Piotr92 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 chłopaki takie cos podejdzie do aeb? http://allegro.pl/blow-off-dv-atmosferyczny-zawor-upustowy-1-8t-vw-a-i4869341249.html czytałem ze polecacie hybrydowy dv/blow off i teoretycznie jest tu napisanie ze jest to hybryda czy bedzie on pasował i nie bedzie żadnych błędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 w 1.8 T nadmiar ma wrócić w obieg byc moze problemów ogólnych nie będzie ale spalanie pewnie skoczy i zaczna sie błędy komputera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr92 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 o ile to spalanie moze skoczyć ? myslalem ze na nim nie bedzie problemów ale chyba sobie odpuszcze to zamiast tego zastanawiam sie jaką dvke wsadzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 w aebie nie skoczy ci tak spalanie, u mnie sie nic nie zmienilo w sumie na hybrydzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr92 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 a to dobrze wiedzieć ze spalanie nie powinno skoczyć a błedów żadnych ci nie wywaliło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nie jezdze od roku na hybrydzie i jest ok, lada moment chce go sprzedać bo mam okazje cos innego kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Pietrek ile bedzie chcial za niego?? nie ma problemu z zalewaniem go na wolnych obrotach. dodam ze mam gaziola nie bedzie problemu z podcisnieniami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 ja mam gaz i smiga rok... wolne obroty mam ustawione wedlug korekt sondy i tez nie mam problemowa ile pewnie ze 220zł tylko musze jeszcze ugadac drugi zawor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcus Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 U mnie dv-ka też zakończyła żywot. Mam coś takiego: W zestawie trzy sprężyny. Montaż tak samo jak oryginał - boczny króciec do węża w stronę intercoolera a dolny - powrót za przepływkę? Ten gwizdek może zostać jeśli to ma robić za zwykły dv? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 chyba jakis noname z ebaya? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcus Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Nie. Z Tablicy :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Ja mam properfekta jak cos na sprzedarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 ja bym sie chetnie zamienil na dvke z properfekta, w zamian za moja hybryde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 niestety nawet te nie sa szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Mój jest bo sprawdzany pod sprężarką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Bo nawet nowy Trzeba rozebrać i dokladnie wypolerować tloczek i gniazdo. do tego syntetyczny litowy smar i bedzie hulac az miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 a jeszcze lepiej jak troche oleju dostaje sie w dolot wtedy to dziala jak proba olejowa na cylindrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemerc Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 ciekawe czy posiadając lpg blow off nie zaszkodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 a co do za roznica w pzypadku blow offajak na benzynie jest ok to na lpg tez bedziejak bieda tu to i tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werty51 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To ja mam takie Pytanie ,gdzie jest blow off w moim audi ?Audi a4 b5 1.8t (ANB) szukam szukam i nie widzę W filmikach na yt jak montowali w s3 albo gulfie iv to były na samym wierzchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się