siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 na hamulce z RSa i Porsche nie założysz napewno 17. Na hamulce z s4 wchodzą aluminiowe 17 a hamuje całkiem przyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 z tym ze znalezienie zestawu 345/300mm graniczy z cudem, chociaz mi czasami sie to udaje. Zwiekszenie wielkosci hamulcow niesie za soba kilka niedogodnosci i zagrozen. Wieksze hamulce to przede wszystkim wieksza masa nieresorowana i szybsze zuzycie zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 przód od esy znajdziesz szybko, gorzej z tyłem, dev ma rację ciężko znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 co racja to racja. Róznica w wadze tarczy 288 a 345 jest kolosalna. To samo tyczy się zacisków. Ważyłeś to kiedyś Tomek? Ciekaw jestem jaka jest różica w wadze zestawu pod 288 i 345 z przodu i 245 a 300 z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Pany powiedzcie czy jak tarcza która ma 28.5mm grubości, a tylna 11mm to jeszcze nadaje się do zakładania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 ale o które tarcze Ci chodzi? Każda tarcza ma podaną min. grubość. Dla 320/345 jest to 28mm (nowa ma 30mm) a dla 288 (tył) 10mm (nowa ma 12mm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 mowa o 320 przód i 288 tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 no to tak jak powiedziałem. Przód bym przemyślał bo to już końcówka, ale tył śmiało można założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 mówicie o masie tarcz i reszty... jak mam 312mm w serii to 345mm będzie aż taka róznica w wadze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 mówicie o masie tarcz i reszty... jak mam 312mm w serii to 345mm będzie aż taka róznica w wadze? róznica w wadze jest bardzo duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 jakies 10kg na stronie do tego dochodzi jeszcze masa koła z oponą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 + 10kg na jednym kole w różnicy wagi między 312 a 345? ze o 10kg jest cięższa jedna tarcza 345 od 312? :shocked: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 sama tarcza nie ale dochodzi do tego waga zacisku i osłon wysłałem Ci foty na mail, wiec sam możesz ocenic jaka jest róznica w wielkosci zacisków z jarzmami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 sama tarcza nie ale dochodzi do tego waga zacisku i osłon wysłałem Ci foty na mail, wiec sam możesz ocenic jaka jest róznica w wielkosci zacisków z jarzmami Jeśli chodzi o wage to jest duża różnica między 288 a 345mm. Teraz pytanie czy w S4 jest inne zawieszenie (wahacze, łożyska) niż w zwykłej A4??? Bo mi się wydaje że nie ma różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 sama tarcza nie ale dochodzi do tego waga zacisku i osłon wysłałem Ci foty na mail, wiec sam możesz ocenic jaka jest róznica w wielkosci zacisków z jarzmami Jeśli chodzi o wage to jest duża różnica między 288 a 345mm. Teraz pytanie czy w S4 jest inne zawieszenie (wahacze, łożyska) niż w zwykłej A4??? Bo mi się wydaje że nie ma różnicy. wydaje mi się że będzie takie same... Ale czy ktoś napisał że inne...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 S4 na pewno ma grubszy stabilizator łozyska, przeguby i półosie tez moga byc mocniejsze (cięższe) od std Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 S4 na pewno ma grubszy stabilizator łozyska, przeguby i półosie tez moga byc mocniejsze (cięższe) od std stabilizatory tak, przeguby podejrzewam też ale wachacze przypuszczam że będą takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 a ja podejrzewam, ze wahacze sa inne. nawet 1BV ma ZTCW inne wahacze niz 1BE/1BA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 wahacze od 1BV sa mocniejsze ale pasuja zamiennie z 1BA i 1BE w B5 1BD było inne (S4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 z tego co widze w ETCE na szybko to S4 B7 ma takie same wahacze jak A4... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się