Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi: [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 16:43_________________________________________________Tomik dostałem info od dystrybutora O.Z. :wink4: Różnica 30pln na całosci,a z allegro juz mam załatwione-Jutro wyslą odpowiedni zestaw do A4 .Jeszcze raz dzięki :good::notworthy::cool1:

oby te z allegro nie były jakieś podróby... :gwizdanie:

Myslę ,że nie z tego co widac to profesjonalista i byle czego nie sprzedaje :wink4: Na 2606 transakcji sprzedaży o negatywów :cool1:

[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 09:43_________________________________________________Słyszeliscie,może coś na temat toczenia nowych tarcz,w celu wyeliminowania bic fabrycznie dopuszczalnych do 0,00 ? :mysli:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:hi: [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 16:43_________________________________________________Tomik dostałem info od dystrybutora O.Z. :wink4: Różnica 30pln na całosci,a z allegro juz mam załatwione-Jutro wyslą odpowiedni zestaw do A4 .Jeszcze raz dzięki :good::notworthy::cool1:

oby te z allegro nie były jakieś podróby... :gwizdanie:

Myslę ,że nie z tego co widac to profesjonalista i byle czego nie sprzedaje :wink4: Na 2606 transakcji sprzedaży o negatywów :cool1:

[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 09:43_________________________________________________Słyszeliscie,może coś na temat toczenia nowych tarcz,w celu wyeliminowania bic fabrycznie dopuszczalnych do 0,00 ? :mysli:

Jak dobrze wyczyścisz piasty to nie będzie bicia. Ja swoje pasty czyściłem gumówką ze szczotką i dopiero zakładałem OZ perforowane.

Ps. toczyć nowe tarcze to nie lekka przesada? :cool1:

Opublikowano

:hi: [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 16:43_________________________________________________Tomik dostałem info od dystrybutora O.Z. :wink4: Różnica 30pln na całosci,a z allegro juz mam załatwione-Jutro wyslą odpowiedni zestaw do A4 .Jeszcze raz dzięki :good::notworthy::cool1:

oby te z allegro nie były jakieś podróby... :gwizdanie:

Myslę ,że nie z tego co widac to profesjonalista i byle czego nie sprzedaje :wink4: Na 2606 transakcji sprzedaży o negatywów :cool1:

[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 09:43_________________________________________________Słyszeliscie,może coś na temat toczenia nowych tarcz,w celu wyeliminowania bic fabrycznie dopuszczalnych do 0,00 ? :mysli:

Jak dobrze wyczyścisz piasty to nie będzie bicia. Ja swoje pasty czyściłem gumówką ze szczotką i dopiero zakładałem OZ perforowane.

Ps. toczyć nowe tarcze to nie lekka przesada? :cool1:

Dlatego pytam,czy to ma wogóle jakis sens:wink4: Ciekawe,czy dałoby radę nawiercic gładkie tak,żeby ich nie spieprzyc ?
Opublikowano

wszystko sie da

trzeba miec bardzo dobra wiertarke stolowa

wiele lat temu bawilem sie w to dosyc czesto

podstawa to dobrze napunktowac tarcze tak aby nie trafic w rzebra

ale pozniej jest chu....jnia jak musimy przetaczac tarcze

widac jak noz odskakuje od otworow

Opublikowano

nawiercać samemu tarcze żeby zaosczędzić 100 pln na rzeczy odpowiedzialnej za bezpieczeństwo? w samochodzie klasy A4 itp?? yyy chyba jednak to wariactwo

Opublikowano

nic sie nie dzieje po takim wierceniu

tarcza nie peka

Opublikowano

szkoda że ja tylnych pod 288mm nawiercanych nie mogę nigdzie znaleźć. I nawet przeszła mi myśl przez głowę aby nawiercić. Ale jednak nie będę wariował.

Opublikowano

nic sie nie dzieje po takim wierceniu

tarcza nie peka

A klocki szybciej się nie zużywają? Czy do Nawiercanych tzeba od razu włożyc coś mocniejszego?[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 20:39_________________________________________________

nawiercać samemu tarcze żeby zaosczędzić 100 pln na rzeczy odpowiedzialnej za bezpieczeństwo? w samochodzie klasy A4 itp?? yyy chyba jednak to wariactwo

Nie samemu tylko u fachowca z odpowiednim sprzętem :wink4:
Opublikowano

zuzycie klocka jest takie same

ale dobrze jest wrzucic "mocniejszy" klocek

Opublikowano

zuzycie klocka jest takie same

ale dobrze jest wrzucic "mocniejszy" klocek Jak zdecyduję się na wiercenie,na początek dotrę standardowe klocki z kompletu :wink4:

Wentylowane swego czasu też Wierciłeś? Nie było z tym problemu?
Opublikowano

zuzycie klocka jest takie same

ale dobrze jest wrzucic "mocniejszy" klocek Jak zdecyduję się na wiercenie,na początek dotrę standardowe klocki z kompletu :wink4:

Wentylowane swego czasu też Wierciłeś? Nie było z tym problemu?

nie, nie było zadnego problemu

najpierw przy pomocy tokarki zaznaczyłem na tarczy flamastrem okregi

potem przeliczyłem zebra w tarczy i punktowałem

nastepnie mocowałem to w uchwycie na stole wiertarki i dokładnie wierciłem wiertłem 5mm

zmudna robota ale efekt końcowy niezły :good: :good: :good:

Opublikowano

a czy praca przekładała się na różnice w cenie? jeśli 2 tarcze robiłeś cały dzień :)

15 lat temu te ceny były zupełnie inne

wszystko opłacało sie robic, koszty robocizny były wielokrotnie niższe

Opublikowano

a mi się trafiły ori tarcze do :

RS6 C5

: przód 365x34mm i tył 335x22mm gładkie i nawiercane

RS4 B5

: przód 360x32mm i tył 312x22mm gładkie i nawiercane

RS4 B7

: przód 365x34mm nawiercane

jak by ktoś pytał bo uważam że ceną miażdżę ! :>

więcej na pw lub http://www.s4sid.pl/7685.html

co do awiercania to uważam że lepiej teraz kupic ori niż samemu robić i co najgorsze zapsuć tarcze jak coś nie tak pójdzie

Opublikowano

a czy praca przekładała się na różnice w cenie? jeśli 2 tarcze robiłeś cały dzień :)

15 lat temu te ceny były zupełnie inne

wszystko opłacało sie robic, koszty robocizny były wielokrotnie niższe

Albo nie szło dostac w sklepie :wink4: ,albo czekało się nie wiadomo ile aż sciągną Mój zestaw już doszedł do domu dzisiaj :)[br]Dopisany: 06 Maj 2011, 21:30_________________________________________________

zuzycie klocka jest takie same

ale dobrze jest wrzucic "mocniejszy" klocek Jak zdecyduję się na wiercenie,na początek dotrę standardowe klocki z kompletu :wink4:

Wentylowane swego czasu też Wierciłeś? Nie było z tym problemu?

nie, nie było zadnego problemu

najpierw przy pomocy tokarki zaznaczyłem na tarczy flamastrem okregi

potem przeliczyłem rzebra w tarczy i punktowałem

nastepnie mocowałem to w uchwycie na stole wiertarki i dokładnie wierciłem wiertłem 5mm

zmudna robota ale efekt końcowy niezły :good: :good: :good:

W ori OZ przednie mają na przemian 5 i 4 dziury 5x5 i 5x4 ,z tyłem łatwiej 10x4 dziury
Opublikowano

,z tyłem łatwiej 10x4 dziury

jakim tyłem? jaki rozmiar?

Opublikowano

nie podniecaj sie tak :polew: :polew: :polew: :polew:

Kolega pisze o 245/10mm do B5 oski :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

Opublikowano

nie podniecaj sie tak :polew: :polew: :polew: :polew:

Kolega pisze o 245/10mm do B5 oski :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

:evil: :evil: Dokładnie :wink4:[br]Dopisany: 08 Maj 2011, 00:59_________________________________________________Tomik a nie Orientujesz sie czy O Z mają takie same otwory jak Ty Wierciłes? 5 mm? Jakos nie mogę tego odszukac na necie...
Opublikowano

OZ wierci na rozne srednice

zalezy od auta, czesto jest to 4,3mm

ja wiercilem na 5mm bo wowczas nie wiedzialem jaka ma byc srednica

zrobilem to na pale

ogolnie powinno wiercic sie tylko tarcze wentylowane

przy litych tarczach nie ma to uzasadnienia

pozostaje tylko efekt wizualny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...