szary16 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 witajcie, mam audi a4 b6 z 2001r i problem tego typu: uruchamiam autko i nie ma wpomagania w prawo, w lewo chodzi idealnie... niewazne czy niskie czy wysokie obroty w prawo nie dziala, pochodzi ok 15-20 sekund i przy probie skretu w prawo slyszalny jest stuk, jakby cos sie odblokowalo i wspomganie dziala juz w dwie strony... jesli silnik jest cieply zgasze go i odpale na nowo to wspomaganie dziala w dwie strony odrazu... ponadto podczas jazdy przy delikatnym skrecie w prawo czuje opor na kierownicy i nagle cos przeskakuje... efekt podobny do sytuacji kiedy lozysko na mcpersonie jest zuzyte i przeskakuje i pewnie od tego bym zaczal gdyby nie problemy z kreceniem w prawo na zimnym silniku... a na to przeciez lozysko juz nie ma wplywu... czekam na wasze sugestie
akwarium Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 a jak wyglada twuj magiel w jakim on stanie jest i jaki olej
Mauros88 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Wydaje mi sie ze blokuje maglownica w srodku stad te problemy
KICHOL Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Kiedy wymieniałeś płyn wspomagania i w jaki sposób to robiłeś ???(lub robił to mechanik)
A-rek Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 obstawiam jakiś wyciek, a co za tym idzie ciśnienie w układzie ci schodzi i dlatego po postaoju blokuje wspomaganie
kielbu Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Panowie, doradzcie jak przyjdzie czas na wymianę magla to szukać używki czy regenerować. Robił ktoś magiel w Kożuchowie?
Grzelo Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Jak zamierzasz jeżdzić kilka lat to regeneracja. Bo kupisz używke i za parę miesięcy będzie to samo.
kielbu Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Nikt nie regenerował magla w Kożuchowie?
endriu13 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Kilka osób z otoczenia regenerowało w J.Górze,można zawiść sam magiel lub z pojazdem-zadowolenie.
kielbu Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Ktoś jeszcze poleci jakiś warsztat na dolnym śląsku? Najbardziej interesują mnie opinie osób które taki zabieg przeszły.
elmer80 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 No i Panowie jak tam regeneracja czy montaż servotronic? wysłane z Commodore 64
hans1993 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 panowie jestem tu nowy ale mam ten problem właśnie w mojej a4 b6 1.9 tdi 130 ps i nie wiem co to jest. Pomożecie ?? z góry dzięki
elmo814 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 zalej hipol atf II d (czerowny) zacznie chodzic lzej ciszej jak masełko chyba ze mechanicznie cos masz uwalone ewentualnie mobil aft 220
lisek120 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Kurde mnie też to chyba czeka. Odwiedziłem juz kilku mechaników i stacji diagnostycznych i nikt nic nie znalazł w zawieszeniu... a cos stuka. Wymieniłem drażek kierowniczyna 3 dni sie uspokoilo i znowu stuka. Dodam jeszcze że ostatnio zauwazyłem coś takiego: na odpalonym silniku w miejsu skręcam w prawo puszczam kiere a ona samoczynnie cofa sie delikatnie w lewo i tez jest stuk jak myslicie? Jak byłem na spocie to ktos wspominał że robil ostatnio magiel w Mirkowie kolo wro. Ktos wie jakie koszta?
daszku Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Cześć jestem tutaj nowy kupiłem 3 miechy temu swoje pierwsze autko a4 b6 od razu dodam że totalnie się nie znam na mechanice ale chcę zeby wszystko było jak należy. Pierwsze co robiłem to była maglownica pojeździłem 2 miechy i tutaj znowu coś się dzieje. Jade przez miasto i prubuje skręcić a kierownica gorzej jak w traktorze 2 rece i jazda zeby nie zarąbać w krawężnik. Nie ważne czy stoje na postoju i stręcam czy jade 100km/h kierownicą jest strasznie skręcać. O kręceniu 1 reką jak było wcześniej to nawet nie ma co mówić. Zaden płyn nie wycieka i nic nie wyje spradzałem zbiorniczek z płynem do wspomagania i tam wcześniej płym wirował jak samochód był odpalony a teraz nic się tam nie dzieje. POMOCY
jacek a4 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Cześć jestem tutaj nowy kupiłem 3 miechy temu swoje pierwsze autko a4 b6 od razu dodam że totalnie się nie znam na mechanice ale chcę zeby wszystko było jak należy. Pierwsze co robiłem to była maglownica pojeździłem 2 miechy i tutaj znowu coś się dzieje. Jade przez miasto i prubuje skręcić a kierownica gorzej jak w traktorze 2 rece i jazda zeby nie zarąbać w krawężnik. Nie ważne czy stoje na postoju i stręcam czy jade 100km/h kierownicą jest strasznie skręcać. O kręceniu 1 reką jak było wcześniej to nawet nie ma co mówić. Zaden płyn nie wycieka i nic nie wyje spradzałem zbiorniczek z płynem do wspomagania i tam wcześniej płym wirował jak samochód był odpalony a teraz nic się tam nie dzieje. POMOCY witam a pasek nie poluznił sie na pompie wspomagania sprawdz czy masz olel do wspomagania w zbiorniczku Cześć jestem tutaj nowy kupiłem 3 miechy temu swoje pierwsze autko a4 b6 od razu dodam że totalnie się nie znam na mechanice ale chcę zeby wszystko było jak należy. Pierwsze co robiłem to była maglownica pojeździłem 2 miechy i tutaj znowu coś się dzieje. Jade przez miasto i prubuje skręcić a kierownica gorzej jak w traktorze 2 rece i jazda zeby nie zarąbać w krawężnik. Nie ważne czy stoje na postoju i stręcam czy jade 100km/h kierownicą jest strasznie skręcać. O kręceniu 1 reką jak było wcześniej to nawet nie ma co mówić. Zaden płyn nie wycieka i nic nie wyje spradzałem zbiorniczek z płynem do wspomagania i tam wcześniej płym wirował jak samochód był odpalony a teraz nic się tam nie dzieje. POMOCY witam a pasek nie poluznił sie na pompie wspomagania sprawdz czy masz olel do wspomagania w zbiorniczku jak płyn wirował to wskazuje na pompe ale potem przestało odpowietrz układ odpal auto i krec kierownica w prawo do oporu w lewo do oporu i tak pare razy
daszku Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wymieniałem 3tygodnie temu napinacz i pasek bo się ślizgał. Jutro spróbuje go odpowietrzyć i zobacze co z tego wyjdzie Zrobiłem jak napisałeś i pomogło dzięki
Bartekb6 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Witam, regenerowalem maglownice 3 razy pod rzad i wciaz rozszczelnia sie z lewej strony przy pierwszym odpaleniu i probie odpowietrzenia ukladu. Serwis ktory ja regenerowal twierdzi ze z ich strony jest wszysko ok. Dodam ze przed usterka wszystko dzialalo jak nalezy, maglownica rozpadla sie z powodu pekniecia gumy i dostania sie wody pod nia. Co moze byc przyczyna? Cos w ukladzie kierowniczym moze byc niesprawne czy trafilem na "fachowca" ktory nie potrafi jej dobrze naprawic? Pozdrawiam
paulo2 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Witam. Mam problem ze wspomaganiem, przejawiający się słabnącym wspomaganiem kierownicy w miarę rozgrzewania silnika. Jak rano odpalę samochód to wspomaganie działa idealnie, kierownica kręci się bardzo lekko, lecz po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna słabnąc. W zimie przy niższej temperaturze nie było to jeszcze takie uciążliwe, jednak teraz kiedy temperatura dochodzi do 10 stopni bardzo mi to przeszkadza bo jest dużo słabsze wspomaganie. Dodam że zmieniałem pompę wspomagania oraz maglownicę (używane) i dalej to samo. Jak rozwiązać ten problem? Może to płyn jest przyczyną, mam zalany uniwersalny czerwony, na oryginalnym zielonym było jeszcze ciężej.
enrike2 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 zmien fachowca i potem zobaczysz jesli dalej to samo to cos musi byc u ciebie nie tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się