Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Po wygrzebaniu zwiru z klocka, ktory zrobil mi ladna ryse na tarczy - teraz mi lekko bije przy hamowaniu... przetoczyć, czy jeździć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to co pokrzywiły się? :gwizdanie: w sumie dziwne, żeby od czegoś takiego się pokrzywiły. Ale wszystko jest możliwe... Pojezdzij, poczekaj, może klocek się musi ułożyć :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojezdze pare dni i zobacze co sie bedzie dzialo w kwestii bicia.

w chwili obecnej szukam tylnego zestawu od S4 V6C 330/22mm i juz nawet jeden namierzyłem :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

i co ciekawe nie ma z tym zadnej kombinacji, potrzeba tylko jarzm, zaciski ida od 300/22mm

nie wiem jeszcze tylko czy linka od recznego bedzie dostatecznie długa, czy trzeba bedzie ja przerabiac :mysli: :mysli: :mysli:

ooo... to mnie to [za]interesuje :kox:

jak zjade swoje obecne 300mm, to bedzie trzeba pomyslec nad jarzmami od S4 B8, ciekawe ile w ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądnąłem cały temat :read: i mam wrażenie, że jestem głupszy niż byłem :dziura:

Czy możeci mi zatem wyjaśnić jak krowie na granicy

1 Czy jest sens zmiany ze standardowych hamulców z B6-tkowych 312/256 na 320/288 czy lepiej dać sobie spokój, bo różnica będzie niewielka i jeśli już to zasadzać się na eSkowe 345/300 :?: :?:

2 Czy większe (mocniejsze) hamulce w stosunku do seryjnych nie wpłyną negatywnie na tiptronica :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flay najpierw muszę parcha zarejestrować i rozrząd wymienić :gwizdanie:

Potem będę jeździł :decayed:

Co do tipronica - pytam, bo jak wiadmo automat ma coś takiego jak bezpiecznik siły hamowania.

Przy klasycznej skrzyni, jeśli gwałtownie zahamujemy do 0 i nie wysprzęglimy to najwyżej zdławimy silnik i dwumas dostanie troche po doopie, ale poza tym nic się takiego nie stanie

Natomiast tiprtronic to (w porównaniu do mauala) znacznie delikatniesza zabawka. Ten "bezpiecznik" i oprogramowanie skrzyni zostało pewnie dostosowane do założonej siły hamowania. Czy w takiej sytuacji nie trzeba nic modyfikować z tipie :?:

Nie wiem - pytam :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem, ze zejde przed chwila :wallbash:

Ostatnio opisywalem problem tarcia... okazalo sie, ze zwir wpadl miedzy zacisk/tarcze i zrobil ladna ryse.

Po jego usunieciu nadal slysze tarcie przez pierwsze metry hamowania [np. z rana].

Teraz patrze - identyczna rysa, w tym samym miejscu na drugiej tarczy ! :blink: :blink: :blink::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...