kamilg.86.86 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 mój zetor pali w mrozy (z grzaniem na postoju) 8,5l/100km a przed a przy temp. dodatniej przy takim samym jeżdżeniu 6-6,5 więc zima robi swoje
mlodyabc Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Mi teraz tez strasznie duzo pali rano jak jade to czasami uda się zejść do 6,5-7 w popołudniu 8-9, 100% miasto odcinki 2-6 km. Rezerwa zaświeciła się przy 680 km wydaje mi się ze chyba za szybko? Bo wcześniej na baku przejeżdzałem 920 i tez po samym mieście. Po ilu Wam się rezerwa zapala?
PIXI Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Wczoraj tankowałem kociołek do pełna (jazda po mieście - po przeliczeniu 9,8 l/100 ) fis pokazuje 9,6l / 100 ..... myślę że Ok jak na te mrozy i krótkie przeloty po mieście przy moich modach
zbigok Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 W zeszłą zimę palił góra 6,8l , a obecnie po wymianie uszczelki pod głowicą oraz rozrządu wychodzi 7,5l do 8l.
tomasimo Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Mi pokazuje po samym miescie 7,2 ale tak przez tydzien jazdy , czasami zdarza sie ze po jednym dniu wyskoczy 9 l . A czasami na odcinku 12 km spadnie do 5,5 litra ale to juz jest tylko testowanie jak mało moze spalic i nie można nazwać tego jazdą z uśmiechem na twarzy .
Linksiq Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Witam, pozwole sobie wtrącic do Waszej dyskusji, bo dziwna rzecza wydają sie dla mnie srednie powyzej 8l. Do pracy mam codziennie ok 3km, ok 9h i znow odpalenie bez grzania juz 3km. Po pracy czasem zakupy, czesto robilem taka pentelke "w koło wioski " 10km/15km w celu podładowania aku. W weekend jakis wypadzik poza miasto sobota ok 60/70km niedziela ok 30km, ciezko to nazwac trasa, ale plynne 80-100km/h mozna jechac. Tankuje tylko Verve za mniej wiecej 100zl, po 5,99zl co daje ~ 16,5l i na tym robie prawie zawsze 250km, w najwieksze mrozy 230km, ale to zawsze z 15min grzaniem pod domem przed wyjazdem. Dodam ze autko odpalalo przy -27st bez problemow, tz jedno grzanie swiec i krecenie przyznam ok 5sek moze 7sek max. Mowa oczywiscie o AWX , przelatane 220kkm
darasajjj Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 mi moj AWX pali w miescie 7.5, jazda dynamiczna - do roby 6km
wojtek123 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 mi moj AWX pali w miescie 7.5, jazda dynamiczna - do roby 6km jazda dynamiczna po mieście 7,5 dodaj sobie jeszcze 1litr w zimie na zimnym silniku jazda dynamiczna 7,5l prosze was
Artur82 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 u mnie jest tak: moja praca 4km - srednio przy -20st.C = 9,5l nawet do 10l na 100km jak zawożę dziewczynę do pracy 14km przy -20st.C 8 do 8,5l na 100km dodamm, że auto jest po programie u mistrza Rogala
PiterA4 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 ja mam 22km do pracy i pali 6-6,5l jezdze spokojnie ale bez przesady [br]Dopisany: 18 Luty 2012, 23:56_________________________________________________Ps: moj rowniez jest po programie
gerlinski Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Mój najzwyklejszy 90km 1Z pali teraz 6. W lecie około5.6l W normalnej jeżdzie...bez korków...Na trasie poniżej piątki potrafi zejść...Może poszaleć się nim nie da ale spalanie ma nieduże...Pozdrawiam Kolegów!!!
dariodario Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 I ja dodam swoje. Mój teraz zamiast więcej pali mniej. Do roboty 10 km temp prawie nigdy więcej jak 70 plus czasem na zakupy do 10 km zależy gdzie. Zadko osiąga 90. srednia temp otoczenia to minus 5 do 5 powyżej zera. Nie cisnę jak zimny powyżej 2500 rpm. Dodam że opony w zimie 195/65 r15 a lecie 205/55r16 i na takich samych trasach pali mi więcej jakieś pół litra. Teraz ostatnio po pełnym baku 6.4/100
Grzesiekkbc Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Mój 1z pali ile widzi, wskazówka zapitala w dół jak by ją ktoś gonił. Do pracy mam 8km czyli nie ma bata by się zagrzał w drodze. Przy tych -20C -30C palił w okolicach 10/100 za to w lecie jakieś 30%-40% mniej. Ja mam na to spalanie pewną teorię jeśli idzie o mojego zetora ale to się wyjaśni za jakieś 2tyg.
M.Arrkadiusz Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Mój AHH 1.9TDi pali mi teraz 6 litrów,przy ekonomicznej jeździe,a w lecie nieco ponad 5 litrów zależy od nogi
niuniek222 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Mój AWX podczas tych ostatnich temperatur pali ok 7-8 litrów to zalezy jaką mam noge danego dnia bo i potrafie zejsc duzo duzo nizej ale to juz jest meczarnia dla auta. Do pracy mam ok 15 km.
SotoM Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 AFN z wirusem - miasto/mieszany/autostrada - rózny ciezar prawej stopy - lato/zima koła R15(zima) R17(lato) poniżej 7L nie schodzę 8L nie przekrocze
julo23 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Tankuje 1 w miesiącu do pełna, w największe mrozy wyszło mi spalanie 7L. Jeżdze krótkie odc. po pare kilometrów. Normanie pali 6.5L. W lato tyle samo bo zakładam szersze opony.
Miszka82 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 AJM Golf przy tych wielkich mrozach po mieście palił 9l ( ale tylko miasto i wiecznie niedogrzany silnik), przy tych samych mrozach na trasie jak leciałem na Zakopane wyszło mi 5,5l
krzysiek21_01_1989 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Potwierdzam, że 1Z jest oszczędny, testowany latem w cyklu mieszanym, z butem w podłodze praktycznie, choć na co dzień jeżdżę raczej spokojnie, wyszło jakieś 7,5l, nie wiem jak można osiągnąć 10 litrόw… Teraz zimą przy raczej spokojnej jeździe 6,5l na odcinkach ok. 20-25 km w jedną strone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się