Rzeznik533 Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia 20 godzin temu, H4mm3R napisał(a): Kto o zdrowych zmysłach zakłada jeszcze Z18, przecież to są zaciski z poprzedniej epoki. Utlenione amelinium, że nie ma co regenerować. Może ktoś kto chce polepszyć heble nie pakując worka pieniędzy w starego zloma
H4mm3R Opublikowano 18 Sierpnia Autor Opublikowano 18 Sierpnia 4 godziny temu, Rzeznik533 napisał(a): Może ktoś kto chce polepszyć heble nie pakując worka pieniędzy w starego zloma To hamuje tak samo jak 1 tłok w zacisku S4 B7, poza wizualnym efektem nic nie polepsza.
MichauKR Opublikowano 19 Sierpnia Opublikowano 19 Sierpnia (edytowane) 10 godzin temu, H4mm3R napisał(a): To hamuje tak samo jak 1 tłok w zacisku S4 B7, poza wizualnym efektem nic nie polepsza. W sensie, że ta dużo większa powierzchnia klocka nic nie daje w porównaniu do tych równie starych zacisków z S4? Edytowane 19 Sierpnia przez MichauKR
H4mm3R Opublikowano 19 Sierpnia Autor Opublikowano 19 Sierpnia 6 godzin temu, MichauKR napisał(a): W sensie, że ta dużo większa powierzchnia klocka nic nie daje w porównaniu do tych równie starych zacisków z S4? Gra niewarta świeczki.
Rzeznik533 Opublikowano 19 Sierpnia Opublikowano 19 Sierpnia (edytowane) 7 godzin temu, H4mm3R napisał(a): Gra niewarta świeczki. Chyba jednak warta skoro mam takie w garażu, więc jak bym chciał coś zmienić to po co kupować jakieś akebono które nie są tanie bo a4 b6/b7 to stary grat i jak miał bym wszystko kupować z najwyższej półki to lepiej kupić s5 s4 i nie pakować gratów droższych niż stary rumpel jakim jest b6 i raczej taki zacisk 6 tłoczkowych lepiej wychamyje auto niż równie stary jednotloczek Edytowane 19 Sierpnia przez Rzeznik533
Monti Opublikowano 20 Sierpnia Opublikowano 20 Sierpnia 16 godzin temu, H4mm3R napisał(a): Gra niewarta świeczki. A powiedz mi proszę, jak wygląda sytuacja ze swapem 345 z S4 na czterotłok z macana lub q5 i tarcza z S4. Opłacalne to ? 😁
Dev Opublikowano 20 Sierpnia Opublikowano 20 Sierpnia 2 godziny temu, Monti napisał(a): A powiedz mi proszę, jak wygląda sytuacja ze swapem 345 z S4 na czterotłok z macana lub q5 i tarcza z S4. Opłacalne to ? 😁 suma sumarum skutecznosc ta sama
Monti Opublikowano 20 Sierpnia Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) 13 minut temu, Dev napisał(a): suma sumarum skutecznosc ta sama Czyli oprocz aspektu wizualnego nie roznicy.. Panie Kolego wiem,ze offtop ale czy mógłbys mi odpisać w temacie wypadania zaplonow w s4 😄. Pisałem też sms na numer podany w stopce. Nie chcę być upierdliwy ale z tematów, ktore przeglądalem widzę, że masz wiedzę na temat tych silników a ja dopiero go poznaję. Bardzo dziękuję. Edytowane 20 Sierpnia przez Monti
Bartek_C Opublikowano 20 Sierpnia Opublikowano 20 Sierpnia Zapytam się w tym temacie. Będę musiał wymienić przewody elastyczne z tyłu (w Exeo st). I pytanie. Czy sztywne przewody stalowe są może gdzieś łączone czy po prostu idą w jednym kawałku przez całą budę ? Po dobroci stare elastyczne przewody nie będą chciały się wykręcić...
H4mm3R Opublikowano 20 Sierpnia Autor Opublikowano 20 Sierpnia 12 godzin temu, Rzeznik533 napisał(a): Chyba jednak warta skoro mam takie w garażu, więc jak bym chciał coś zmienić to po co kupować jakieś akebono które nie są tanie bo a4 b6/b7 to stary grat i jak miał bym wszystko kupować z najwyższej półki to lepiej kupić s5 s4 i nie pakować gratów droższych niż stary rumpel jakim jest b6 i raczej taki zacisk 6 tłoczkowych lepiej wychamyje auto niż równie stary jednotloczek Jak masz to zakładaj, choć lepiej to sprzedaj i kup S4/S5, bo szkoda ładować kasę w starego grata. Natomiast jeśli miałbyś kupić takie zaciski Z18 i je regenerować to ja bym się dwa razy zastanowił i pewnie wybrał Akebono, o których już wspomniałeś (ok 1800zł za używane z S4/S5)(Akebono to nie najwyższa półka). Jak masz serię 312, to na pewno to lepiej zahamuje.
tomaszko01 Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia Siemka do swojej B6 montuje zacisk pod tarcze 345 jakie tarcze i klocki polecacie?
Dev Opublikowano 25 Sierpnia Opublikowano 25 Sierpnia 11 godzin temu, tomaszko01 napisał(a): Siemka do swojej B6 montuje zacisk pod tarcze 345 jakie tarcze i klocki polecacie? Jakie chcesz, cały temat jest tylko o tym
Rzeznik533 Opublikowano 1 Września Opublikowano 1 Września (edytowane) W dniu 20.08.2024 o 12:49, H4mm3R napisał(a): Jak masz to zakładaj, choć lepiej to sprzedaj i kup S4/S5, bo szkoda ładować kasę w starego grata. Natomiast jeśli miałbyś kupić takie zaciski Z18 i je regenerować to ja bym się dwa razy zastanowił i pewnie wybrał Akebono, o których już wspomniałeś (ok 1800zł za używane z S4/S5)(Akebono to nie najwyższa półka). Jak masz serię 312, to na pewno to lepiej zahamuje. Obecnie mam 320/288, Z18 mam leżą już jakiś czas nie widać aby były utlenione ale odmalowane też nie są, na tył mam adaptery pod 4tlok z touarega/q7 i ręczny t5, miałem zaciski z q5 345 4tloczki i sprzedałem i zastanawiam się czy to było dobre posunięcie. Chwilowo zmiany stanęły w miejscu bo ważą się losy auta (ropa w oleju) auto po tulejowaniu gniazd, muszę zobaczyć czy po prostu uszczelki na pompkach do wymiany czy głowica złom po zrypanym tulejowaniu Edytowane 1 Września przez Rzeznik533
mjakub Opublikowano 2 Września Opublikowano 2 Września Cześć...tłoczek wyciągnięty z zacisku 974 (fi320 mm). Chciałbym go wymienić. Ma ktoś na zbyciu używkę z ATE? (6028)
mjakub Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września Będzie to w 100% bezpieczne? Jak sprawdzałem to przy max. wysunięciu tłoczka to wgniecenie dochodzi do gumowego pierścienia wewnątrz zacisku
kqba Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września Czy przód z Phaetona da się wykorzystać w B6? Tył już zgarnąłem.
kqba Opublikowano 13 Września Opublikowano 13 Września Czy lepszym rozwiązaniem będzie zacisk 4T z Q5? Nie chodzi mi nawet o skuteczność. Bardziej o wygląd i wagę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się