Dev Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 pokaż ten tył, chetnie go zobacze jakie masz hamulce u siebie teraz ?
Rdzewek_RdK Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 pewnie seria 320 przód 288 tył dokładnie na tył zastanawiałem się czy tego nie wsadzić Ale wiecie z tyłem nie ma żadnego musu, najważniejsze aby przód dobrze dociskał.. Planuje zrobić dobry program, ale chce też zadbać o bezpieczeństwo
Flyer Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 to doradzilibyście coś ciekawego, tak w rozsądnej cenie na przód ? oczywiście coś mocniejszego niż to co mam teraz.. z dostępnych aukcji/ogłoszeń. wkladaj to co ja mam, 6-tloczkowe zaciski od Porsche + tarcza 345mm. tanie tarcze + tanie klocki... podejrzewam, ze ceny tarcz i klockow od S6 zabijaja - tak samo jak tego tylu od RS4... :gwizdanie:
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 niech zmieni na 345/300 i bedzie gut Siemian cos sie zmieniło po wymianie tyłu ????? bo jakos entuzjazmu nie widze u Ciebie w tym temacie.... :mysli: :mysli:[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 00:49_________________________________________________ pewnie seria 320 przód 288 tył dokładnie na tył zastanawiałem się czy tego nie wsadzić Ale wiecie z tyłem nie ma żadnego musu, najważniejsze aby przód dobrze dociskał.. Planuje zrobić dobry program, ale chce też zadbać o bezpieczeństwo a gdzie jarzma ?????? :mysli: :mysli:
Rdzewek_RdK Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 wkladaj to co ja mam, 6-tloczkowe zaciski od Porsche + tarcza 345mm. tanie tarcze + tanie klocki... Masz coś ciekawego na oku ? A co do jarzm to faktycznie z kumplem nad tym samym się zastanawialiśmy, a pewnie dostać coś osobno to graniczy z cudem..
siemian Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 niech zmieni na 345/300 i bedzie gut Siemian cos sie zmieniło po wymianie tyłu ????? bo jakos entuzjazmu nie widze u Ciebie w tym temacie.... :mysli: :mysli:[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 00:49_________________________________________________ pewnie seria 320 przód 288 tył dokładnie na tył zastanawiałem się czy tego nie wsadzić Ale wiecie z tyłem nie ma żadnego musu, najważniejsze aby przód dobrze dociskał.. Planuje zrobić dobry program, ale chce też zadbać o bezpieczeństwo a gdzie jarzma ?????? :mysli: :mysli: a bo ja się już przyzyczaiłem do tych hamulców i szału ni ma. Wiadomo że jest odczuwalna róznica ale już nie robi to na mnie takiego wrażenia jak kiedyś.Ale pasażerowie twierdzą że za***iście hamuje. A ja to czuje dopiero jak się przesiadam do inych aut i wtedy musze pamiętać że one "nie hamują". Teraz to by się pewnie kotwica i spadochron przydaly
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 no to teraz FDSP na przód i cos takiego na tyl: http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-audi-rs4-org-i1392908671.html :chytry: :chytry: :chytry: [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 00:57_________________________________________________aaaa i jeszcze to: :polew: :polew: http://allegro.pl/zacisk-8tloczkowy-brembo-rs4-phaeton-365x34-kpl-i1379897635.html
Rdzewek_RdK Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Taaa... po tym zacisku z pheatona bym się wrył w ziemię, a pompa wystrzeliła by mi w powietrze.. Nie no Panowie skompletujcie mi coś fajnego, to do Bukowiny w ramach podziękować przywiozę jakieś dobre flaszki (oferta realna ) a Tobie Dev mogę przywieść osobiście. :> Widzę że mieszkach chyba gdzieś bliżej Słupska ? Ja w połowię drogi między Lęborkiem a Wejherowem
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 szukaj zestawu od B6 S4 345/300m i w zupełnosci wystarczy :good: :good: :good: :good: nawet jeden taki mam ale trzymam go na czarna godzine :chytry: :chytry: :chytry: a jak juz znajdziesz to Ci je ładnie odpicuje
siemian Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 aczkolwiek ostatnio jak wracałem z Katowic to w Pszczynie mnie złapało na 3 kolejnych światłach. W ciągu 4-5 minut były 3 hamowania z 220-210 do zera i musze przyznać że przy 3 hamowaniu mialem wrażenie jakby hamulec zaczął puchnąć, ale nie docisnąłem i nie sprawdziłem. Rano przy paru pierwszych hamowaniach był troche gumowy...[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 01:26_________________________________________________zobaczymy, powoli przymierzam się na wymiane turbiny na tą z silnika CAHA. Z 20 koników więcej powinno być to może i mocniejsze hamulce by się przydały. Zobaczymy jak będe stał z funduszami.
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 klocki przypaliłeś, normalka lepsze trzeba.... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
siemian Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 klocki przypaliłeś, normalka lepsze trzeba.... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: no ale przy 3 hamowaniu? A tak ładnie dotarte były... Starałem się ;( ;( ;( Mogłyby się przynajmniej nie przypalać przy temp. zewnętrznej -12 :decayed: [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 01:34_________________________________________________ale fakt lekki dymek leciał i czuć było charakterystyczny zapaszek[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 01:35_________________________________________________Tomek a powiedz mi co sądzisz o klockach EBC? Bo słyszałem różne skrajne opinie
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 EBC trzeba kupowac w kompletach, tarcze z klockami, minimum RedStuff, ale wychodzi koszmarnie drogo. Ja kiedys zalozylem GreenStuff-y na perforowane OZ-ty, po 15tkm nie moglem tarczy poznac. Kiedys na forum opisywalem EBC posilkujac sie roznymi wypowiedziami. Ogolnie opinie nie sa przychylne.
Wąski Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 EBC trzeba kupowac w kompletach, tarcze z klockami, minimum RedStuff, ale wychodzi koszmarnie drogo. Ja kiedys zalozylem GreenStuff-y na perforowane OZ-ty, po 15tkm nie moglem tarczy poznac. Kiedys na forum opisywalem EBC posilkujac sie roznymi wypowiedziami. Ogolnie opinie nie sa przychylne. potwierdzam GreenStuff-y nie spisują się dobrze
Flyer Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 opisywalem tu swoje przejscia z hamulcami przednimi (syf z drogi walacy na prawa tarcze). ogolnie juz nic sie nie dzieje, ale... dzis zdjalem kolo i pomacalem dokladniej, masakra co sie stalo z tarcza od wewnetrznej strony jak bede je wymienial to porobie fotki i pokaze, bo zlapalem niezle zdziwko
snajper1998 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Panowie czy wsadzenie na przod zamiast 321 345 a pozostawienie tylu 288 jest "z sensem" czy raczej tyl tez do wymiany ?
siemian Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 sens zawsze jest. Ale jeszcze lepiej wymienić przód i tył
Dev Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 trzeba robic to proprcjonalnie wiekszy przód - wiekszy tył poczytaj dokładnie ten post, nie raz bylo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się