Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów, grupa 003, 011


ptaku999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od jakiegoś czasu znowu prowróciły mi problemy z przeładowywaniem się turbo. Rok temu miałem czyszczone całe turbo i az do teraz było wszystko ok. Wklejam logi proszę o analizę. Moze tym razem to przepływka albo n75 ?

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ptaku666_74608.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ptaku666_74609.html

Są dwa pliki, w jedym jak i drugim przypadku turbo sie odcieło powyzej 3 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim aucie było to robione!?Prefix

Proszę poprawić lub wysłać do mnie PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim aucie było to robione!?Prefix

Proszę poprawić lub wysłać do mnie PW

audi a4 1999 rok 1.9 tdi 110 afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo do natychmiastowego wyjecia a moze i jeszcze szybciej nie jezdzij dynamicznie bo padnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo do natychmiastowego wyjecia a moze i jeszcze szybciej nie jezdzij dynamicznie bo padnie

Moze jeszcze ktos zabierze glos dziwne ze tak szybko zabruszilo turbo skoro nie caly rok temu bylo czyszczone a nie jezdze jak dziadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo pompuję ponad swoje siły i długo tak nie pociągnie, jazda na własne ryzyko. Nie obejdzie się bez czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również przyłączam się do powyższych ocen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za pomoc w diagnozie w poniedzialek umowie sie z mechanikiem na ponowne czyszczenie turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czyszczeniu zobaczcie w jakim stanie jest katalizator,bo przez cos sie to turbo tak szybko zapieklo.Wtryski sobie tez zweryfikuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kata mam wycietego ale to chyba dobrze jezeli chodzi o turbo ?

Powiedzcie mi jeszcze w której kolunie widać ze turbo pompuje ponad swoje sily zebym wiedzial na przyszlosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na grupę 011 i w kolumnie opisanej jako Specified MAP masz wartość ciśnienia jaką oczekuje w danej chwili sterownik silnika od turbosprężarki a w kolumnie Actual MAP masz wartość rzeczywistą ciśnienia jakie pompuje turbo czyli powinno w Actual MAP oscylować w takich wartościach jak w Specified MAP a przeładowuje o ponad 600 mbar. Odliczając od tych wartości wartość ciśnienia atmosferycznego (widać ją w grupie 010 statycznie w drugiej kolumnie) czyli około 900-1000 mbar to w rzeczywistości turbo powinno pompować 1 bar a pompuje 1,5 bara a to jest niebezpieczne dla tej akurat turbosprężarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak niemasz kata to dla turbo dobrze :) tak czy siak zprawdzil bym te wtryski. A jak mu depniesz to zadymia na czarno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed wyjęciem turbawki sprawdź czy sztanga chodzi wogule bo może być map sensor uszkodzony , bo jednak dziwnie mierzy ,

a jak sztanga się rusza to zrub loga 011 ze zdiętym przewodem z gruszki turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak niemasz kata to dla turbo dobrze :) tak czy siak zprawdzil bym te wtryski. A jak mu depniesz to zadymia na czarno?

raczej nie kopci w sumie nie wiem w lusterkach nie widze nic, jak moge sprawdzic wtryski sam za pomoca VAG-COM ?

musze zbadac grupe 013?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wogule ... zrub
:facepalm: ale sam pomysł z logiem bez podciśnienia na turbo jest OK - da to wymierny efekt ale pod warunkiem, że zmienna geometria będzie zabetonowana na stałe - w co osobiście wątpię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Jestem już po wizycie u mechanika i co sie okazało: z turbiną było wszystko wporządku natomiast miałem jakiś problem z EGRem. Problem został rozwiązany. Już miałem siadać i jechac na jazde próbną ale poprosiłem jeszcze mechanika o sprawdzenie swiec bo cos kopcił mi po nocy jak go odpalałem. Okazało się ze 3 swiece spalone co jest bardzo dziwne bo wszystkie byly nowe wymieniane 2 miesiace wczesniej. I teraz najlepsze, przy wykrecaniu ostatniej swiecy - świeca pękła tam na samym końcu i ta jej czesc wleciała do środka nie dając sie wyjąć. Samochod został na warsztacie trzeba zdjac głowice wyjąć ten kawałek swiecy wyplanowac głowice i założyć. Zapowiadała sie tanio niestety wyjdzie o wiele drożej. PECH !

Czy komuś już się coś takiego zdarzyło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr nie ma nic wspólnego z przeładowaniem turbiny i dziwne skoro wymieniałeś świece dwa miesiące temu kto je do kręcał skoro świeca teraz pękła podczas wykręcania a po za tym dziwne jeszcze się nie spotkałem żeby świece żarowe spaliły się po tak krótkim czasie użytkowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...