Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

312 są duzo tańsze od 320...

a po drugie nie porównujmy zimmermanow do ATE (przynajmniej pod względem ceny)

Pozdrawiam

A najlepiej niech sie wypowie Wąski jak sie kształtują ceny tych tarcz[br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 16:29_________________________________________________

125Euro w ASO ale za komplet, 2 sztuki, wiem bo sprawdzalem ;)

Hmmm szczerze mowiąc nie chce mi sie w to wierzyc ale wszystko jest mozliwe.

Sprawdze to w poniedzialek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312 są duzo tańsze od 320...

a po drugie nie porównujmy zimmermanow do ATE (przynajmniej pod względem ceny)

Pozdrawiam

A najlepiej niech sie wypowie Wąski jak sie kształtują ceny tych tarcz[br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 16:29_________________________________________________

125Euro w ASO ale za komplet, 2 sztuki, wiem bo sprawdzalem ;)

Hmmm szczerze mowiąc nie chce mi sie w to wierzyc ale wszystko jest mozliwe.

Sprawdze to w poniedzialek :)

które twoim zdaniem sa lepsze zimmerman czy ate?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałes gładkie czy nawiercane?

zimmerman najlepiej współpracuje z klockiem ferodo DS lub jego odpowiednikami jakościowo reszta nie nadaje sie do tych tarcz i mało osób o tym wie, dlatego maja problem z nimi

tarcze nawiercane nalezy przedmuchiwać raz na dwa miesiace wtedy nie ma szans na pekanie ich

ja miałem tarcze ATE power disc i po kilku tys. te nacięcia znikły oczywiscie są to znikome naciecia który nic nie dawały a przyczyniały sie do głosniejszego hamowania.

tarcze ate z klockami ate to wielka lipa nic to nie hamowało klocki szybko sie zeszkliły przy mocniejszym hamowaniu

tarcze ate powyzej 312mm tez się gną dlatego trzeba dostosowac odpowiedni klocek nie za twardy nie za miekki i wtedy mozna miec ciekawy efekt

ja zakładam gładkie zimmerman 312mm i skusze sie moze na klocek DS lub jego odpowiednik

rozmawiałem zwieloma osobami którzy jezdzą szybkimi autami od 250KM~400KM i maja dobre zdanie na temat zimmermanów ale z klockami DS.

na warsztacie widziałem jak wyglądaja tarcze ZM i klocki DS w autach 300KM i to cięzkich autach po przebiegach 30tys. efekt był bdb jak na katowanie hamulców nie rewelacyjny ale bdb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem gładkie.

Nie jestem zwolennikiem nawiercanych nacinanych tarcz itepe...

Stawiam na wielkośc :)

Przy hamulcach 321mm w 2.0 tdi jest tyle "zapasu" że się nie przegrzewają i auto super hamuje.

Trzeba brac pod uwage ze hamulce 321 byly wsadzane do 3.0 tdi quattro czyli auta o prawie 300 kilo cięższego od mojego (stąd ten zapas w mocy hamulców).[br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 19:03_________________________________________________maciejski sprawdziłem u mnie w ETCE i tarcze 320x30 są w cenie 131 euro/szt więc nie wiem skąd wziąłeś tą cene... :confused4: :confused4: :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze EBC? Warto w ogole rozwazac ta firme?

Tylko nie EBC DO ZWYKŁYCH TARCZ [br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 08:57_________________________________________________

cena :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quote author=adamooo link=topic=29591.msg769300#msg769300 date=1236647769]

http://moto.allegro.pl/item578581955_zacicki_zacisk_hamulcowy_a4_a6_cena_z_vat.html

cena :good:

Tylko brakuje uchwytów a taki nowy w ASO kosztuje ponad 200żł sztuka więc cena wcale nie jest taka dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ferodo DS to bdb klocek ale cena 480zł bije po mordzie

ferodo premier to standartowy klocek nic specjalnego

ma ktos dojscie do tych klosków po tyle bo mi kumpel oferował za 650

:mysli:

pytałeś w IC :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem tarcze ATE power disc i po kilku tys. te nacięcia znikły oczywiscie są to znikome naciecia który nic nie dawały a przyczyniały sie do głosniejszego hamowania.

tarcze ate z klockami ate to wielka lipa nic to nie hamowało klocki szybko sie zeszkliły przy mocniejszym hamowaniu

A jakie miałeś klocki do nich założone ?

Nie zgodzę sie z Tobą ponieważ :evil:

Miałem w kilka zestawów :

288mm ATE PD + Ferodo Premier = ogromna różnica pomiedzy standardowymi tarczami z jakimikolwiek klockami.

Kilka ostrych hamowań w wodzie i zaczynały mieć małe bicie.

312mm ATE PD + klocki LUCAS (czerwone opakowanie jesli sie nie myle) = klocki miękkie , szybko sie zcierały i brudziły bardzo felgi.

312mm ATE PD + orygianelne klocki z ASO = idelane zestawienie. Klocki w miarę miękkie , nie niszczyły tarcz.

Na ostatanim zestawie zrobiłem około 30 - 40 tyś km czesciowo po niemieckich autostradach.

Nie za bardzo wiem o czym piszesz . Co prawda jezdziłem autem o 300 kg lżejszym od mojego Quattro , mającym do tego 256mm wentylowane na tylnej osi,ale poza szumem od rowków PD nie widzę najmniejszych wad i negatywnych stron tych tarcz.

Co do Zimermanów - słyszałem kilka negatywnych opinii ale nie wnikałem nogdy w to z jakimi klockami one współpracują.

Co do 320 mm - tarcze ATE z Focie to koszt okolo 250 zł sztuka ( zależnie od rabatów jakie macie , a klocki do zacisku ze spręzyną( jak u Jaro 444 - nie blacha ) okolo 220 zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza ATE PD z klockami ATE (takie miałem założone) to wielkie nieporozumienie, na początku jest ok ale później nic specjalnego szybko sie przegrzewała a klocki strasznie pyliły

jest wykonana z tego samego materiału co zwykła gładka a te nacięcia to pic na wodę, sama tarcza nie nadaje sie do agresywnego hamowania

jak zauważyłeś dobrze sie spisywała tarcza ATE z odpowiednimi klockami w tym przypadku z ASO, a kto jest producentem tych klocków????

jeśli chodzi o zimmermany to tarcza jest jedna z najlepszych tarcz ale ma pewne wady;

-nawiercana tarcze trzeba koniecznie czyścić co wielu o tym zapomina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-odpowiedni klocek np. ferodo DS lub jakościowo jego odpowiednik wtedy ta tarcza daje frajdę z jazdy i hamowania

- jeśli chodzi o agresywne hamowania ta tarcza nie lubi jak jest na min. grubości nominalnej

najważniejsze to jest dobranie odpowiedniego klocka do tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...