Wandej Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 973 i 4 to 320mm jarzmo 716 981 i 2 to 345mm jajrzmo 630 Ale wiesz Tomek handlarze często mieszają to Sam dostałem pare kpl 320mm z jarzmami 345mm bo takie chciałem a że nie mieli kpl to zamienili
elmer80 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Jest jakakolwiek różnica między OZ a ferodo??? wysłane z Commodore 64 Śruby od ori jarzm 288 normalnie pasują do 320? wysłane z Commodore 64
Wandej Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Jest jakakolwiek różnica między OZ a ferodo??? wysłane z Commodore 64 Śruby od ori jarzm 288 normalnie pasują do 320? wysłane z Commodore 64 Pasują. Ferodo nie ma powłoki antykorozyjnej
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Ale mozesz sobie sam cos naniesc na tarcze. jakis zaroodporny sprey w zupelnosci wystarczy.
elmer80 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Towot będzie git? ;-) wysłane z Commodore 64
Grz3si3k Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 A dla mnie macie jakąś odpowiedz? A pytanko moje Panowie - czy orientujecie się jaka jest długość przewodu hamulcowego od pompy ABS do lewego przedniego koła?
kris_91 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Panowie mam zaciski 320 czy mozna odkrecic ten tylny korpus z tloczkiem od tej przedniej czesci w celu pomalowania zaciskow. Chce to zrobic bez odkrecania przewodow hamulcowych a zacisk chce dobrze wyczyscic do malowania. Tam sa chyba 4 sruby torx
fatboyA4 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Śmiało można odkręcać ja tak zrobiłem bo dawałem do śrutowania i malowania proszkowego.
kris_91 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 A mozna to odkrecic bez odkrecania calosci od piasty? I jaki tam ma byc klucz dokladnie?
Grz3si3k Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Dziękuję!! A mozna to odkrecic bez odkrecania calosci od piasty? I jaki tam ma byc klucz dokladnie? Ja też rozkręcałem zacisk do malowania - bez problemów. Ale raczej musisz odkręcić od piasty - bo jarzmo na pewno też będziesz chciał dobrze oczyścić Torx T55 Edytowane 6 Grudnia 2015 przez Grz3si3k
staniek Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Zacisk do jarzma jest na imbus 7, jarzmo do zwrotnicy na klucz 21
fatboyA4 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Najpierw poluzuj torxy później odkręć zacisk wykręć śruby i tą część z tłoczkiem podwieś na jakimś drucie żeby nie wisiała na przewodach i po sprawie
pioteros Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 jarzmo do ozwrotnicy 21 ? chyba 17 z tego co pamietam, gwint m14
wesz82 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 17 w mniejszym zaś 21 w wiekszym rozstawie.
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 i tym razem audi w nowym B9 sie nie popisało tarcze przód: 314/25 318/30 338/30 tył raczej bez zmian: 300/12330/22 smacznego
wesz82 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Fakt jaj nie urywa jak na ta klase i wage...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się