Dev Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 6 godzin temu, Randor napisał: Czy ten zestaw pasuje na tył również do B5 Q? W weekend wrzucam 345 na przód i będę rozglądał się za jakimś sensownym tyłem. z małymi zmianami
Randor Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Napiszesz jakie to zmiany czy to jakaś tajemnica? Może nie ma się co wygłupiać i na tył wystarczy 300 z zaciskiem od S4 b5? Chciałbym żeby to wszystko miało ręce i nogi. Edytowane 14 Czerwca 2019 przez Randor
bartez90 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Do b5, ktore takie ciezkie nie jest wrzucac 345/330 to juz lekka przesada. Jeszcze zeby tam bylo ze 350-400hp albo auto uzywane do jazdy po torze to bym zrozumial. U mnie w aucie sluzacym jako daily 320/288 wystarcza spokojnie.
Randor Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Spoko ale już za późno. Przód jest skompletowany. Gorzej niż na 320 nie będzie więc czemu miałbym rezygnować z 345:-) Teraz został tył. Na 288 się nie zdecyduje. Pytam co tam wrzucić do duetu a nie czy 345 w B5 ma sens. Edytowane 14 Czerwca 2019 przez Randor
bartez90 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Najlepiej 300 na tyl i luz, wystarczy i tak z duzym zapasem.
Randor Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Tak mi się wydawało że nie ma co już dalej pajacowac i 300 styknie. Upiecze się też toczenie tarcz.
Dev Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 1 minutę temu, Randor napisał: Tak mi się wydawało że nie ma co już dalej pajacowac i 300 styknie. Upiecze się też toczenie tarcz. a po co masz toczyc tarcze ? dajesz adapter miedzy jarzmo a zwrotnice i pakujesz 330/22mm jak chcesz to mam gdzieś 1 kpl ze srubami
Randor Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Planowałem zakup tyłu w przyszłym miesiącu. Ile wychodzi taki swap razem z tarczami i klockami? Edytowane 14 Czerwca 2019 przez Randor
Pr4et0ri4n Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Witam. Kolego Dev, czy jest szansa dostać/zamówić u Ciebie kompletny regenerowany i pomalowany proszkowo swap na 312 i 255 - jarzma i wszystkie zaciski (wiem ze zaciski są te same co na 288/245, ale mam w kiepskim stanie)?
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 44 minuty temu, Pr4et0ri4n napisał: Witam. Kolego Dev, czy jest szansa dostać/zamówić u Ciebie kompletny regenerowany i pomalowany proszkowo swap na 312 i 255 - jarzma i wszystkie zaciski (wiem ze zaciski są te same co na 288/245, ale mam w kiepskim stanie)? Zadzwoń jutro 693456699
Randor Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 (edytowane) Panowie orientujecie się jakich osłon tarcz przednich potrzebuje przy swapie na 345mm zacisku 973/4 i adapterze. Wiem że mają pochodzić z paska w8 ale są dwie wersje chyba. Przedlift/polift. Jedne są z końcówką A a drugie B. Może wsio jest to samo? W ogóle jest problem z tymi osłonami. W ASO dostępne są tylko lewe. Edytowane 27 Czerwca 2019 przez Randor
maniek796 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Jestem po swapie hebli w a4 b7 przód z 288 na 313 drugie jarzma nowe tarcze klocki wszystko wyczyszone i hula jak trzeba tył z 245 na 288 nowe tarcze klocki zacisk z 2.0 t podobno oslona tarczy została pasuje po dostaniu kilku młotkow i stwierdziłem że nie ma sensu jej zmieniać linka od ręcznego ściągnięta z jednego mocowania i złapana opaska bo krutko się zrobiło oczywiście nowy zestaw naprawczy zacisku odpowietrzenie całego układu i hebel bez porównania auto staje dęba i jest bardzo czuły hamulec jedynie co mi się nie podoba to to że się lubi grzać tył tak jak by większa siłę hamowania szła na tylną oś jeżdżę tak już pół roku i przyzwyczaiłem się już. Pozdro
greg2505 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 7 godzin temu, maniek796 napisał: Jestem po swapie hebli w a4 b7 przód z 288 na 313 drugie jarzma nowe tarcze klocki wszystko wyczyszone i hula jak trzeba tył z 245 na 288 nowe tarcze klocki zacisk z 2.0 t podobno oslona tarczy została pasuje po dostaniu kilku młotkow i stwierdziłem że nie ma sensu jej zmieniać linka od ręcznego ściągnięta z jednego mocowania i złapana opaska bo krutko się zrobiło oczywiście nowy zestaw naprawczy zacisku odpowietrzenie całego układu i hebel bez porównania auto staje dęba i jest bardzo czuły hamulec jedynie co mi się nie podoba to to że się lubi grzać tył tak jak by większa siłę hamowania szła na tylną oś jeżdżę tak już pół roku i przyzwyczaiłem się już. Pozdro Prowadnice dałeś z tyłu nowe ,bo u mnie one były powodem grzania
cziken Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 Czy oferuje ktoś na sprzedaż swap 320/288-300 ?
Dev Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 10 godzin temu, cziken napisał: Czy oferuje ktoś na sprzedaż swap 320/288-300 ? Mam 320/288
cziken Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 Ile za taki zestaw Dev ? Po regeneracji ? Co w skład wchodzi ?
cziken Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 A takie pytanie techniczne - czy przy wymianie zacisków na inne można zostawić przewody stare ? W moim przypadku mam nowe przewody w oplocie mają rok. Szkoda wyrzucać 400 zeta na śmietnik. Chodzi czy przy odkręceniu można je z powrotem wkręcić do nowego zacisku ?
george Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 1 godzinę temu, cziken napisał: Ile za taki zestaw Dev ? Po regeneracji ? Co w skład wchodzi ? Z przewodami w oplocie wyjdzie około 3 k PLN. Jakiś czas temu sam pytałem się u Deva o taki zestaw. 34 minuty temu, cziken napisał: A takie pytanie techniczne - czy przy wymianie zacisków na inne można zostawić przewody stare ? W moim przypadku mam nowe przewody w oplocie mają rok. Szkoda wyrzucać 400 zeta na śmietnik. Chodzi czy przy odkręceniu można je z powrotem wkręcić do nowego zacisku ? Jeżeli wykręcą się ze starych zacisków i wejdą w nowe to mogą zostać.
davidlive Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 W dniu 14.06.2019 o 09:53, finch napisał: Ilu calowa felga przyjdzie na ten zestaw? Zima 17” lato 19”
wojtasbbi Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 (edytowane) Panowie ma ktoś jakiś swapik do B6? obecnie mam serię, a przy mocy 266KM nie ma czym hamować Edytowane 6 Lipca 2019 przez wojtasbbi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się