David Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 a on ma sam tyl czy to z tej aukcji Siemian wciagnal tyl?
Flyer Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Po wygrzebaniu zwiru z klocka, ktory zrobil mi ladna ryse na tarczy - teraz mi lekko bije przy hamowaniu... przetoczyć, czy jeździć ?
siemian Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 ja bym jezdził. Mam złe wspomnienia związane z przetaczanymi tarczami :decayed:
siemian Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 ale to co pokrzywiły się? :gwizdanie: w sumie dziwne, żeby od czegoś takiego się pokrzywiły. Ale wszystko jest możliwe... Pojezdzij, poczekaj, może klocek się musi ułożyć :mysli:
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 w tym rozmiarze nie ma perforowanych, dziwna sprawa z tym biciem.
Flyer Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Pojezdze pare dni i zobacze co sie bedzie dzialo w kwestii bicia. w chwili obecnej szukam tylnego zestawu od S4 V6C 330/22mm i juz nawet jeden namierzyłem :chytry: :chytry: i co ciekawe nie ma z tym zadnej kombinacji, potrzeba tylko jarzm, zaciski ida od 300/22mm nie wiem jeszcze tylko czy linka od recznego bedzie dostatecznie długa, czy trzeba bedzie ja przerabiac :mysli: ooo... to mnie to [za]interesuje jak zjade swoje obecne 300mm, to bedzie trzeba pomyslec nad jarzmami od S4 B8, ciekawe ile w ASO...
Suli Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Przeglądnąłem cały temat i mam wrażenie, że jestem głupszy niż byłem Czy możeci mi zatem wyjaśnić jak krowie na granicy 1 Czy jest sens zmiany ze standardowych hamulców z B6-tkowych 312/256 na 320/288 czy lepiej dać sobie spokój, bo różnica będzie niewielka i jeśli już to zasadzać się na eSkowe 345/300 :?: :?: 2 Czy większe (mocniejsze) hamulce w stosunku do seryjnych nie wpłyną negatywnie na tiptronica :?:
siemian Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 1. Jest sens, róznica będzie mega. 345/300 to jeśli jestes hardkorem 2. Nie
Flyer Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Suli, wpadnij na spota, to Ci wszystko wyloze.
Suli Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Flay najpierw muszę parcha zarejestrować i rozrząd wymienić :gwizdanie: Potem będę jeździł Co do tipronica - pytam, bo jak wiadmo automat ma coś takiego jak bezpiecznik siły hamowania. Przy klasycznej skrzyni, jeśli gwałtownie zahamujemy do 0 i nie wysprzęglimy to najwyżej zdławimy silnik i dwumas dostanie troche po doopie, ale poza tym nic się takiego nie stanie Natomiast tiprtronic to (w porównaniu do mauala) znacznie delikatniesza zabawka. Ten "bezpiecznik" i oprogramowanie skrzyni zostało pewnie dostosowane do założonej siły hamowania. Czy w takiej sytuacji nie trzeba nic modyfikować z tipie :?: Nie wiem - pytam :?:
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 nic nie kombinujesz, wrzucasz graty i wio. daj znaka to powiem Ci co i jak
Suli Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Siemian oczyść skrzynkę bo PW nie chcą dochodzić :!: :!:
siemian Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 usunałem pare wiadomosci. powinno byc ok. Nie wysiwetla mi się zapełnienie skrzynki...
Flyer Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Myslalem, ze zejde przed chwila Ostatnio opisywalem problem tarcia... okazalo sie, ze zwir wpadl miedzy zacisk/tarcze i zrobil ladna ryse. Po jego usunieciu nadal slysze tarcie przez pierwsze metry hamowania [np. z rana]. Teraz patrze - identyczna rysa, w tym samym miejscu na drugiej tarczy ! :blink:
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 wada klocków, zdarza sie co tam masz ???? Brembo ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się