Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a on ma sam tyl czy to z tej aukcji Siemian wciagnal tyl?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siemin nie kupil zacisków z tej aukcji

Opublikowano

Po wygrzebaniu zwiru z klocka, ktory zrobil mi ladna ryse na tarczy - teraz mi lekko bije przy hamowaniu... przetoczyć, czy jeździć ?

Opublikowano

ja bym jezdził. Mam złe wspomnienia związane z przetaczanymi tarczami :decayed: :decayed:

Opublikowano

kuzwa, nowe tarcze mam... :kwasny:

Opublikowano

ale to co pokrzywiły się? :gwizdanie: w sumie dziwne, żeby od czegoś takiego się pokrzywiły. Ale wszystko jest możliwe... Pojezdzij, poczekaj, może klocek się musi ułożyć :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

mam delikatne wibracje poprostu.

Opublikowano

jakie masz wrzucone tarcze?

Opublikowano

Zimmermann, oczywiście gładki.

Opublikowano

w tym rozmiarze nie ma perforowanych, dziwna sprawa z tym biciem.

Opublikowano

Pojezdze pare dni i zobacze co sie bedzie dzialo w kwestii bicia.

w chwili obecnej szukam tylnego zestawu od S4 V6C 330/22mm i juz nawet jeden namierzyłem :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

i co ciekawe nie ma z tym zadnej kombinacji, potrzeba tylko jarzm, zaciski ida od 300/22mm

nie wiem jeszcze tylko czy linka od recznego bedzie dostatecznie długa, czy trzeba bedzie ja przerabiac :mysli: :mysli: :mysli:

ooo... to mnie to [za]interesuje :kox:

jak zjade swoje obecne 300mm, to bedzie trzeba pomyslec nad jarzmami od S4 B8, ciekawe ile w ASO...

Opublikowano

Przeglądnąłem cały temat :read: i mam wrażenie, że jestem głupszy niż byłem :dziura:

Czy możeci mi zatem wyjaśnić jak krowie na granicy

1 Czy jest sens zmiany ze standardowych hamulców z B6-tkowych 312/256 na 320/288 czy lepiej dać sobie spokój, bo różnica będzie niewielka i jeśli już to zasadzać się na eSkowe 345/300 :?: :?:

2 Czy większe (mocniejsze) hamulce w stosunku do seryjnych nie wpłyną negatywnie na tiptronica :?:

Opublikowano

1. Jest sens, róznica będzie mega.

345/300 to jeśli jestes hardkorem :decayed::naughty:

2. Nie

Opublikowano

Suli, wpadnij na spota, to Ci wszystko wyloze.

Opublikowano

Flay najpierw muszę parcha zarejestrować i rozrząd wymienić :gwizdanie:

Potem będę jeździł :decayed:

Co do tipronica - pytam, bo jak wiadmo automat ma coś takiego jak bezpiecznik siły hamowania.

Przy klasycznej skrzyni, jeśli gwałtownie zahamujemy do 0 i nie wysprzęglimy to najwyżej zdławimy silnik i dwumas dostanie troche po doopie, ale poza tym nic się takiego nie stanie

Natomiast tiprtronic to (w porównaniu do mauala) znacznie delikatniesza zabawka. Ten "bezpiecznik" i oprogramowanie skrzyni zostało pewnie dostosowane do założonej siły hamowania. Czy w takiej sytuacji nie trzeba nic modyfikować z tipie :?:

Nie wiem - pytam :?:

Opublikowano

nic nie kombinujesz, wrzucasz graty i wio.

daj znaka to powiem Ci co i jak

Opublikowano

Siemian oczyść skrzynkę bo PW nie chcą dochodzić :!: :!:

Opublikowano

usunałem pare wiadomosci. powinno byc ok. Nie wysiwetla mi się zapełnienie skrzynki... :mysli:

Opublikowano

Myslalem, ze zejde przed chwila :wallbash:

Ostatnio opisywalem problem tarcia... okazalo sie, ze zwir wpadl miedzy zacisk/tarcze i zrobil ladna ryse.

Po jego usunieciu nadal slysze tarcie przez pierwsze metry hamowania [np. z rana].

Teraz patrze - identyczna rysa, w tym samym miejscu na drugiej tarczy ! :blink: :blink: :blink::wallbash:

Opublikowano

wada klocków, zdarza sie

co tam masz ???? Brembo ????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...