Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 8 minut temu, george napisał: Jeżeli masz dobre zacisk to sfrezuj zacisk. myślałem o tym, ale jednak to są hamulce i trochę się boję tego robić, jeśli zaciski a4 B6/B7 rozwiązały by tu sprawę to jednak wolał bym je wymienić niż podchodzić do tego ze szlifierką
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 A6 C5 miały troche inny zacisk, patrząc na niego z góry był prosty w A6 C6 jest w kształcie półksięzyca
Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 33 minuty temu, Dev napisał: A6 C5 miały troche inny zacisk, patrząc na niego z góry był prosty w A6 C6 jest w kształcie półksięzyca a w A4 b6/B7???
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 (edytowane) 7 minut temu, Lukasz_mk2 napisał: a w A4 b6/B7??? w B6 nie było 320 w B7 zacisk 320 jest taki jak w A6C6, pomijając cabrio Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez Dev
Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 czyli generalnie czy ten z B7 czy A6 to i tak bez różnicy jeśli chodzi o felgi??
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 8 minut temu, Lukasz_mk2 napisał: czyli generalnie czy ten z B7 czy A6 to i tak bez różnicy jeśli chodzi o felgi?? tak, ale zawsze mozna dac zacisk na frezarkę i zmiejszyc jego wysokosc o max 17mm
Lukasz_mk2 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 14 godzin temu, Dev napisał: tak, ale zawsze mozna dac zacisk na frezarkę i zmiejszyc jego wysokosc o max 17mm tylko mi nie chodzi o wysokość tylko o "głębokość" bo ramie felgi mi o niego wadzi (obecnie jest założony dystans 20mm)
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) 11 godzin temu, Lukasz_mk2 napisał: tylko mi nie chodzi o wysokość tylko o "głębokość" bo ramie felgi mi o niego wadzi (obecnie jest założony dystans 20mm) Tak się to określa. Musisz frezowac zacisk Dzisiaj wpadły 8tloki z merca, w środku nowe ori klocki. Pójdą w złoto na tarcze 400 albo 420 mm do B8 Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez Dev
Przemsza Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Witam Panów mam pytanie odnośnie swapu z 245 na 302 czy taki swap pasuje też do b6 Marewel gość który to robił zakładał do passata a chciałbym dostać jakieś potwierdzenie czy też to pasuje do b6 1.8t quattro, Lub co polecacie założyć do 320 mm z przodu /bo oryginalne 288 mm na tył ceny są śmieszne tak samo 300 mm ceny przodu a tyłu to szok. oryginalnie 1.8t jest 255 mm ale to dla mnie nie problem mieć jarzma 245
Wandej Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 3 godziny temu, Przemsza napisał: Witam Panów mam pytanie odnośnie swapu z 245 na 302 czy taki swap pasuje też do b6 Marewel gość który to robił zakładał do passata a chciałbym dostać jakieś potwierdzenie czy też to pasuje do b6 1.8t quattro, Lub co polecacie założyć do 320 mm z przodu /bo oryginalne 288 mm na tył ceny są śmieszne tak samo 300 mm ceny przodu a tyłu to szok. oryginalnie 1.8t jest 255 mm ale to dla mnie nie problem mieć jarzma 245 Bełkoczesz trochę. Masz 320mm z przodu i chcesz również wydajny tył tak? Jesli tak to albo 288mm na pełnej tarczy lub 300mm na wentylowanej. W obu przypadkach zmieniasz tarcze + klocki +jarzma + zaciski Pozdrawiam
kolos78 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Czy po swapie 320/288 ,muszę przekodować sterownik ABS czy ,obejdzie sie ,jaki to ma cel ?
george Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Zmieniony rozmiar tarcz wpływa na częstotliwość pracy ABS. Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez george
H4mm3R Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2020 5 godzin temu, kolos78 napisał: Czy po swapie 320/288 ,muszę przekodować sterownik ABS czy ,obejdzie sie ,jaki to ma cel ? Nie trzeba
Mr.Joker Opublikowano 2 Maja 2020 Opublikowano 2 Maja 2020 W dniu 16.03.2020 o 20:04, Dev napisał: w kazdym sklepie ze srubami ale daj na 6cio kątny łeb, nie na imbus 1. M10x1.25x52.5mm - 2szt 2. M10x1.25x62.5mm - 2szt oczywiscie nie kupisz na taką długośc ale kup dłuzsze i dotnij na wymiar Jaka klasa twardości? Też będę za jakiś czas robił i obstawiam że całe nie przetrwają ? BTW masz jakiś patent w razie w gdyby nie chciały puścić? Ciąć jarzmo przy śrubie?
Dev Opublikowano 2 Maja 2020 Opublikowano 2 Maja 2020 10.9 wystarczy, jak zdejmiesz tarcze to tniesz centralnie na srubie
Mr.Joker Opublikowano 2 Maja 2020 Opublikowano 2 Maja 2020 26 minut temu, Dev napisał: 10.9 wystarczy, jak zdejmiesz tarcze to tniesz centralnie na srubie Dzięki? jeszcze mam pytanie do fachowca bo regeneracje będę sobie robil sam przed założeniem swapa a co mechanik to opinia inna szkoła itp itd. Jak będę składal to czym smarować prowadnice z tyłu i przodu? Tyl jakimś smarem litowym(tak gdzieś słyszałem)czy coś innego? Przód znowu znajomy mechanik mi mówił że nie smaruje niczym jeżeli ta tulejka gumowa w zacisku w środku ma rowki. Jak z przodu kiedyś robiłem to dałem tej pasty ate do tłoczkow(niebieska tubka). Za każda radę serdeczne dzięki ?
Dev Opublikowano 2 Maja 2020 Opublikowano 2 Maja 2020 Smarujesz tylko tył, smar taki który nie reaguje z gumą. Przód na sucho na czyste trzpienie
Mr.Joker Opublikowano 2 Maja 2020 Opublikowano 2 Maja 2020 39 minut temu, Dev napisał: Smarujesz tylko tył, smar taki który nie reaguje z gumą. Przód na sucho na czyste trzpienie Takiej odpowiedzi się spodziewałem ?jeszcze jedno, klocki, dawać coś na jarzmo pod klocek czy wystarczy czysta równa powierzchnia? Bo na logike to jak się pyli z tego i różny inny syf leci to smar tylko to przyciąga.nie smarowałem ostatnio i było ok.
Mr.Joker Opublikowano 2 Maja 2020 Opublikowano 2 Maja 2020 2 minuty temu, Dev napisał: Nic nie dajesz Dziękować dobry człowieku ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się