siemian Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 sam jeszcze nie wiem co będe wrzucał. Byłem przekonany że Ate ale po tym co się podziało nie wiem czy nie zaryzykuje i spróbuje czegoś innego. Ori ceny są przerażające a przypuszczam ze jakościowo będzie podobnie. Ostatnio zebrało mi się troche kosztów i po powrocie z urlopu czeka mnie dużo wydaktów więc mocniejszy hamulec (np. Porsche) na razie odpada. Cieńko z kasą a jak pomyśle żę po powrocie z urlopu czeka mnie wymiana sprzęgła, dwumasa, przegubów, rozrządu i ogólny przegląd to już mi gorąco... Ceny tarcz i klocków w ASO: tarcza 8E0615301T: 654.75zł /szt. klocki 8E0698151C: 697.63zł /kpl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ceny tarcz i klocków w ASO: tarcza 8E0615301T: 654.75zł /szt. klocki 8E0698151C: 697.63zł /kpl. Za taki komplet jak w aso tylko wg. numerków ATE płaciłem 888 zł łącznie z przesyłką :gwizdanie: tarcza ATE 24.0130-0119.1 - 299 zł / szt klocek ATE 13.0460-7201.2 - 265 zł / kpl Opakowania z hologramem więc na 100% oryginały ATE. Cena bdb dlatego się zdecydowałem. Tarcze Zimmermana najtaniej znalazłem za 480 zł/szt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ceny tarcz i klocków w ASO: tarcza 8E0615301T: 654.75zł /szt. klocki 8E0698151C: 697.63zł /kpl. Za taki komplet jak w aso tylko wg. numerków ATE płaciłem 888 zł łącznie z przesyłką :gwizdanie: tarcza ATE 24.0130-0119.1 - 299 zł / szt klocek ATE 13.0460-7201.2 - 265 zł / kpl Opakowania z hologramem więc na 100% oryginały ATE. Cena bdb dlatego się zdecydowałem. Tarcze Zimmermana najtaniej znalazłem za 480 zł/szt . Nie no ja wiem. Bo ja przecież niecały rok temu kompletowałem zestaw z Ate i za tarcze i klocki płaciłem podobnie. Ale tak jak pisałem wyżej nie wiem czy znowu się zdecyduje na Ate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 No ja bym wolał Zimmermanny bo na 320 śmigałem na gładkich i jak dla mnie są bardzo ok. Gdybym nie znalazł tych ATE w tej cenie to bym pewnie zakładał Zimmermanny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 sam jeszcze nie wiem co będe wrzucał. Byłem przekonany że Ate ale po tym co się podziało nie wiem czy nie zaryzykuje i spróbuje czegoś innego. Ori ceny są przerażające a przypuszczam ze jakościowo będzie podobnie. Ostatnio zebrało mi się troche kosztów i po powrocie z urlopu czeka mnie dużo wydaktów więc mocniejszy hamulec (np. Porsche) na razie odpada. Cieńko z kasą a jak pomyśle żę po powrocie z urlopu czeka mnie wymiana sprzęgła, dwumasa, przegubów, rozrządu i ogólny przegląd to już mi gorąco... Ceny tarcz i klocków w ASO: tarcza 8E0615301T: 654.75zł /szt. klocki 8E0698151C: 697.63zł /kpl. Siemian montuj Otto Zimmermanny + FDSP koszt ok 1100 pln całośc Brembo wyjdzie ok 3000 pln i nie wiadomo jaki podejdzie do tego klocek jak będzie jakis standardowy to nie warto sobie d....y zawrac, nic na tym nie zyskasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Ferodo jest drogie zapodaj Bosch-a z fabryki Pagid No i nastąpiła lekka zmiana postawy Kolegi względem tego klocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 juz dawno sie zmienila, Bosch z tego tematu wyciagnal wnioski i bardzo mocno poprawil jakos produktow jeszcze 2 lata temy nie było tak wesoło dla mnie nr 1 to Ferodo, a jak ktos ma dobre upusty na te produkty to robota nie wychodzi koszmarnie drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 No i wyjaśniła się przyczyna stukających zacisków. Winne były zbyt mocno odgięte blaszki. Po nadaniu im odpowiedniego kształtu, zwiększył sie docisk zacisku do jarzma i stuki ustały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Posiadam zaciski zaudi a4 3,0 TDI zakupiłem nowy kpl. Tarcze 321 z Brembo klocki ferodo premier (130 zł tak z ciekawości:)) i takie pytanie bo wydaje mi się że z dwóch stron powinny być blaszki, lecz niestety sa tylko od strony tłoczka,poniżej umieszczam zdjęcie klocków z 288 i nowe bez blaszek i czy mogą takie być? w sklepie mówiłem i szukaliśmy i nie było klocków z blaszkami. oraz drugie pytanie jak wyglada sprawa z tą śrubką z zabezpiecznia tarczy, bo w brembo nie ma otworu? z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 do tego zacisku montujesz FDB1629 a na zdjeciu jest FDB1323 lub FDB1717 ktore nie pasuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 dzieki wielkie to są 1323 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 coś nam temacik zdechł :confused4: :confused4: za kilka dni wrzuce fotki bo bedzie robiony mały swap-ik z 288/245mm na 312/256mm w B5Q jeden z Kolegów z forum wysłał mi już jarzma z zaciskami przód i tył do tego zestawu wejdą: - przednie perforowane tarcze hamulcowe 312/25mm Otto Zimmermann 100.1242.50 - przednie klocki hamulcowe Ferodo DS Performance FDS1323 - tylne wentylowane tarcze hamulcowe 256/22mm TRW DF4210 - tylne klocki hamulcowe Ferodo FDS1083 - płyn hamulcowy Ate Blue Racing - uszczelnienia i prowadnice do przednich zacisków ori Ate - druty zabezpieczające zacisk ori Ate Kolega zastanawia sie jeszcze nad nowymi tłoczkami do zacisku hamulcowego, które mam zrobic ze 100% stali nierdzewnej wszystkie pozostałe komponenty sa juz zakupione :good: koszt części przyprawił mnie o zawrót głowy :polew: :polew: ale cóż, klient nasz... ham, płaci i wymaga przednie zaciski i jarzma sa już wypiaskowane i pomalowane lakierem proszkowym na kolor czarny tylne zaciski sa alu i musze je troche inaczej "obrobic" :wink4: prawdopodobnie beda tez wymieniane przewody hamulcowe, równiez Ferodo :> :> :> podczas montazu "cyknę" pare fotek pod warunkiem ze kogoś tutaj to zainteresuje :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 ciekaw jestem jak wypadna te klocki ferodo,zastanawiam sie nad nimi,wczoraj wymienilem plyn na Motul RBF600 i przewody na oplot i jestem calkiem zadowolony ,pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 ciekaw jestem jak wypadna te klocki ferodo,zastanawiam sie nad nimi,wczoraj wymienilem plyn na Motul RBF600 i przewody na oplot i jestem calkiem zadowolony ,pzdr Ferodo... jak wypadną....??? jak zawsze, zadowalająco !!!!!!!!!!! :polew: :polew: mam dokładnie taki sam zestaw jaki przymierzam sie zamontowac do auta Kolegi i wszystko jest jak najbardziej ok :good: zestaw na 312/256mm z klockami FDSP niczym nie ustepuje hamulcom 320/255mm :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 no to w takim razie na swoje 320 wrzuce ferodo :good:a wyp...le ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 ale jak juz chcesz wrzucac Ferodo to od razu zapodaj FDSP :good: :good: pod warunkiem ze masz zacisk z blachą bo do zacisku z drutem nie ma DS-ów :confused4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 no to ja mam z drutem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 masz zaciski z A6 Allroad, lub z A8 II trochę szkoda :confused4: zamiast Ate zapodaj Bosch-a: 0 986 424 779 :good: :good: :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 i mowisz ze bedzie dobrze? 246 pln w IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 i mowisz ze bedzie dobrze? 246 pln w IC załatwię Ci taniej jak chcesz w poniedziałek rano zajade do IC i zobacze za ile mi to oddadzą zapytaj tez Kolege TOM77, on ma dobre ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się