Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, H4mm3R napisał(a):

Kto o zdrowych zmysłach zakłada jeszcze Z18, przecież to są zaciski z poprzedniej epoki. Utlenione amelinium, że nie ma co regenerować.  

Może ktoś kto chce polepszyć heble nie pakując worka pieniędzy w starego zloma

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
4 godziny temu, Rzeznik533 napisał(a):

Może ktoś kto chce polepszyć heble nie pakując worka pieniędzy w starego zloma

To hamuje tak samo jak 1 tłok w zacisku S4 B7, poza wizualnym efektem nic nie polepsza. 

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, H4mm3R napisał(a):

To hamuje tak samo jak 1 tłok w zacisku S4 B7, poza wizualnym efektem nic nie polepsza. 

W sensie, że ta dużo większa powierzchnia klocka nic nie daje w porównaniu do tych równie starych zacisków z S4?

Edytowane przez MichauKR
Opublikowano
6 godzin temu, MichauKR napisał(a):

W sensie, że ta dużo większa powierzchnia klocka nic nie daje w porównaniu do tych równie starych zacisków z S4?

Gra niewarta świeczki. 

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, H4mm3R napisał(a):

Gra niewarta świeczki. 

Chyba jednak warta skoro mam takie w garażu, więc jak bym chciał coś zmienić to po co kupować jakieś akebono które nie są tanie bo a4 b6/b7 to stary grat i jak miał bym wszystko kupować z najwyższej półki to lepiej kupić s5 s4 i nie pakować gratów droższych niż stary rumpel jakim jest b6

i raczej taki zacisk 6 tłoczkowych lepiej wychamyje auto niż równie stary jednotloczek

Edytowane przez Rzeznik533
Opublikowano
16 godzin temu, H4mm3R napisał(a):

Gra niewarta świeczki. 

A powiedz mi proszę, jak wygląda sytuacja ze swapem 345 z S4 na czterotłok z macana lub q5 i tarcza z S4. Opłacalne to ? 😁

Opublikowano
2 godziny temu, Monti napisał(a):

A powiedz mi proszę, jak wygląda sytuacja ze swapem 345 z S4 na czterotłok z macana lub q5 i tarcza z S4. Opłacalne to ? 😁

 

suma sumarum skutecznosc ta sama

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Dev napisał(a):

 

suma sumarum skutecznosc ta sama

Czyli oprocz aspektu wizualnego nie roznicy..

 

Panie Kolego wiem,ze offtop ale czy mógłbys mi odpisać w temacie wypadania zaplonow w s4 😄. Pisałem też sms na numer podany w stopce. Nie chcę być upierdliwy ale z tematów, ktore przeglądalem widzę, że masz wiedzę na temat tych silników a ja dopiero go poznaję. Bardzo dziękuję. 

Edytowane przez Monti
Opublikowano

Zapytam się w tym temacie. Będę musiał wymienić przewody elastyczne z tyłu (w Exeo st). I pytanie. Czy sztywne przewody stalowe są może gdzieś łączone czy po prostu idą w jednym kawałku przez całą budę ? Po dobroci stare elastyczne przewody nie będą chciały się wykręcić...

Opublikowano
12 godzin temu, Rzeznik533 napisał(a):

Chyba jednak warta skoro mam takie w garażu, więc jak bym chciał coś zmienić to po co kupować jakieś akebono które nie są tanie bo a4 b6/b7 to stary grat i jak miał bym wszystko kupować z najwyższej półki to lepiej kupić s5 s4 i nie pakować gratów droższych niż stary rumpel jakim jest b6

i raczej taki zacisk 6 tłoczkowych lepiej wychamyje auto niż równie stary jednotloczek

 

Jak masz to zakładaj, choć lepiej to sprzedaj i kup S4/S5, bo szkoda ładować kasę w starego grata.

 

Natomiast jeśli miałbyś kupić takie zaciski Z18 i je regenerować to ja bym się dwa razy zastanowił i pewnie wybrał Akebono, o których już wspomniałeś (ok 1800zł za używane z S4/S5)(Akebono to nie najwyższa półka). 

 

Jak masz serię 312, to na pewno to lepiej zahamuje. 

Opublikowano

Siemka do swojej B6 montuje zacisk pod tarcze 345  jakie tarcze i klocki polecacie?

Opublikowano
11 godzin temu, tomaszko01 napisał(a):

Siemka do swojej B6 montuje zacisk pod tarcze 345  jakie tarcze i klocki polecacie?

 

Jakie chcesz, cały temat jest tylko o tym

Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.08.2024 o 12:49, H4mm3R napisał(a):

 

Jak masz to zakładaj, choć lepiej to sprzedaj i kup S4/S5, bo szkoda ładować kasę w starego grata.

 

Natomiast jeśli miałbyś kupić takie zaciski Z18 i je regenerować to ja bym się dwa razy zastanowił i pewnie wybrał Akebono, o których już wspomniałeś (ok 1800zł za używane z S4/S5)(Akebono to nie najwyższa półka). 

 

Jak masz serię 312, to na pewno to lepiej zahamuje. 

Obecnie mam 320/288, Z18 mam leżą już jakiś czas nie widać aby były utlenione ale odmalowane też nie są, na tył mam adaptery pod 4tlok z touarega/q7 i ręczny t5, miałem zaciski z q5 345 4tloczki i sprzedałem i zastanawiam się czy to było dobre posunięcie. Chwilowo zmiany stanęły w miejscu bo ważą się losy auta (ropa w oleju) auto po tulejowaniu gniazd, muszę zobaczyć czy po prostu uszczelki na pompkach do wymiany czy głowica złom po zrypanym tulejowaniu

Edytowane przez Rzeznik533
Opublikowano

Cześć...tłoczek wyciągnięty z zacisku 974 (fi320 mm). Chciałbym go wymienić. Ma ktoś na zbyciu używkę z ATE? (6028)

IMG_20240831_180427556.jpg

Opublikowano

Zakładaj, nic mu nie będzie 

Opublikowano

Będzie to w 100% bezpieczne? Jak sprawdzałem to przy max. wysunięciu tłoczka to wgniecenie dochodzi do gumowego pierścienia wewnątrz zacisku

Opublikowano

da rade

Opublikowano

Czy przód z Phaetona da się wykorzystać  w B6? Tył już zgarnąłem.

Clipboard111.jpg

Opublikowano

Da rade

Opublikowano

Czy lepszym rozwiązaniem będzie zacisk 4T z Q5? Nie chodzi mi nawet o skuteczność. Bardziej o wygląd i wagę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...