malik Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 borys182 Ciężko będzie. Nie miałem nigdy do czynienia z instalacją w A3/S3. Możliwe, że części są dokładnie takie same. W takim razie masz rozpiskę na początku tego poradnika.
gooralos Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Malik, a czy ta kierownica, którą montowałeś występuje w wersji podgrzewanej?
malik Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 gooralos Nie mam pojęcia. Trzeba sprawdzić w ETCE.
Rosemeyer Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Malik, a czy ta kierownica, którą montowałeś występuje w wersji podgrzewanej? niestety podgrzewane sa tylko te 4-ro ramienne
borys182 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Wtam ponownie Kierownice już założyłem od S3 8P. Kupiłem to razem z całą kolumną kierowniczą, taśmą, modułem itp. Taśmy i sterownika nie da się podmienić bo jest to całkowicie inaczej rozwiązane. Muszę dorobić kawałek instalacji i przepuścić przez zwijak (mam już nowy +4 piny). Wyjściowe przewody od modułu posiadam razem z kostkami (ok 50cm). a tak to wygląda: A więc moduł wyglada tak:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...27c2ef7f6.html A tak wygląda wiązka przewodów:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...d9385d3e1.html Potrzebuje pomocy w rozszyfrowaniu przewodów, ktore gdzie podłączyć. Żółtą kostkę odrzucilem bo to airbag co mnie nie interesuje. Zostało jeszcze kilka: Dwa najgrupsze 1.Brązowy- masa 2.Czerwony z żółtym paskiem- zasilanie 12V Dwa splecione razem (czyba can L i H) 1.Pomarańczowy z zielonym paskiem 2.Pomarańczowy z brązowym paskiem Tylko ktory to H a który L Dwa splecione razem (wygladają na can L i H co mnie nie pokoi ponieważ 4 przewody can to już za dużo) 1.Pomarańczowy z brązowym paskiem 2.Pomarańczowy z czarnym paskiem Zostały jeszcze dwa cieńkie przewody 1.Czarny z białym paskiem 2.Czerwony z czarnym paskiem Moduł który posiadam orginalnie jest analog więc vag go nie wykrywa. Chciałbym dołożyć drugi wyżej wymieniony moduł i złapać tylko sterowanie multifunkcji kierownicy. Przy takim założeniu jeśli sterowanie rns-e leci po can-ie interesuje mnie tylko zasilanie i magistrala Can Bus. Czy ktoś mi może pomóc wskazać odpowiednie przewody? W nowym Audi przez ten moduł przechodzi wszystko (manetki, multifunkcja, Esp) to chyba dlatego jest troche za dużo kabli. Widziałem już u kogoś tak podłączoną kierownice od nowej S3 z użyciem tego modułu oczywiście po wymianie taśmy na conajmniej 3 piny ekstra, ale wtedy nie śniłem jeszcze o swojej Audi i nie bardzo pamiętam wszystko. Zdaje sobie sprawę że to kombinacja alpejska, ale jak myślicie ma to szanse powodzenia? pozdrawiam
boberek Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 ja założyłem od A6 i tez go nie wykrywał wiec tobie radze szukac opowiedniego modułu bo mozesz sobie krzywde zrobić
malik Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 borys182 Kup odpowiedni moduł i taśmę. Trzeba tylko dobrze poszukać i wszystko pasuje plug & play. W takiej konfiguracji jak masz teraz to bałbym się jeździć.
boberek Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 borys182 Kup odpowiedni moduł i taśmę. Trzeba tylko dobrze poszukać i wszystko pasuje plug & play. W takiej konfiguracji jak masz teraz to bałbym się jeździć. no włąsnie straszna motanina szukaj na allrgro sie juz pojawiają
borys182 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Tak tylko czy ten dedykowany moduł do mojego modelu poradzi sobie z tymi przyciskami? Są poprostu inne i np w nowej kierze żeby zatwierdzić coś wybrane z listy rns-e naciskamy gałkę do przewijania a w orginalnej kierownicy multifunkcyjnej do modelu s3 8l jest trzeci przycisk. Aha czy ktoś wie jak zmostkować airbag dwunabojowy ponieważ orginalnie jest jeden. Podłączyłem tylko jeden nabój i niby vag nie wykrywa błędu ale życia też mi nie uratuje. Reasumując z tego co piszecie kupić taśmę z multi i moduł do mojego modelu (s3 8l) i założyć kierownice od s3 8p dobrze w kosce poprzepinać i ma chulać tylko czy na bank żeby nie pchać się w koszta. Rozumiem że po numerach z Etki kupować. Moja orginalna kiera wygląda tak jak Twoja Malik. pozdro i dzięki za odpowiedzi
Gatitoo Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 a co jezeli chcialbym zalozyc taka kierownice z lopatkami do zmiany biegow ??
malik Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 No jeśli masz automat to wystarczy po montażu zakodować VAGiem jedną cyferkę i będzie na pewno działać. Jeśli nie masz skrzyni automatycznej to będziesz miał tylko ładnie podświetlane łopatki, które nic nie robią. Adamoo od nas ma właśnie taka kierownicę w manualnym 1.9TDI http://www.a4-klub.pl/smf/19_awx_rs4_diesel_edition-t49907.0.html
PabloS4 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 wie ktoś może czy taką kierwonice dało by sie podłączyć do S4 (b5) ale tak żeby te przyciski na kierce sie nie zmarnowały?
MichałPe Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 czy ktoś z Was podmieniał w B7 automat kierownicę ze zwykłej na multi z łopatkami ??
Paweł_cr Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 czy ktoś z Was podmieniał w B7 automat kierownicę ze zwykłej na multi z łopatkami ?? Podłączam się pod pytanie. Czy coś takiego jest do zrealizowania i czy będzie działało?
oliziado Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 jesli w b6 jest to mozliwe to mysle ze w b7 tez nie bedzie problemu.
Paweł_cr Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 A jak wyglada sprawa z poducha. Czy do czteroramiennej i trzyramiennej pasuje ta sama? Czy jak sie ma czteroramienna to takiej samej trzeba szukac.
letallec Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Czy do czteroramiennej i trzyramiennej pasuje ta sama? Nie pasuje
Paweł_cr Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Ok. Dzieki. To jeszcze zeby sie upewnic, zmieniajac ze zwyklej czteroramiennej na czteroramienna z multi poduche bede mogl przelozyc tak? Duzo czesci bede musial jeszcze zakupic aby uruchomic kiere?
pre_pl Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 4 ramienna no mufu = 4 ramienna mufu części to zależy co masz na pokładzie, musisz porównać to z tym co tu jest tu napisane (choć wielu rzeczy nie będziesz już potrzebował, bo masz B7)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się