Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Słychać gwizd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegów. w sobotę z kolegą wykręciłem zawór egr w celu przeczyszczenia. i po złożeniu wszystkiego jak dodaje gazu, ponad 2000 obrotów to zaczyna coś głośno gwizdać (tak jakby gwizdkiem ktoś gwizdał). dodam że złożyliśmy wszystko tak jak powinno być. a i ten gwizd to w okolicach właśnie zaworu egr słychać.. co to może być? ma ktoś jakiś pomysł? pozdrawiam

Opublikowano

Moze turbina? :naughty:

Opublikowano

gwizd jest od turbiny zapewne, ale napisz, czy zauważyłeś jakiś delikatny przyrost mocy? Podejrzewam, że teraz egr zamyka się prawidłowo i turbo ładuje więcej.

Opublikowano

nie ma przyrostu mocy. a egr czyściliśmy bo rozłącza się turbina ponad 2500 obrotów

Opublikowano

Moze dziura w dolocie;) Za slabo dokreciliscie EGRa? Albo dziwnym trafem zrobila sie w innym miejscu

Opublikowano

nie ma przyrostu mocy. a egr czyściliśmy bo rozłącza się turbina ponad 2500 obrotów

To nie ma nic wspolnego z egr :facepalm:

Zamiast egr czyscic wyczysc turbo.

Opublikowano

komputer pokazał następujące błędy

575 ciśnienie kolektora ssącego (wartość stopu górna)

65535 centralka uszkodzona (wyjście nie przełącza/zwarcie do plusa)

wyjaśni ktoś o co chodzi dokładniej? i co robić?

Opublikowano

co do 575 napisałem ci wyżej ze przyczyn moze bys wiele. Zeby dokładnie ocenic co jest jego przyczyną nalezy wykonac komplet logów. [br]Dopisany: 20 Luty 2012, 21:27_________________________________________________Świeci jakaś kontrolka na desce??

Opublikowano

tyko że nie mam gdzie zrobić tych dokładnych logów.. :( to twierdzisz że najpierw zacząć od czyszczenia turbiny? a czy może mieć z tym coś wspólnego przepływomierz? bo znajomy mechanik tak podejrzewa..

Opublikowano

bez porzadnej dynamicznej diagnostyki guzik z tego wyjdzie.A mechanik moze wymienic pol wozu

Opublikowano

Zapieczone łopatki w turbo zdarzają się chyba najczęściej :mysli:

Ale jak napisał kolega wyżej bez porządnej diagnostyki to możesz pół auta przejrzeć i nic nie wyjdzie

Opublikowano

dzieki.. a ten drugi błąd?

Opublikowano

a czy to nie przypadkiem kwestia Wastegate ? :gwizdanie: przy sprawdzaniu Vagiem nie wywalilo ci błędu zawór N101 ? Czy po przekroczeniu w/w obrotów auto traci moc,a po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy ? jeżeli tak,to sprawdź przepływomierz... :hi:

Opublikowano

gwizd się wyjaśnił. uszczelka nie była szczelna tam gdzie jest przykręcony egr do kolektora taką harmonijką :) ale dalej nie wiem co z ta turbiną że ponad 2500 obrotów się wyłącza a po zagaszeniu i odpaleniu wszystko jest ok. z góry mówię że nie mam gdzie sprawdzić vagiem. od czego zacząć sprawdzanie? od czyszczenia turbo? bo węże są szczelne bo juz sprawdzałem. może intercooler ma dziure? pozdrawiam

Opublikowano

ja bym zaczał od przeczyszczenia przeplywomierza,podejrzewam,że w nim może być przyczyna :hi:

Opublikowano

99,9% turbo

Opublikowano

Sory ,że podpinam się do tamatu, :gwizdanie: ale chciałem się dowiedzieć odnośnie EGR-a, mam obecnie go zaślepionego(kulka z łożyska w wężyku podciśnienia),być może ktoś z Was go wywalił i zaślepił miejsca na kolektorze dolotowym i wydechowym blaszkami, a co w takim razie zrobiliście z tym wężykiem od EGR-a :mysli:

Opublikowano

wystarczy zatkac srobka np

Opublikowano

turbo na stół i do czyszczenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...