Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6


malik

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie nie posiadam BT tylko RNS-E + SDS + kiera MF B7 i gdzieś wyczytałem że u niektórych co nie mają BT działa przycisk MODE, u mnie pisze NO FUNCION. Czemu u niektórych działa a u innych nie?

jak dolożysz BT przycisk zacznie działać bo jest to przełączenie pomiedzy ksiązką tel a radiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wiem tylko dziwi mnie to że ludzie piszą że u niektórych przycisk MODE działa bez BT :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wiem tylko dziwi mnie to że ludzie piszą że u niektórych przycisk MODE działa bez BT :mysli:

ta tylko ciekawe co nim przełanczają skoro nie mają BT :decayed:

niezła ściema :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo tylko tak to działa (przelanczanie pomiędzy tel a innymi funkcjami które masz obecnie włączone) nie działa to w ten sposób że przełanczasz funkcje z kiery np.radio potem cd potem navi nie ma takiej możliwości

gościowi coś sie popier....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kierownicę czteroramienną z multifunkcją ,przymierzam się do kupna trzyramiennej i tak z ciekawości czy ona jest tej samej wielkości czy mniejsza? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i linki do aukcji z wyciągniętymi częściami z mojego. Dla klubowiczów zniżka. :naughty:

moduł "...N" pod pełny FIS, tempomat, multi...:naughty::good: SPRZEDANY :good:

taśma "...D" pod multi...:naughty:http://allegro.pl/show_item.php?item=1449032417

kiera w skórze (kolor ciemno szary - SWING) z AIRBAG i multi. :naughty::good: SPRZEDANA :good:

Po montażu kierwonicy z B7 w B6 lepiej zostawić stare graty. Decydując się na ich sprzedaż odzyskamy tak na prawdę niewiele kasy.

Poza tym przy sprzedaży auta nikt tak na prawdę nie dopłaci za kierownicę z B7. Co dociekliwsi będą pewnie też się czepiać, że kierownica jest nieorginalna i auto może mieć podejrzaną przeszłość.

Tuz przed sprzedażą auta lepiej zamontować z powrotem stary, oryginalny zestaw a części z B7 sprzedać osobno na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po montażu kierwonicy z B7 w B6 lepiej zostawić stare graty. Decydując się na ich sprzedaż odzyskamy tak na prawdę niewiele kasy.

Poza tym przy sprzedaży auta nikt tak na prawdę nie dopłaci za kierownicę z B7. Co dociekliwsi będą pewnie też się czepiać, że kierownica jest nieorginalna i auto może mieć podejrzaną przeszłość.

Tuz przed sprzedażą auta lepiej zamontować z powrotem stary, oryginalny zestaw a części z B7 sprzedać osobno na allegro.

racja, racja :good:

ludzie sobie zaraz myślą, że założył ktoś nową z b7 bo stara była styrana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że stare graty sprzeda się w cenie nowych bo akurat multifunkcja i moduł pod tempomat z B6 jest towarem poszukiwanym. A jeszcze jak ktoś ma styrana starą to już nic nie stoi na przeszkodzie. A dodatkowo jak auto jest z rocznika kończącego produkcję b6 to już tylko koneserzy są w temacie co powinno być wsadzone w fabryce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy jaką kiere chcesz założyć czy z b6 multi czy z b7

Jeśli ma to być kiera z B7 to taśma musi być 4E0-953-541 z końcówką A, B lub E bez końcówki nie będzie. Ta taśma jest z B7 i zakładasz ją do b6 razem z modułem od b7 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie po przejechaniu około 300 metrów i zrobieniu kilku skrętów ten układ powinien sie sam skalibrować i błędy zniknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, żonglowaliśmy wczoraj - wszystkie możliwe kombinacja ćwiczyliśmy i ostatecznie w każdej sytuacji kończyło się na braku możliwości kalibracji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, żonglowaliśmy wczoraj - wszystkie możliwe kombinacja ćwiczyliśmy i ostatecznie w każdej sytuacji kończyło się na braku możliwości kalibracji..

No to pozostaje VAS :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zobaczymy nie wierze ze sie nie da :D cos pewnie z kodowaniem pomyliłes i dlatego nie działa

dało się VAS'em - żadnym VAG-COM'em, ani VCDS'em nie udało się zalogować do sterownika ABS'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zobaczymy nie wierze ze sie nie da :D cos pewnie z kodowaniem pomyliłes i dlatego nie działa

dało się VAS'em - żadnym VAG-COM'em, ani VCDS'em nie udało się zalogować do sterownika ABS'u.

ja swoim VCDS kodowałem niedawno B7 (był zmieniany moduł z S na Q) i bez problemu to zrobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...