Reggi Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Od pewnego czasu ciśnienie doładowania jest zadziwiająco zmienne. Moje auto pompowało przed zimą jakieś 0,8 bara. Później zaczęły się klocki bo raz pompowało 0,8 za sekundę 0,6 .. później 0,8 po czym 0,4 zawór DV ponoć cały.. nieszczelności nie stwierdzono. Teraz jakoś tam mniej jeżdżę autem i doładowanie prawie cały czas siedzi na 03-0,4 bara i auto w zupełności przestało jechać..apetyt na PB spory Może mi ktoś doradzić co do kur...y dzieje się z moim autem bo już mi ręca opada
udy Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Zloguj auto, coś ze sterowaniem turbiny, może n75 padł, lub dv może jednak nie trzyma do końca i puszcza.
udy Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 może od razu nie turbina posprawdzaj osprzęt
Reggi Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Szykuj kesz na gtrsa Nosb robił mi wcześniej logi i mówił, że wszystko jest git Mam nadzieję, że to nie turbo bo jeszcze nie jestem gotowy [br]Dopisany: Luty 08, 2012, 11:17:14 _________________________________________________jak sprawdzić czy mam wyjabeny N75 ?
poziek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Możesz grzebać w tym aucie to usranej śmierci a i tak wyjdzie na to, że turbina mówi papa Sorry Vineteu
Reggi Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Możesz grzebać w tym aucie to usranej śmierci a i tak wyjdzie na to, że turbina mówi papa Sorry Vineteu Ty, no ale ani dymka, ani smrodku nic..
poziek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Możesz grzebać w tym aucie to usranej śmierci a i tak wyjdzie na to, że turbina mówi papa Sorry Vineteu Ty, no ale ani dymka, ani smrodku nic.. No jeszcze nie :kox:
Reggi Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 I co tu robić ? hybryda mnie chyba tylko ratuje, ale to zaraz po hybrydzie trzeba cisnąć na soft Może padła DV ? Może N75 ? A może gruszka od turbo? i się przycina
udy Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Podmień n75 na sprawny z innego auta, innego Pewnego sposobu nie ma, a najlepiej kup nowy i masz spokoj
tokarka606 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Zdejmij wąż podciśnienia idący do zaworu dv i sprawdź jakie osiąga wtedy doładowanie.
poziek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Zadzwoń do mnie głąbie jak będziesz rezał przy aucie i będziesz chciał sobie ubrudzić rączki.
Reggi Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Zadzwoń do mnie głąbie jak będziesz rezał przy aucie i będziesz chciał sobie ubrudzić rączki. Dobrze pałko cycata [br]Dopisany: Luty 08, 2012, 04:19:33 _________________________________________________Dziś wyczyściłem przepustnicę bo był jakiś stary błąd .. a z ssącego zastał mnie taki widok.. [br]Dopisany: Luty 09, 2012, 01:38:49 _________________________________________________zapoznałem się z ofertą http://site.scrollproducts.com/ Hybryda na K04 - 1300 zł robiona na mojej turbinie .. warto się w to pchać ? robił ktoś tam coś ?
tokarka606 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 W Ream-Poland robiłem i mogę polecić.
Reggi Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 W Ream-Poland robiłem i mogę polecić. Dzięki, dzwoniłem pytałem się. 1100-1300 zł za hybryde i 0 gwarancji ( " gwarancja ? Kto da Panu gwarancje to ztjuningowanej tubiny.. już ja widziałem jak oni na tych turbinach po Lublinie jeżdżą " ) [br]Dopisany: Luty 10, 2012, 09:54:51 _________________________________________________Dziś otworzyłem maskę i bawiłem się przepustnicą.. taki cichy odgłos jakby coś upuszczało ciśnienie..
poziek Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Rozbrajasz mnie z tymi poszukiwaniami... Turbo padło .
szakal_romel Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 sprawdzałeś jakie masz doładowanie,gdy zdjeta jest rurka od WG,ja mam taki sam problem, 0,3 0,4 bara,a jak zdejme rurke od WG to turbo przeladowywuje.
Reggi Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 jeszcze nie odpinałem bo nie mam garażu, a przy - 15 nie da rady. W sobotę kolega z forum robił mi logi i przy okazji sprawdził błędy VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 907 557 C Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04002 Work Shop Code: WSC 00777 5 Faults Found: 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached P1565 - 35-00 - - wraca VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 907 557 C Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04002 Work Shop Code: WSC 00777 1 Fault Found: 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - Po wykasowaniu i przejażdżce, auto zaczęło pompować 0,6 bara...ale przejechałem 40 km i znów spadki do 0,3 - 04 bara. Zauważyłem jeszcze jeden problem..czy śmigam na gazie czy na PB to torbo, kolektor i DP świecą na czerwono.
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 to normalne ale bardziej przy wciskaniu mocniejszym, moze masz kata zapchanego i nie ma dobrego ujscia spalin? wszystko sie blokuje i gotuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się