Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Dymi, traci moc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

problem polega na tym, że został wymieniony blok na AFN i wszystko po przekładce było dobrze. W ogóle nie dymił w porównaniu do starego bloku. Na dodatek wydaje mi się, że stracił moc. Poniżej zamieszczam logi:

statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74033.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74036.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74034.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74035.html

zimny:

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74039.html

ciepły:

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74037.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74038.html

BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74040.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74041.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74042.html

dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74043.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74047.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74049.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74044.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74048.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74046.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_74045.html

Brak błędów. Przy okazji jakbym mógł prosić to o sprawdzenie czy wszystko jest ok z resztą.

Pozdro~~

Opublikowano

Ten program co siedzi w sterowniku to jest hmmm lekko mowiąc nie najwyzszych lotów - moze powodowac zadymienie.

Filtr powietrza dawno zmieniany ?

W statycznych jest OK.

Opublikowano
Ten program co siedzi w sterowniku to jest hmmm lekko mowiąc nie najwyzszych lotów - moze powodowac zadymienie.

Filtr powietrza dawno zmieniany ?

W statycznych jest OK.

Wiem, że jest słaby ten program ale po wymianie bloku nie dymił w ogóle. Filtr powietrza i paliwa jak dobrze pamiętam były wymieniane w październiku tamtego roku. Ale najwyżej wymienię filtr powietrza dziś dla sprawdzenia:)

Opublikowano

programem podlane paliwa a doładowanie zostało to samo - musi kopcić , a jak wcześniej nie kopciło to może jakaś nieszczelność .

Poza tym przy takim programie to zjedź trochę z dawką na nastawniku z 2,6 do 3,5-4,0 mg powinno mniej kopcić

poza tym sprawdził bym wtryski jeden może lać (sterujący) stąd korekcie na dużym -

Opublikowano

Może sprawdź pod maską czy doloty nie są pęknięte

Opublikowano
Ten program co siedzi w sterowniku to jest hmmm lekko mowiąc nie najwyzszych lotów - moze powodowac zadymienie.

Filtr powietrza dawno zmieniany ?

W statycznych jest OK.

Po wymianie filtra nadal dymi.

Opublikowano
programem podlane paliwa a doładowanie zostało to samo - musi kopcić , a jak wcześniej nie kopciło to może jakaś nieszczelność .

Poza tym przy takim programie to zjedź trochę z dawką na nastawniku z 2,6 do 3,5-4,0 mg powinno mniej kopcić

poza tym sprawdził bym wtryski jeden może lać (sterujący) stąd korekcie na dużym -

doladowanie zostalo podniesione o 100mbar.Gdyby doladowanie byloby tak z 2080 uszlo by w tlumie.

Opublikowano

dobrze mi sie wydaje ze przeplywka zaniza w calym zakresie obrotow w dynamicznych 003?

Opublikowano

to jest auto po chipie nie zobaczysz jak pracuje przeplywka

Opublikowano

A oprócz dymienia jak wspomniałem, wydaje mi się że stracił moc. Tak się zastanawiam czy coś nie będzie z wtryskiem sterującym bo przy przekładce musiałem podmienić bo stary za mało barów podawał.

Opublikowano

a tak off top to co z tamtym zatarl sie?

Opublikowano

ropy dolane jedna mapa, a powietrza za malo

Opublikowano
a tak off top to co z tamtym zatarl sie?

Właśnie mechanik nie potrafił powiedzieć. Ale coś jest, że jak kręci się kołem pasowym/zamachowym to w pewnym momencie się blokuje.

Opublikowano

Rozumiem, że nic więcej w logach nie ma? I pozostaje mi sprawdzić czy nie ma pękniętych wężyków oraz wtrysk sterujący :eusathink:

---------- Post dopisany 19-04-2012 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2012 at 11:49 ----------

Problem się nasilił, a na dodatek czasem falują obroty na jałowym. Nowe logi dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81587.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81586.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81589.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81584.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81588.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81590.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_81585.html

Opublikowano

BTDC 27,9, jeszcze takich fajerwerków to nie widziałem, nie wywala błędu 00542? pożycz inny wtrysk sterujący, upewnimy się czy winy jest tylko wtrysk czy tez w pompa dokłada swoje 3grosze, dawka na jałowym przesadzona, może to jest jedna z przyczyn obok owego czipa że co sezon pada G80

Opublikowano
BTDC 27,9, jeszcze takich fajerwerków to nie widziałem, nie wywala błędu 00542? pożycz inny wtrysk sterujący, upewnimy się czy winy jest tylko wtrysk czy tez w pompa dokłada swoje 3grosze, dawka na jałowym przesadzona, może to jest jedna z przyczyn obok owego czipa że co sezon pada G80

A no dziś właśnie wyskoczył błąd 00542 :) Nawet na konsoli mrugała już ikona świec żarowych. Także raczej już wtrysk? Czy mimo to jednak próbować podmiany? Tą dawkę już kilkakrotnie zmieniałem :/

Opublikowano

ja bym szukał używki bo nie ma sensu jeździć w obecnym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...