Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Zacisk z klockami podejdzie , tarcze nie.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, od grzeje troche temat. Poszukuję jakiegoś zestawu (kompletnego) hamulcowego do 300konnego b6 1.8t(oska) 320/288 lub 345/300 tylko nie wiem od jakich modeli moze to pasować p&p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, DivaynEays napisał:

Witam, od grzeje troche temat. Poszukuję jakiegoś zestawu (kompletnego) hamulcowego do 300konnego b6 1.8t(oska) 320/288 lub 345/300 tylko nie wiem od jakich modeli moze to pasować p&p.

Przeczytaj trochę stron wstecz i będziesz wiedział. Do tej mocy czytaj o 345/300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od grzeje troche temat.

Poszukuję ....tylko nie wiem od jakich modeli może to pasować p&p.




a ) Kotlet to jest 2 letni ;) np.
b ) reszty nie komentuje bo "zieloni" powinni wy***rdalać takie posty by komuś sie źle nie kojarzyły . Czytanie kilku stron tematu , który interesuje boli ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was, duzo czytalem w tym temacie o swapie tyłu na 330 z zaciskiem T5 i taki komplet tez nabyłem, zaciski są od vw i do wczoraj mialem nadzieje ze nic zlego nie wyniknie, okazuje sie że mechanizm ręcznego nie pasuje nawet z moich starych zaciskow 255mm, przykrecajac go jest on ustawiony pod zlym kątem, prosto w strone "zwrotnicy" (naped quattro)

Co z tym fantem zrobic ? Moze są inne zaciski i mają innaczej nawiercony gwint pod te blaszke?

Moja mysl to albo zrobic nowy gwint w zacisku pod innym kątem albo dospawac kawalek blaszki zeby trafić na ori otwór

Jakie rozwiazanie stosowali Ci którzy juz zalozyli 330mm na takim zestawie ?

20170817_212121_HDR-1.jpg

20170817_213014-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po niecalych 10 tys.  od wymiany kompletu na 320 na nowych tarczach ferodo pojawiło się bicie przy hamowaniu z dużych prędkości. .. Nie ukrywam, jest to strasznie wkur .... Zaciski po regeneracji, tarcze i klocki nowki, zestaw odpowiednio dotarty, a i tak poległ... Zastanawiam się czy to wina słabej jakości tych tarcz czy może czegoś innego. .. Co mogę zrobić w tej sytuacji poza ich wymiana ?  Reklamował ktoś tarcze w takim przypadku ?

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Onyks napisał:

Po niecalych 10 tys.  od wymiany kompletu na 320 na nowych tarczach ferodo pojawiło się bicie przy hamowaniu z dużych prędkości. .. Nie ukrywam, jest to strasznie wkur .... Zaciski po regeneracji, tarcze i klocki nowki, zestaw odpowiednio dotarty, a i tak poległ... Zastanawiam się czy to wina słabej jakości tych tarcz czy może czegoś innego. .. Co mogę zrobić w tej sytuacji poza ich wymiana ?  Reklamował ktoś tarcze w takim przypadku ?

Jak wyglądały piasty przed montażem nowej tarczy ? czym je czysciles ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczone byly na błysk  wiertara z szczotka druciana ale dużo roboty przy tym nie bylo bo były w dobrym stanie.   Tarcze zakładał kolega z forum i zwracał duża uwagę właśnie na to by piasty byly porządnie wyczyszczone.   

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poprzednim zestawie tego nie było. . .Hamowal słabo ale nie bil . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

Jak wyglądały piasty przed montażem nowej tarczy ? czym je czysciles ?

żeby nie tworzyć nowego wątku ,Dev guru od hamulców;) czy mógł byś podpowiedzieć czy osłony tylne pod 288 pasują z quattro do ośki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrecze kolege,nie pasują[emoji14]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, junior555 napisał:

żeby nie tworzyć nowego wątku ,Dev guru od hamulców;) czy mógł byś podpowiedzieć czy osłony tylne pod 288 pasują z quattro do ośki? 

Już pytałeś na fb...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, H4mm3R napisał:

Już pytałeś na fb...

tylko że dostałem już 3  odpowiedzi że pasują bo mają tylko większy otwór środkowy , i 2 że nie pasują więc mimo tylu odpowiedzi i tak nie wiem czy pasują więc nie chce kupować i po rozebraniu samochodu się wkurw.. ;), mam okazję kupić od Q bo do ośki nic nie ma i w tym problem.

Więc nie będę ryzykował, zamówię nówki z aso i będzie wiadomo że będą pasowały. Podziękował 

Edytowane przez junior555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po niecalych 10 tys.  od wymiany kompletu na 320 na nowych tarczach ferodo pojawiło się bicie przy hamowaniu z dużych prędkości. .. Nie ukrywam, jest to strasznie wkur .... Zaciski po regeneracji, tarcze i klocki nowki, zestaw odpowiednio dotarty, a i tak poległ... Zastanawiam się czy to wina słabej jakości tych tarcz czy może czegoś innego. .. Co mogę zrobić w tej sytuacji poza ich wymiana ?  Reklamował ktoś tarcze w takim przypadku ?

Pamiętaj , że to nie jest nie wiadomo jak dobry i wielki zestaw tylko zwykły zestaw hamulców ...., przegrzałeś może i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, junior555 napisał:

żeby nie tworzyć nowego wątku ,Dev guru od hamulców;) czy mógł byś podpowiedzieć czy osłony tylne pod 288 pasują z quattro do ośki? 

Jo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...