Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, Randor napisał:

Czy ten zestaw pasuje na tył również do B5 Q? W weekend wrzucam 345 na przód i będę rozglądał się za jakimś sensownym tyłem.

z małymi zmianami

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Napiszesz jakie to zmiany czy to jakaś tajemnica? Może nie ma się co wygłupiać i na tył wystarczy 300 z zaciskiem od S4 b5? Chciałbym żeby to wszystko miało ręce i nogi.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Do b5, ktore takie ciezkie nie jest wrzucac 345/330 to juz lekka przesada. Jeszcze zeby tam bylo ze 350-400hp albo auto uzywane do jazdy po torze to bym zrozumial. U mnie w aucie sluzacym jako daily 320/288 wystarcza spokojnie.

Opublikowano (edytowane)

Spoko ale już za późno. Przód jest skompletowany. Gorzej niż na 320 nie będzie więc czemu miałbym rezygnować z 345:-) Teraz został tył. Na 288 się nie zdecyduje. Pytam co tam wrzucić do duetu a nie czy 345 w B5 ma sens.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Najlepiej 300 na tyl i luz, wystarczy i tak z duzym zapasem.

Opublikowano

Tak mi się wydawało że nie ma co już dalej pajacowac i 300 styknie. Upiecze się też toczenie tarcz.

Opublikowano
1 minutę temu, Randor napisał:

Tak mi się wydawało że nie ma co już dalej pajacowac i 300 styknie. Upiecze się też toczenie tarcz.

a po co masz toczyc tarcze ?

dajesz adapter miedzy jarzmo a zwrotnice i pakujesz 330/22mm

jak chcesz to mam gdzieś 1 kpl ze srubami 

Opublikowano (edytowane)

Planowałem zakup tyłu w przyszłym miesiącu. Ile wychodzi taki swap razem z tarczami i klockami?

 

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Witam.

 Kolego Dev, czy jest szansa dostać/zamówić u Ciebie kompletny regenerowany i pomalowany proszkowo swap na 312 i 255 - jarzma i wszystkie zaciski (wiem ze zaciski są te same co na 288/245, ale mam w kiepskim stanie)?

Opublikowano
44 minuty temu, Pr4et0ri4n napisał:

Witam.

 Kolego Dev, czy jest szansa dostać/zamówić u Ciebie kompletny regenerowany i pomalowany proszkowo swap na 312 i 255 - jarzma i wszystkie zaciski (wiem ze zaciski są te same co na 288/245, ale mam w kiepskim stanie)?

Zadzwoń jutro 

693456699

Opublikowano (edytowane)

Panowie orientujecie się jakich osłon tarcz przednich potrzebuje przy swapie na 345mm zacisku 973/4 i adapterze. Wiem że mają pochodzić z paska w8 ale są dwie wersje chyba. Przedlift/polift. Jedne są z końcówką A a drugie B. Może wsio jest to samo? W ogóle jest problem z tymi osłonami. W ASO dostępne są tylko lewe.

 

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Jestem po swapie hebli w a4 b7 przód z 288 na 313 drugie jarzma nowe tarcze klocki wszystko wyczyszone i hula jak trzeba tył z 245 na 288 nowe tarcze klocki zacisk z 2.0 t podobno oslona tarczy została pasuje po dostaniu kilku młotkow i stwierdziłem że nie ma sensu jej zmieniać linka od ręcznego ściągnięta z jednego mocowania i złapana opaska bo krutko się zrobiło oczywiście nowy zestaw naprawczy zacisku odpowietrzenie całego układu i hebel bez porównania auto staje dęba i jest bardzo czuły hamulec jedynie co mi się nie podoba to to że się lubi grzać tył tak jak by większa siłę hamowania szła na tylną oś jeżdżę tak już pół roku i przyzwyczaiłem się już. Pozdro 

Opublikowano
7 godzin temu, maniek796 napisał:

Jestem po swapie hebli w a4 b7 przód z 288 na 313 drugie jarzma nowe tarcze klocki wszystko wyczyszone i hula jak trzeba tył z 245 na 288 nowe tarcze klocki zacisk z 2.0 t podobno oslona tarczy została pasuje po dostaniu kilku młotkow i stwierdziłem że nie ma sensu jej zmieniać linka od ręcznego ściągnięta z jednego mocowania i złapana opaska bo krutko się zrobiło oczywiście nowy zestaw naprawczy zacisku odpowietrzenie całego układu i hebel bez porównania auto staje dęba i jest bardzo czuły hamulec jedynie co mi się nie podoba to to że się lubi grzać tył tak jak by większa siłę hamowania szła na tylną oś jeżdżę tak już pół roku i przyzwyczaiłem się już. Pozdro 

Prowadnice dałeś z tyłu nowe ,bo u mnie one były powodem grzania 

Opublikowano

Czy oferuje ktoś na sprzedaż swap 320/288-300 ? 

Opublikowano
10 godzin temu, cziken napisał:

Czy oferuje ktoś na sprzedaż swap 320/288-300 ? 

Mam 320/288

Opublikowano

Ile za taki zestaw Dev  ? Po regeneracji  ? Co w skład wchodzi ? 

Opublikowano

A takie pytanie techniczne - czy przy wymianie zacisków na inne można zostawić przewody stare ? W moim przypadku mam nowe przewody w oplocie mają rok. Szkoda wyrzucać 400 zeta na śmietnik. Chodzi czy przy odkręceniu można je z powrotem wkręcić do nowego zacisku ? 

Opublikowano
1 godzinę temu, cziken napisał:

Ile za taki zestaw Dev  ? Po regeneracji  ? Co w skład wchodzi ? 

Z przewodami w oplocie wyjdzie około 3 k PLN. Jakiś czas temu sam pytałem się u Deva o taki zestaw.

34 minuty temu, cziken napisał:

A takie pytanie techniczne - czy przy wymianie zacisków na inne można zostawić przewody stare ? W moim przypadku mam nowe przewody w oplocie mają rok. Szkoda wyrzucać 400 zeta na śmietnik. Chodzi czy przy odkręceniu można je z powrotem wkręcić do nowego zacisku ? 

Jeżeli wykręcą się ze starych zacisków i wejdą w nowe to mogą zostać.

Opublikowano
W dniu 14.06.2019 o 09:53, finch napisał:

Ilu calowa felga przyjdzie na ten zestaw?

Zima 17” lato 19”

Opublikowano (edytowane)

Panowie ma ktoś jakiś swapik do B6? obecnie mam serię, a przy mocy 266KM nie ma czym hamować 

Edytowane przez wojtasbbi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...