Dawid Wątroba Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 mozna Dzięki Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
dugii Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 hej, pytanie do znawcow tematu, szukam trzpeni to jazm na tyl i nie jestem pewny czy St1160 podejda do B7 z 1.9 ? Ori hamulce 1KD 245mm. Gdzie nie patrze w sklepie do niby ten zestaw do A4 nie pasuje ale rozmiar i dlugosc sie zgadzaja..
AlexDLU Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Kurde tyle info ze nie moge sie doszukac odpowiedzi na swoje pytanie ;p mianowicie... mam 312 za niedługo do wymiany... i znalazłem 320 i będę zmienać... tu akurat problem rozwiany... a moje pytanie CZY TE 312 Z PRZODU PODEJDĄ NA TYL ? ot taki myk ? a jesli nie to hm... co by musiało być zrobione aby podeszły ? Mam ASN quattro avant 2001/2 r.
greg2505 Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 Nie podejdą, musisz wymienić wszystko zacisk, tarcza ,klocek,osłona i przewody dla bezpieczeństwa
AlexDLU Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 Wiem wiem ze wszystko, a wszystko bede mial od przodu swojego bo 312 zastapie 320 i pomyslalem ze moze by przelozyc obecny przod 312 na tyl a przewodu to co masz na mysli ? dłuższe czy inne srednice ? ? bo na przód z 312 na 320 to P&P nic nie trzeba zmieniac ?
Toskańczyk Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 4 godziny temu, AlexDLU napisał: Wiem wiem ze wszystko, a wszystko bede mial od przodu swojego bo 312 zastapie 320 i pomyslalem ze moze by przelozyc obecny przod 312 na tyl a przewodu to co masz na mysli ? dłuższe czy inne srednice ? ? bo na przód z 312 na 320 to P&P nic nie trzeba zmieniac ? Jakbyś zapomniał jak wygląda Przód Vs Tył
AlexDLU Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 Dzieki za fotke sadziłem ze da sie jakos przerobić ten tył, ale juz wszystko wiem
isidur Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) Witam szanowne grono,mam pytanie do kolegi Dev,zamierzam zmienić w passacie b5fl 312tki na 345tki,mam już zaciski 981/982 (kupiłem za sto zeta z przesyłką),wiem też,że będę musiał zmienić zwrotnice na alu od a4b6(inny rozstaw śrub pod jarzmo). Jakiej wysokości tarcze muszę kupić? Audi s4b6 ma tarcze o wysokości 46.5mm,jak dobrze wyczytałem numer trw DF 4757S/ate 24.0130-0119.1 Czy to są te tarcze? Będę wdzięczny za wszelkie info,pozdrawiam. Na tyle zawitają 269/22 Edytowane 27 Lutego 2018 przez isidur
Dawid Wątroba Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Od a8 d3 czy vw 360 mm zaciski z jarzmami pasują bez problemu tak ? Tarcza od rs4b5 wydaje mi się że powinna podejść . Jest WGL sens montować taki zestaw ?Czy zostac przy 345 z s4 itdWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Dawid Wątroba Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 wal 360 Hah od razu wal pasuje ta tarcza czy nie ?no i czy jest mega różnica względem 345 Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
isidur Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) Dzięki za zainteresowanie się tematem,poszukam żeliwiaków od s4,ale aluminiowe od a4b6 z zaciskiem 981/982 będą wymagały tarczy o wysokości 46.5mm? To jest najważniejsze pytanie,bo żeliwne pewnie pod tym względem będą identyczne,jak alu,mowa o wymaganej wysokości tarczy 345tki. Mały edit...ceny tych zwrotnic od s4 są zawrotne za taką kasę,to kupię dwie tarcze zimmermnna 100.3326.52,zostanę przy alu od a4b6,bo skoro taki kolos a6 daje sobie radę na aluminiowych,to passat też podoła. Edytowane 3 Marca 2018 przez isidur
staniek Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Jeśli założysz alu zwrotnice to do wymiany będziesz miał wahacze dolne proste i w gratisie dostaniesz te gówniane odelżane piasty,które lubią się giąć / wichrować,i które pewnie wcześniej czy później będziesz musiał wymienić. wysokość tarczy tu i tu jest taka sama 46,5
isidur Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Kuźwa,jak nie urok,to sraczka...a jak wygląda sprawa adapterów,robił ktoś z was takie zabiegi? Muszę to jakoś rozgryźć.A co jest nie tak z tymi piastami,mógłbyś nieco jaśniej? Dopiero się uczę b 5tki,ze wszystkimi jej urokami.
Dev Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 W dniu 3.03.2018 o 16:09, isidur napisał: Kuźwa,jak nie urok,to sraczka...a jak wygląda sprawa adapterów,robił ktoś z was takie zabiegi? Muszę to jakoś rozgryźć.A co jest nie tak z tymi piastami,mógłbyś nieco jaśniej? Dopiero się uczę b 5tki,ze wszystkimi jej urokami. no to jak się uczysz to słuchaj nauczycieli na poczatek zwrotnice z S4 B5 plus ewentualnie półosie oraz cała reszta, czyli: osłony tarcze klocki zaciski jarzma i przewody
wesz82 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 W dniu 3.03.2018 o 10:15, isidur napisał: Mały edit...ceny tych zwrotnic od s4 są zawrotne za taką kasę,to kupię dwie tarcze zimmermnna 100.3326.52,zostanę przy alu od a4b6,bo skoro taki kolos a6 daje sobie radę na aluminiowych,to passat też podoła. Rzuc hasłem na forum pasata ze szukasz zwrotek od w8. Dasz z nich osłony a piasty wymienisz od 2,5 za grosze i masz asowe zwroty za mała kase.
isidur Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Ostatecznie jednak będą zwrotnice od s4,wyjdzie relatywnie najtaniej. Kupię zwrotnice z piastami teraz pytanie,co z przegubami,te z b5tki będą pasowały?...bo zawsze,o ile podejdą,mogę w zwrotki od s4 wsadzić piasty od b5tki,albo zostać przy tych od s4...tylko jak z przegubem? Gdybym się dowiedział,to temat miałbym obcykany,nauczyciele help! Edytowane 4 Marca 2018 przez isidur
wesz82 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Przegub zew masz ten mały czy duzy? Jak duzy to nic nie ruszasz pod tym względem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się