Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

No oczywiście, że nie w aso. Tylko się zastanawiam jaka jest różnica pomiędzy nimi skoro mają różne oznaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

myśle że tylko ceną... Wątpliwe żeby była inna mieszanka...

No właśnie różnica w cenie jest duża bo 210 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myśle że będzie różnica podobna jak np. FDB i FDS

w tym przypadku std Ate i Ate Power Pad :> :> :> :>

rodzaj mieszanki jest zgodny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rodzaj mieszanki jest zgodny

Co miałeś na myśli, że rodzaj mieszanki jest zgodny ? Czy jest taki sam w obu klockach czy odpowiada mieszankom Standard Ate i Ate Power Pad ?

Gdzie najtaniej dostanę ori klocki Ferodo DS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

typ mieszanki ori std klocka I do S4 jest taki sam jak Ate I Ate PP

jakie masz zaciski ???

z blacha czy z drutem???

jezeli z blacha to mam takie klocki do sprzedaiua,

oznaczenie FDS1629, do zacisku z drutem nie ma klocka FDSP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acha dzięki:)

nie ośmieszaj się. Chyba nie będziesz jezdził na stalowych 16....

hmm te zimę jeszcze tak:) kasy nie ma na nowe :)

masz auto za 50-60 tys a nie masz na felgi? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć:)

dziś mi przyszły zaciski :naughty: no i mam pytanie do was czy są kompletne?

i co to za kabelki urwane hmm myślę ze są od czujników zużycia klocków ale czy jest ok ?

pytam bo nigdy nie miałem styczności z hamulcami samochodowymi:)

7Nzw9.jpg

t_VI0.jpg

MOdLr.jpg

MUSOr.jpg

u20UA.jpg

[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 17:55_________________________________________________

acha dzięki:)

nie ośmieszaj się. Chyba nie będziesz jezdził na stalowych 16....

hmm te zimę jeszcze tak:) kasy nie ma na nowe :)

masz auto za 50-60 tys a nie masz na felgi? :gwizdanie:

hmm powiem tak jak bym pracował to bym miał:D

ale ja jestem w 3 klasie technikum dorabiałem sobie w soboty no i tak trochę nazbierałem na auto a resztę mi tata dołożył:)

no a teraz co mam czy co dostane to inwestuje:)

a i w soboty i każdą wolną chwilę już nie pracuje bo miałem operację kręgosłupa:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usyfione strasznie, zalane płynem, wszystko do mycia

takie zaciski i jarzma zawsze piaskuje i maluje piecówką

ciekaw jestem ile za to zapłacił :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

470 za to dałem, razem z tarczami i klockami, tarcze grubości 29,5 mm:)

hmm powiedzcie panowie o co chodzi z tymi kablami co musiał bym dorobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kablami nic nie musisz robić

wypniesz tylko wtyczki

co przewodami hamulcowymi?

całe czy upier....e ?

bo na fotach nie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz nie przejmuj się, masz taką furę w tak młodym wieku, że nie jeden ci tu pozazdrości :decayed: zaciski wyglądają oki, ale raczej renowacja będzie wskazana, bo widać, że leżały dość długo. Jarzma na pewno są pod 320 ?

Też właśnie kupiłem zaciski ale od S4 i są dokładnie w takim stanie jak twoje, już są rozłożone nas czynniki pierwsze i będą piaskowane i malowane, dostaną nowe prowadnice i uszczelki. Jakieś klocki na rynek chiński w nich były, całe rozwarstwione.

dev oba komplety zacisków mam na blachy. Jak możesz to daj info na PW po ile masz te FDS i jeśli masz FDSP i czy z fakturą ? gładkie tarcze zimmermana 345x30 h=46,5 też masz w ofercie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev oba komplety zacisków mam na blachy. Jak możesz to daj info na PW po ile masz te FDS i jeśli masz FDSP i czy z fakturą ? gładkie tarcze zimmermana 345x30 h=46,5 też masz w ofercie ?

nie handluję częściami więc z faktury nici

otto zimmermanów tez nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 18:59_________________________________________________A jak piaskujesz i malujesz zaciski to też piaskujesz i malujesz tą połowę aluminiową ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alu nie piaskuje sie, syf sie robi

rozbieram zacisk i piaskuje strone metalową razem z jarzmem

potem wszystko idzie do pieca, przed malowaniem i po

tutaj masz link do postu Kolegi który kupił ode mnie kpl z tarczami i klockami

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bkd_turbo_soft_by_tuneup_czyli_bestia_by_piero-t122422.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega czarny558 już prawie kupował 312, więc chwała mu za to że zdobył 320 i nie wpakował się w te maleństwa :wink4: :wink4:

E tam zaciski nie są w najgorszym stanie.

Moje pierwsze 320 miały pocięte rurki hamulcowe i nie miały blaszek.

Wszystko musiałem dokupywać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alu nie piaskuje sie, syf sie robi

rozbieram zacisk i piaskuje strone metalową razem z jarzmem

potem wszystko idzie do pieca, przed malowaniem i po

tutaj masz link do postu Kolegi który kupił ode mnie kpl z tarczami i klockami

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bkd_turbo_soft_by_tuneup_czyli_bestia_by_piero-t122422.0.html

Ładnie to wygląda i dobrze ze zapytałem bo jeszcze chwila i bym alu też piaskował :naughty:[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 19:17_________________________________________________A czy po odtłuszczeniu aluminium warto malować farbą cynkową np. Wurth'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...