Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, george napisał:

Jeżeli masz dobre zacisk to sfrezuj zacisk. 

myślałem o tym, ale jednak to są hamulce i trochę się boję tego robić, jeśli zaciski a4 B6/B7 rozwiązały by tu sprawę to jednak wolał bym je wymienić niż podchodzić do tego ze szlifierką

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A6 C5 miały troche inny zacisk, patrząc na niego z góry był prosty

w A6 C6 jest w kształcie półksięzyca

Opublikowano
33 minuty temu, Dev napisał:

A6 C5 miały troche inny zacisk, patrząc na niego z góry był prosty

w A6 C6 jest w kształcie półksięzyca

a w A4 b6/B7???

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Lukasz_mk2 napisał:

a w A4 b6/B7???

w B6 nie było 320

w B7 zacisk 320 jest taki jak w A6C6, pomijając cabrio

Edytowane przez Dev
Opublikowano

czyli generalnie czy ten z B7 czy A6 to i tak bez różnicy jeśli chodzi o felgi??

Opublikowano
8 minut temu, Lukasz_mk2 napisał:

czyli generalnie czy ten z B7 czy A6 to i tak bez różnicy jeśli chodzi o felgi??

tak, ale zawsze mozna dac  zacisk na frezarkę i zmiejszyc jego wysokosc o max 17mm

Opublikowano
14 godzin temu, Dev napisał:

tak, ale zawsze mozna dac  zacisk na frezarkę i zmiejszyc jego wysokosc o max 17mm

tylko mi nie chodzi o wysokość tylko o "głębokość" bo ramie felgi mi o niego wadzi (obecnie jest założony dystans 20mm)

IMG_20200420_142846.jpg

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, Lukasz_mk2 napisał:

tylko mi nie chodzi o wysokość tylko o "głębokość" bo ramie felgi mi o niego wadzi (obecnie jest założony dystans 20mm)

IMG_20200420_142846.jpg

Tak się to określa. Musisz frezowac zacisk 

 

Dzisiaj wpadły 8tloki z merca, w środku nowe ori klocki. Pójdą w złoto na tarcze 400 albo 420 mm do B8 :wink4:

20200421-220601.jpg

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Witam Panów mam pytanie odnośnie swapu z 245 na 302 czy taki swap pasuje też do b6 
Marewel gość który to robił zakładał do passata a chciałbym dostać jakieś potwierdzenie czy też to pasuje do b6 1.8t quattro, Lub co polecacie założyć do 320 mm z przodu /bo oryginalne 288 mm na tył ceny są śmieszne tak samo 300 mm ceny przodu a tyłu to szok. oryginalnie 1.8t jest 255 mm ale to dla mnie nie problem mieć jarzma 245 

Opublikowano
3 godziny temu, Przemsza napisał:

Witam Panów mam pytanie odnośnie swapu z 245 na 302 czy taki swap pasuje też do b6 
Marewel gość który to robił zakładał do passata a chciałbym dostać jakieś potwierdzenie czy też to pasuje do b6 1.8t quattro, Lub co polecacie założyć do 320 mm z przodu /bo oryginalne 288 mm na tył ceny są śmieszne tak samo 300 mm ceny przodu a tyłu to szok. oryginalnie 1.8t jest 255 mm ale to dla mnie nie problem mieć jarzma 245 

Bełkoczesz trochę. Masz 320mm z przodu i chcesz również wydajny tył tak? Jesli tak to albo 288mm na pełnej tarczy lub 300mm na wentylowanej. W obu przypadkach zmieniasz tarcze + klocki +jarzma + zaciski

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy po swapie 320/288 ,muszę przekodować sterownik ABS czy ,obejdzie sie ,jaki to ma cel ?

Opublikowano (edytowane)

Zmieniony rozmiar tarcz wpływa na częstotliwość pracy ABS.

Edytowane przez george
Opublikowano
5 godzin temu, kolos78 napisał:

Czy po swapie 320/288 ,muszę przekodować sterownik ABS czy ,obejdzie sie ,jaki to ma cel ?

Nie trzeba

Opublikowano
W dniu 16.03.2020 o 20:04, Dev napisał:

w kazdym sklepie ze srubami

ale daj na 6cio kątny łeb, nie na imbus

1. M10x1.25x52.5mm - 2szt

2. M10x1.25x62.5mm - 2szt

oczywiscie nie kupisz na taką długośc ale kup dłuzsze i dotnij na wymiar

Jaka klasa twardości? Też będę za jakiś czas robił i obstawiam że całe nie przetrwają ? BTW masz jakiś patent w razie w gdyby nie chciały puścić? Ciąć jarzmo przy śrubie? 

Opublikowano

10.9 wystarczy, jak zdejmiesz tarcze to tniesz centralnie na srubie  

Opublikowano
26 minut temu, Dev napisał:

10.9 wystarczy, jak zdejmiesz tarcze to tniesz centralnie na srubie  

Dzięki? jeszcze mam pytanie do fachowca bo regeneracje będę sobie robil sam przed założeniem swapa a co mechanik to opinia inna szkoła itp itd. Jak będę składal to czym smarować prowadnice z tyłu i przodu? Tyl jakimś smarem litowym(tak gdzieś słyszałem)czy coś innego? Przód znowu znajomy mechanik mi mówił że nie smaruje niczym jeżeli ta tulejka gumowa w zacisku w środku ma rowki. Jak z przodu kiedyś robiłem to  dałem tej pasty ate do tłoczkow(niebieska tubka). Za każda radę serdeczne dzięki ?

Opublikowano

Smarujesz tylko tył, smar taki który nie reaguje z gumą.

Przód na sucho na czyste trzpienie

Opublikowano
39 minut temu, Dev napisał:

Smarujesz tylko tył, smar taki który nie reaguje z gumą.

Przód na sucho na czyste trzpienie

Takiej  odpowiedzi się spodziewałem ?jeszcze jedno, klocki, dawać coś na jarzmo pod klocek czy wystarczy czysta równa powierzchnia? Bo  na logike to jak się pyli z tego i różny inny syf leci to smar tylko to przyciąga.nie smarowałem ostatnio i było ok. 

Opublikowano

Nic nie dajesz

Opublikowano
2 minuty temu, Dev napisał:

Nic nie dajesz

Dziękować dobry człowieku ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...