) Ufffff, już mi serce do gardła z przejęcia skoczyło, że jest inny niż ten, jakże szlachetny, powód Przez myśl mi nawet przeszło, że kroi się tu jakaś afera hamulcowa A to nie jest tak, że im więcej tłoczków (im większa sumaryczna powierzchnia na które naciska płyn) to i pompka je wypychająca musi być mocniejsza by dopchnąć klocki z odpowiednią siłą do tarczy? Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
lapek85 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dev, mogę Ci podwieźć zaciski tył z a4 b5 do regeneracji, coś słabo hamują i ręcznego na jedno koło nie ma jak tak, to daj adres może być na PW
Arturoo Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dev, mogę Ci podwieźć zaciski tył z a4 b5 do regeneracji, coś słabo hamują i ręcznego na jedno koło nie ma jak tak, to daj adres może być na PW Zadzwoń Pan se do niego ...on pw nie ma już wieki
lapek85 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dev, mogę Ci podwieźć zaciski tył z a4 b5 do regeneracji, coś słabo hamują i ręcznego na jedno koło nie ma jak tak, to daj adres może być na PW Zadzwoń Pan se do niego ...on pw nie ma już wieki dziękuje Panie asystencie
bartekzks Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Panowie jak jest z przednimi heblami z 345mm s4 B8 2011r 3,0 tfsi do B7 idzie zamontować ??
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Idzie ale cza pokombinowac posxukaj sobie od A6C7
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 szlif zwrotnicy, podginanie oslon tarcz do tego podkladki pod jarzma zacisku - to tak z grubsza jesli chodzi o hebel z b8
BeyerBrown Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 szlif zwrotnicy, podginanie oslon tarcz do tego podkladki pod jarzma zacisku - to tak z grubsza jesli chodzi o hebel z b8 Rzeźba goni rzeźbę Hamulce S4 uzależniają... jak wcześniej jeździłem jak dziadek, zachowując bezpieczny dystans, tak teraz nie obawiam się burackiego podjeżdżania pod zderzak lub późnego hamowania Zdarzyło mi się takie zachowanie na dwupasmówce... żeby nie było, że tak teraz jeżdżę Ale na jeszcze lepszych hamulcach to chyba poczułbym się przez chwilę nieśmiertelnym Teraz już wiem dlaczego spotyka się takie zachowanie na drodze u młodo-gniewnych w dopieszczonych struclach... PS. Prawdę mówiąc moje toczydło też można nazwać struclem
H4mm3R Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Beyer już się tak nie podniecaj, to są tylko hamulce swoją drogą 345/300 dobry hebel
Arturoo Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii
BeyerBrown Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Po prostu cieszę się z udanego moda Na jakiś czas starczy VAG dał ciała, że taką słabiznę dawali na pierwszy montaż... chyba z oszczędności. A Audi niby marka premium...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się