Dev Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 Nie.ma co porownywac 255 do 288 Proporcjonalnie powinno byc 320/300
george Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 Teraz, Dev napisał: Nie.ma co porownywac 255 do 288 Proporcjonalnie powinno byc 320/300 Tył od S4 ?
neoeinz Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 (edytowane) No ale graty leza od 288 i czekaja i jest okazja zmienic ?a na 300 juz nie będę lożył ? tylko byłem ciekaw czy jest odczuwalna roznica, bo z 312 na 320 z przodu czulem duzy przeskok to fakt Edytowane 27 Lipca 2020 przez neoeinz
Dev Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 28 minut temu, neoeinz napisał: No ale graty leza od 288 i czekaja i jest okazja zmienic ?a na 300 juz nie będę lożył ? tylko byłem ciekaw czy jest odczuwalna roznica, bo z 312 na 320 z przodu czulem duzy przeskok to fakt Jak wrzucisz 288 to bedzie jeszcze lepiej 1
Dev Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 49 minut temu, george napisał: Tył od S4 ? Jo
dlugiacm Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 (edytowane) Witam Wrzuciłem zaciski i tarcze na przód 320 mm, klocki zostawilem "stare", prawe kolo mocno sie nagrzewa, alu i wewnwetrzna czesc tarczy, rozebralem zacisk, przesmarowałem na prowadnicach, klocki poruszają sie luźno, nie mają oporów na zacisku, pytanie czy klocki sie docierają do nowych tarcz, jeździc i obserwować czy nie czekać i zalozyc nowe klocki ? szkoda zarzynać łożysko Edytowane 30 Lipca 2020 przez dlugiacm
Wandej Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 5 godzin temu, dlugiacm napisał: Witam Wrzuciłem zaciski i tarcze na przód 320 mm, klocki zostawilem "stare", prawe kolo mocno sie nagrzewa, alu i wewnwetrzna czesc tarczy, rozebralem zacisk, przesmarowałem na prowadnicach, klocki poruszają sie luźno, nie mają oporów na zacisku, pytanie czy klocki sie docierają do nowych tarcz, jeździc i obserwować czy nie czekać i zalozyc nowe klocki ? szkoda zarzynać łożysko WYczyść prowadnice i gumy w których chodzą ze smaru i powinno być dobrze. Tam powinno być sucho. Ewentualnie wymiana prowadznic jak nie pomoże.
Misieqq7 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Pany wiecie może w jakich wersjach silnikowych występowały hamulce 345mm w audi a6 c6 ??
virtzu Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 3 godziny temu, Misieqq7 napisał: Pany wiecie może w jakich wersjach silnikowych występowały hamulce 345mm w audi a6 c6 ?? Jak dobrze pamiętam to passat w8 ma akurat takie, zgodnie z instrukcją z 1 strony podejda od w8 też jak wymienić co trzeba
george Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, Dev napisał: W C6 nie bylo 345mm 347 mm? 320 mm a potem co było?
Misieqq7 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 3 godziny temu, Dev napisał: W C6 nie bylo 345mm Czyli tylko standardowo tylko s4 b6 b7.
Dev Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 11 godzin temu, virtzu napisał: Jak dobrze pamiętam to passat w8 ma akurat takie, zgodnie z instrukcją z 1 strony podejda od w8 też jak wymienić co trzeba Passat ma 334 i inna wysokosc tarczy
Wandej Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 8 godzin temu, Misieqq7 napisał: Czyli tylko standardowo tylko s4 b6 b7. Tomkowi chodziło o to ze nie 345mm a 347mm było. Silniki to minimum 3.0TDI i 3.2FSI ale 347mm było tylko z pakietem S-line. Bez tego są 320mm. Także z rozbiórki to loteria jak nie widzisz całego auta.
Wandej Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 10 godzin temu, george napisał: 347 mm? 320 mm a potem co było? byłó 312/320/347/360 i chyba 380mm albo 385mm.
virtzu Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, Dev napisał: Passat ma 334 i inna wysokosc tarczy Fakt. Sprawdziłem też dla pewności dopiero.
Misieqq7 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 W dniu 3.08.2020 o 22:31, Wandej napisał: Tomkowi chodziło o to ze nie 345mm a 347mm było. Silniki to minimum 3.0TDI i 3.2FSI ale 347mm było tylko z pakietem S-line. Bez tego są 320mm. Także z rozbiórki to loteria jak nie widzisz całego auta. A czy z wersji silnikowej 4.2 będzie 347mm? I do b7 podejdzie ?? I czy jarzma z 320mm i 347mm się różnią ??
Dev Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Mozesz konkret napisać co cudujesz ? Bo na razie jestes jak Andzia w parku i sam nie wiesz czego chcesz. Napisz co chcesz zrobic w aucie to Ci napisze co muszisz miec i od czego
infi Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Szanowny Panie Dev, Planuję wymianę przodu na 320 mm i trafiłem na takie ogłoszenie: https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b7-zacisk-przod-ate-tarcza-320-mm-9084951611, niby numery się zgadzają, samochód, z którego pochodzą też, ale: Czy każdy z tych zacisków produkował ATE? Dlaczego od góry otwór nie jest dzielony? Czy na ten moment również polecasz do tego zestawu klocki Ferodo FDB1717 oraz jakie tarcze? Pozdro!
Wandej Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 3 godziny temu, Misieqq7 napisał: A czy z wersji silnikowej 4.2 będzie 347mm? I do b7 podejdzie ?? I czy jarzma z 320mm i 347mm się różnią ?? Tego niestety nie wiem. Jarzma się różnią oczywiście wysokością.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się