Cristoforo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 312mm gładka zimmerman to cena 211zł wiec mysle ze 300zł to max za szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 125Euro w ASO ale za komplet, 2 sztuki, wiem bo sprawdzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 312 są duzo tańsze od 320... a po drugie nie porównujmy zimmermanow do ATE (przynajmniej pod względem ceny) Pozdrawiam A najlepiej niech sie wypowie Wąski jak sie kształtują ceny tych tarcz[br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 16:29_________________________________________________ 125Euro w ASO ale za komplet, 2 sztuki, wiem bo sprawdzalem Hmmm szczerze mowiąc nie chce mi sie w to wierzyc ale wszystko jest mozliwe. Sprawdze to w poniedzialek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 312 są duzo tańsze od 320... a po drugie nie porównujmy zimmermanow do ATE (przynajmniej pod względem ceny) Pozdrawiam A najlepiej niech sie wypowie Wąski jak sie kształtują ceny tych tarcz[br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 16:29_________________________________________________ 125Euro w ASO ale za komplet, 2 sztuki, wiem bo sprawdzalem Hmmm szczerze mowiąc nie chce mi sie w to wierzyc ale wszystko jest mozliwe. Sprawdze to w poniedzialek które twoim zdaniem sa lepsze zimmerman czy ate? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 miałem kiedyś zimmermany w innym aucie i były lekko mówiac... beznadziejne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 miałes gładkie czy nawiercane? zimmerman najlepiej współpracuje z klockiem ferodo DS lub jego odpowiednikami jakościowo reszta nie nadaje sie do tych tarcz i mało osób o tym wie, dlatego maja problem z nimi tarcze nawiercane nalezy przedmuchiwać raz na dwa miesiace wtedy nie ma szans na pekanie ich ja miałem tarcze ATE power disc i po kilku tys. te nacięcia znikły oczywiscie są to znikome naciecia który nic nie dawały a przyczyniały sie do głosniejszego hamowania. tarcze ate z klockami ate to wielka lipa nic to nie hamowało klocki szybko sie zeszkliły przy mocniejszym hamowaniu tarcze ate powyzej 312mm tez się gną dlatego trzeba dostosowac odpowiedni klocek nie za twardy nie za miekki i wtedy mozna miec ciekawy efekt ja zakładam gładkie zimmerman 312mm i skusze sie moze na klocek DS lub jego odpowiednik rozmawiałem zwieloma osobami którzy jezdzą szybkimi autami od 250KM~400KM i maja dobre zdanie na temat zimmermanów ale z klockami DS. na warsztacie widziałem jak wyglądaja tarcze ZM i klocki DS w autach 300KM i to cięzkich autach po przebiegach 30tys. efekt był bdb jak na katowanie hamulców nie rewelacyjny ale bdb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Miałem gładkie. Nie jestem zwolennikiem nawiercanych nacinanych tarcz itepe... Stawiam na wielkośc Przy hamulcach 321mm w 2.0 tdi jest tyle "zapasu" że się nie przegrzewają i auto super hamuje. Trzeba brac pod uwage ze hamulce 321 byly wsadzane do 3.0 tdi quattro czyli auta o prawie 300 kilo cięższego od mojego (stąd ten zapas w mocy hamulców).[br]Dopisany: 07 Marzec 2009, 19:03_________________________________________________maciejski sprawdziłem u mnie w ETCE i tarcze 320x30 są w cenie 131 euro/szt więc nie wiem skąd wziąłeś tą cene... :confused4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukui Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam mam pytanko jezeli chce kupic klocki dobre ale nie ds bo narazie z kasa ciezko to co doradzacie . Mam dylemat miedzy ate ferodo i textary tarcze mam jeszcze ori z niemiec dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ostatnio ktoś mi polecał ferodo, tylko nie pamiętam które. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukui Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 własnie zamówiłem ferodo ale nie te ds bo za te to grubo kosztów chyba ze ma ktos do załatwienia w dobrej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 ferodo DS to bdb klocek ale cena 480zł bije po mordzie ferodo premier to standartowy klocek nic specjalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 a moze EBC? Warto w ogole rozwazac ta firme? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 http://moto.allegro.pl/item578581955_zacicki_zacisk_hamulcowy_a4_a6_cena_z_vat.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 a moze EBC? Warto w ogole rozwazac ta firme? Tylko nie EBC DO ZWYKŁYCH TARCZ [br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 08:57_________________________________________________ http://moto.allegro.pl/item578581955_zacicki_zacisk_hamulcowy_a4_a6_cena_z_vat.html cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 quote author=adamooo link=topic=29591.msg769300#msg769300 date=1236647769] http://moto.allegro.pl/item578581955_zacicki_zacisk_hamulcowy_a4_a6_cena_z_vat.html cena Tylko brakuje uchwytów a taki nowy w ASO kosztuje ponad 200żł sztuka więc cena wcale nie jest taka dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukui Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 ferodo DS to bdb klocek ale cena 480zł bije po mordzie ferodo premier to standartowy klocek nic specjalnego ma ktos dojscie do tych klosków po tyle bo mi kumpel oferował za 650 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 ferodo DS to bdb klocek ale cena 480zł bije po mordzie ferodo premier to standartowy klocek nic specjalnego ma ktos dojscie do tych klosków po tyle bo mi kumpel oferował za 650 pytałeś w IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukui Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 nie ale wiem ze tam tez maja zaporowe ceny i niby rabaty Mam kolege co ma mały sklepik i kupuje od róznych sklepów a z allegro to tez troche strach kupowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver_leon Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 ja miałem tarcze ATE power disc i po kilku tys. te nacięcia znikły oczywiscie są to znikome naciecia który nic nie dawały a przyczyniały sie do głosniejszego hamowania. tarcze ate z klockami ate to wielka lipa nic to nie hamowało klocki szybko sie zeszkliły przy mocniejszym hamowaniu A jakie miałeś klocki do nich założone ? Nie zgodzę sie z Tobą ponieważ Miałem w kilka zestawów : 288mm ATE PD + Ferodo Premier = ogromna różnica pomiedzy standardowymi tarczami z jakimikolwiek klockami. Kilka ostrych hamowań w wodzie i zaczynały mieć małe bicie. 312mm ATE PD + klocki LUCAS (czerwone opakowanie jesli sie nie myle) = klocki miękkie , szybko sie zcierały i brudziły bardzo felgi. 312mm ATE PD + orygianelne klocki z ASO = idelane zestawienie. Klocki w miarę miękkie , nie niszczyły tarcz. Na ostatanim zestawie zrobiłem około 30 - 40 tyś km czesciowo po niemieckich autostradach. Nie za bardzo wiem o czym piszesz . Co prawda jezdziłem autem o 300 kg lżejszym od mojego Quattro , mającym do tego 256mm wentylowane na tylnej osi,ale poza szumem od rowków PD nie widzę najmniejszych wad i negatywnych stron tych tarcz. Co do Zimermanów - słyszałem kilka negatywnych opinii ale nie wnikałem nogdy w to z jakimi klockami one współpracują. Co do 320 mm - tarcze ATE z Focie to koszt okolo 250 zł sztuka ( zależnie od rabatów jakie macie , a klocki do zacisku ze spręzyną( jak u Jaro 444 - nie blacha ) okolo 220 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 tarcza ATE PD z klockami ATE (takie miałem założone) to wielkie nieporozumienie, na początku jest ok ale później nic specjalnego szybko sie przegrzewała a klocki strasznie pyliły jest wykonana z tego samego materiału co zwykła gładka a te nacięcia to pic na wodę, sama tarcza nie nadaje sie do agresywnego hamowania jak zauważyłeś dobrze sie spisywała tarcza ATE z odpowiednimi klockami w tym przypadku z ASO, a kto jest producentem tych klocków???? jeśli chodzi o zimmermany to tarcza jest jedna z najlepszych tarcz ale ma pewne wady; -nawiercana tarcze trzeba koniecznie czyścić co wielu o tym zapomina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -odpowiedni klocek np. ferodo DS lub jakościowo jego odpowiednik wtedy ta tarcza daje frajdę z jazdy i hamowania - jeśli chodzi o agresywne hamowania ta tarcza nie lubi jak jest na min. grubości nominalnej najważniejsze to jest dobranie odpowiedniego klocka do tarcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się