dejf Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 U mnie na 6 przy 180kmh jest bodajże 3100rpm.raczej jest 3300obr a na HCK zamykam licznik... Niedługo sprawdzę, ale 3500rpm = licznikowe 200km/h i to na pewno. Skrzynia nie jest taka sama jak w AVF.
michail55 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 wiem ze nie robi szalu ale zawsze jest wiecej niz w serii he
daniels Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 na Kubicy z czasem szału żadne auto nie robiło... i skończyło się na F1 nie przesadzajmy z tymi prędkościami,jazda w polsce to przede wszystkim umiejętność szybkiego omijania dziur...
dejf Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zależy jeszcze od wagi auta. 200ps w AVF q to moim zdaniem minimum i pozwala na spokojne przemieszczanie się, ale w kompakcie 220-240ps już daje radę i 3.0 v6 benzin objeżdża jak chce. I wbrew pozorom i mitom przy 200km/h nie trzęsie autem, bynajmniej w audi.
MAGIC87 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 wczoraj na spocie nie jeden z nas ponad 200 zapiał... od B5 po B7
michail55 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 mnie styknie na poczatek 180kucy na brd i fmic kat out oraz program
daniels Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 mnie styknie na poczatek 180kucy na brd i fmic kat out oraz programjak zdrowa motorownia to wyjdzie ok.200Ps z takimi modami,jeszcze EGR out
michail55 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 obawiam sie ze z tym egr bedzie blad bo mam auto z polowy 2004 roku i ponoc pojawia sie blad po jego wywaleniu
dejf Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Pracę EGR deaktywuje się w sofcie, tak jak MAF sensor też.
daniels Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ja mam 2004 AVF i pana EGRa nie ma od roku i byka na desce nie ma...
michail55 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2012 przybliz mi jak to sie robi
PIXI Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ja mam 2004 AVF i pana EGRa nie ma od roku i byka na desce nie ma... Ale Witek robiąc korektę uwzględnił to na pewno , inaczej błąd będzie (u mnie przed korektą był) .
michail55 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 aa i wszystko jasne wiec tak wlasnie zrobie i zamiast egr bedzie rurka
RalphA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 jak masz sprawny nie cieknacy egr to nie musisz wsadzac rurki. wystarczy ze go zaslepisz przy kolektorze i juz. pytanko i pali awx po modach brd ok. 190KM?
RalphA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 No co Ty? Naprawde? Ktos mi pisale ze jezeli do AWX wsadzimy turbo z BRD plus intercooler i chip czyli jakies 180-190KM to spalenie bedzie w granicach 8l przy spokojnej jeździe
tymonA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 I takie mniej wiecej jest od 7-9 l
RalphA4 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 to trosze nam wzrasta to spalanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się