jaro4444 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Krótko i zwięźle - czy w ten model felgi 16", ET42 wejdzie układ 321 mm z zaciskiem jednotłoczkowym od A6 3.0 TDI??? Jaki układ hamulcowy ma z przodu A4 B7 3.0 TDI? [br]Dopisany: 05 Styczeń 2009, 16:31_________________________________________________ Po dzisiejszym spocie A4 Klubu w Warszawie i dzięki uprzejmości Kolegów wiem, że w pokazaną na focie felgę z ET42 wchodzi układ 321x30 mm z zaciskiem jednotłoczkowym od 3.0 TDI. Jeszcze raz dziękuję Kolegom za pomoc i możliwość fizycznego zmierzenia felgi na wozie.
silver_leon Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Oragnoleptycznie sprawdziłem - felga z ET 40 tez wchodzi bez problemu i nic nie obciera.
dudi75 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 a te zmieszcza sie na felge 16? wygladaja na strasznie duze... http://moto.allegro.pl/item514445235_audi_a6_3_0tdi_4f0_nowymodel_zacisk_przod.html tutaj znalazlem mniejsze ale czy to nie sa jakies oszukane? http://moto.allegro.pl/item508133134_zacisk_zaciski_hamulcowe_przod_audi_a6_05_3_0d.html A czy te pierwsze beda pasowaly do B5 , chodzi oto czy otwory jazma beda pasowaly do mojej zwrotnicy . Bylby kox z takimi cheblami
jaro4444 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Dzisiaj szczota druciana poszła w ruch. Zaciski rozebrane na części pierwsze, tłoczki wyczyszczone i posmarowane smarem ATE, prowadnice i uszczelki nowe. Ciekawostka - tłoczki w tym zacisku są ze stopu Al i nie korodują Teraz zaciski leżą i schnie na nich podkład cynkowy (ponad 90% czystego cynku) odporny do 500*C. Później matowanie papierem wodnym i wiechrzni lakier. Jeszcze nie wiem jaki kolor wybrać :gwizdanie: A czy te pierwsze beda pasowaly do B5 , chodzi oto czy otwory jazma beda pasowaly do mojej zwrotnicy . Bylby kox z takimi cheblami Nie będą bo w zwrotnicy stalowej od B5 jest rozstaw mocowań zacisku ok 95 mm, a zwrotnicy aluminiowej od A6 4F0, A4 B6/B7 mają rozstaw śrub mocujących ok. 145 mm.
Jarol Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jaro4444 a mozesz coś więcej napisać jakie uszczelik i prowadnice kupileś nowe do tych zacisków?? Jakie są numery tych części?? Powolej też musze się zabrać za moje zaciski.
Cristoforo Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 jaro4444 gdzie mozna taki podkład cynkowy kupić bo ja na wiosne tez moje zaciski chce odświerzyc i wymienić płyn i moze jakiś zestaw naprawczy
jaro4444 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Komplety naprawcze kupował mój mechanior w ATE. Nie znam nr Podkład to cynk w sprayu. Np taki: http://www.allegro.pl/item531716995_wurth_cynk_spray_do_karoserii_antykorozyjny_99.html
siemian Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Ja jestem własnie w trakcie montażu takich hamulców (auto u blacharza) i wydaje się że wszysko ładnie pasuje. Dorwałem zaciski w bardzo dobrym stanie. jaro4444 cieszę się że sprawdziłeś czy podejdą do tego felgi ori 16'' ET42 bo tej jednej rzeczy nie byłem pewien. Tutaj zdjecia gratów jeszcze w bagażniku Pozdrawiam
Wąski Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Duża jest różnica po zmianie tarcz z tyłu ? [br]Dopisany: 12 Luty 2009, 20:50_________________________________________________opinia jest taka że przód hamuje a potem tył
jaro4444 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Więc na nowych heblach (przód 320, tył 288 mm) zrobiłem już 900 km. Oczywiście delikatne dotarcie przez pierwsze ok. 300 km. Teraz już czuć, że osiągnęły docelową sprawność. Wrażenia - bezcenne Może nie ma nawet takiego znaczenia to, że siła hamowania jest wyraźnie wyższa. Ważne jest przede wszystkim poczucie panowania nad wozem i progresja siły hamowania. Skończyło się uczucie "gumowych" hamulców, zawsze jest wrażenie, że heble mają jeszcze rezerwę. Generalnie mod warty każdej złotówki na niego wydanej
siemian Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 No ja narazie zmieniłem sam przód i też jestem bardzo zadowolony. Na tyl tez przyjdzie kiedys czas jak będzie wiecej gotóweczki Obawaiłem sie ze auto bedzie latac po drodze przy mocniejszym hamowaniu ale nic takiego nie wystepuje... A jak kiedys wymienie ma 288 tył to juz w ogole bajka będzie... Pozdrawiam
Wąski Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Czyli proszę o wysyłanie, myślę że nad bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać skarbonka bez dna
AndyN Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 jaro4444, siemian A jakie heble mieliście fabrycznie? Przód i tył?
siemian Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 dokładnie. Przód 288. Tył 245 (u mnie narazie z tyłu mam serie)
AndyN Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Mnie ciekawi czy byłaby różnica między 312 a 321 mm?
siemian Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Myśle że by była. 321 ma bardzo dobry zacisk który jest montowany do s4 tylko z większym mocowaniem. Pozdrawiam
AndyN Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Dobrze zrozumiałem, że przednie zaciski 288 można założyć na tył? Jarzma będą pasować? A 312 by pasowały?
Jarol Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Na tył średnica tarcz jest taka sama czyli 288 ale 12mm grubości i zacisk jest zupełnie inny. Nie mozna załozyć tego z przodu o nie ma hamulca ręcznego i nie pasuje.[br]Dopisany: 15 Luty 2009, 18:37_________________________________________________Jak by ktoś byl zainteresowany to wklejam fotke kompletnego zestawu do przerobienia tylnych hamulców na 288x12mm: Cały zestaw kupiłem dość tanie bo za 500zł, pochodzi z A4 B7 2,0TFSI z 2007 roku ale nie quattro tylko ośka wiec wszystko będzie bez problemu pasowało do B6. Problem tylko z tym ze osłony są nieco pozaginane, może uda się je wyprostować a jak nie to kupie nowe koszt w ASO 80zł za sztukę. Tarcze i klocki są praktycznie nowe więc nie musze wymieniać wystarczy je tylko troszkę wyczyścić.
spetsnaz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Tarcze i klocki są praktycznie nowe więc nie musze wymieniać wystarczy je tylko troszkę wyczyścić. Nie czyść ich, tylko zakładaj w takim stanie jak są, bezpieczniej i dokładniej wyczyści je sam klocek. Zacisk zakładasz nowy, czy pozostajesz na swoim??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się