cabriofan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 16:43_________________________________________________Tomik dostałem info od dystrybutora O.Z. Różnica 30pln na całosci,a z allegro juz mam załatwione-Jutro wyslą odpowiedni zestaw do A4 .Jeszcze raz dzięki oby te z allegro nie były jakieś podróby... :gwizdanie: Myslę ,że nie z tego co widac to profesjonalista i byle czego nie sprzedaje Na 2606 transakcji sprzedaży o negatywów [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 09:43_________________________________________________Słyszeliscie,może coś na temat toczenia nowych tarcz,w celu wyeliminowania bic fabrycznie dopuszczalnych do 0,00 ?
kileeer Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 16:43_________________________________________________Tomik dostałem info od dystrybutora O.Z. Różnica 30pln na całosci,a z allegro juz mam załatwione-Jutro wyslą odpowiedni zestaw do A4 .Jeszcze raz dzięki oby te z allegro nie były jakieś podróby... :gwizdanie: Myslę ,że nie z tego co widac to profesjonalista i byle czego nie sprzedaje Na 2606 transakcji sprzedaży o negatywów [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 09:43_________________________________________________Słyszeliscie,może coś na temat toczenia nowych tarcz,w celu wyeliminowania bic fabrycznie dopuszczalnych do 0,00 ? Jak dobrze wyczyścisz piasty to nie będzie bicia. Ja swoje pasty czyściłem gumówką ze szczotką i dopiero zakładałem OZ perforowane. Ps. toczyć nowe tarcze to nie lekka przesada?
cabriofan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 16:43_________________________________________________Tomik dostałem info od dystrybutora O.Z. Różnica 30pln na całosci,a z allegro juz mam załatwione-Jutro wyslą odpowiedni zestaw do A4 .Jeszcze raz dzięki oby te z allegro nie były jakieś podróby... :gwizdanie: Myslę ,że nie z tego co widac to profesjonalista i byle czego nie sprzedaje Na 2606 transakcji sprzedaży o negatywów [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 09:43_________________________________________________Słyszeliscie,może coś na temat toczenia nowych tarcz,w celu wyeliminowania bic fabrycznie dopuszczalnych do 0,00 ? Jak dobrze wyczyścisz piasty to nie będzie bicia. Ja swoje pasty czyściłem gumówką ze szczotką i dopiero zakładałem OZ perforowane. Ps. toczyć nowe tarcze to nie lekka przesada? Dlatego pytam,czy to ma wogóle jakis sens:wink4: Ciekawe,czy dałoby radę nawiercic gładkie tak,żeby ich nie spieprzyc ?
Dev Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 wszystko sie da trzeba miec bardzo dobra wiertarke stolowa wiele lat temu bawilem sie w to dosyc czesto podstawa to dobrze napunktowac tarcze tak aby nie trafic w rzebra ale pozniej jest chu....jnia jak musimy przetaczac tarcze widac jak noz odskakuje od otworow
mgtan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 nawiercać samemu tarcze żeby zaosczędzić 100 pln na rzeczy odpowiedzialnej za bezpieczeństwo? w samochodzie klasy A4 itp?? yyy chyba jednak to wariactwo
Dev Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 nic sie nie dzieje po takim wierceniu tarcza nie peka
kileeer Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 szkoda że ja tylnych pod 288mm nawiercanych nie mogę nigdzie znaleźć. I nawet przeszła mi myśl przez głowę aby nawiercić. Ale jednak nie będę wariował.
cabriofan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 nic sie nie dzieje po takim wierceniu tarcza nie peka A klocki szybciej się nie zużywają? Czy do Nawiercanych tzeba od razu włożyc coś mocniejszego?[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 20:39_________________________________________________ nawiercać samemu tarcze żeby zaosczędzić 100 pln na rzeczy odpowiedzialnej za bezpieczeństwo? w samochodzie klasy A4 itp?? yyy chyba jednak to wariactwo Nie samemu tylko u fachowca z odpowiednim sprzętem
Dev Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 zuzycie klocka jest takie same ale dobrze jest wrzucic "mocniejszy" klocek
cabriofan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 zuzycie klocka jest takie same ale dobrze jest wrzucic "mocniejszy" klocek Jak zdecyduję się na wiercenie,na początek dotrę standardowe klocki z kompletu Wentylowane swego czasu też Wierciłeś? Nie było z tym problemu?
Dev Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 zuzycie klocka jest takie same ale dobrze jest wrzucic "mocniejszy" klocek Jak zdecyduję się na wiercenie,na początek dotrę standardowe klocki z kompletu Wentylowane swego czasu też Wierciłeś? Nie było z tym problemu? nie, nie było zadnego problemu najpierw przy pomocy tokarki zaznaczyłem na tarczy flamastrem okregi potem przeliczyłem zebra w tarczy i punktowałem nastepnie mocowałem to w uchwycie na stole wiertarki i dokładnie wierciłem wiertłem 5mm zmudna robota ale efekt końcowy niezły :good:
mgtan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 a czy praca przekładała się na różnice w cenie? jeśli 2 tarcze robiłeś cały dzień
Dev Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 a czy praca przekładała się na różnice w cenie? jeśli 2 tarcze robiłeś cały dzień 15 lat temu te ceny były zupełnie inne wszystko opłacało sie robic, koszty robocizny były wielokrotnie niższe
SID Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 a mi się trafiły ori tarcze do : RS6 C5 : przód 365x34mm i tył 335x22mm gładkie i nawiercane RS4 B5 : przód 360x32mm i tył 312x22mm gładkie i nawiercane RS4 B7 : przód 365x34mm nawiercane jak by ktoś pytał bo uważam że ceną miażdżę ! :> więcej na pw lub http://www.s4sid.pl/7685.html co do awiercania to uważam że lepiej teraz kupic ori niż samemu robić i co najgorsze zapsuć tarcze jak coś nie tak pójdzie
cabriofan Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 a czy praca przekładała się na różnice w cenie? jeśli 2 tarcze robiłeś cały dzień 15 lat temu te ceny były zupełnie inne wszystko opłacało sie robic, koszty robocizny były wielokrotnie niższe Albo nie szło dostac w sklepie ,albo czekało się nie wiadomo ile aż sciągną Mój zestaw już doszedł do domu dzisiaj [br]Dopisany: 06 Maj 2011, 21:30_________________________________________________ zuzycie klocka jest takie same ale dobrze jest wrzucic "mocniejszy" klocek Jak zdecyduję się na wiercenie,na początek dotrę standardowe klocki z kompletu Wentylowane swego czasu też Wierciłeś? Nie było z tym problemu? nie, nie było zadnego problemu najpierw przy pomocy tokarki zaznaczyłem na tarczy flamastrem okregi potem przeliczyłem rzebra w tarczy i punktowałem nastepnie mocowałem to w uchwycie na stole wiertarki i dokładnie wierciłem wiertłem 5mm zmudna robota ale efekt końcowy niezły :good: W ori OZ przednie mają na przemian 5 i 4 dziury 5x5 i 5x4 ,z tyłem łatwiej 10x4 dziury
kileeer Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 ,z tyłem łatwiej 10x4 dziury jakim tyłem? jaki rozmiar?
Dev Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 nie podniecaj sie tak :polew: :polew: Kolega pisze o 245/10mm do B5 oski :tongue4: :tongue4:
cabriofan Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 nie podniecaj sie tak :polew: :polew: Kolega pisze o 245/10mm do B5 oski :tongue4: :tongue4: :evil: Dokładnie [br]Dopisany: 08 Maj 2011, 00:59_________________________________________________Tomik a nie Orientujesz sie czy O Z mają takie same otwory jak Ty Wierciłes? 5 mm? Jakos nie mogę tego odszukac na necie...
Dev Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 OZ wierci na rozne srednice zalezy od auta, czesto jest to 4,3mm ja wiercilem na 5mm bo wowczas nie wiedzialem jaka ma byc srednica zrobilem to na pale ogolnie powinno wiercic sie tylko tarcze wentylowane przy litych tarczach nie ma to uzasadnienia pozostaje tylko efekt wizualny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się