ptaku999 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Witam Od jakiegoś czasu znowu prowróciły mi problemy z przeładowywaniem się turbo. Rok temu miałem czyszczone całe turbo i az do teraz było wszystko ok. Wklejam logi proszę o analizę. Moze tym razem to przepływka albo n75 ? Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ptaku666_74608.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ptaku666_74609.html Są dwa pliki, w jedym jak i drugim przypadku turbo sie odcieło powyzej 3 tys.
chudineze Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 W jakim aucie było to robione!?Prefix Proszę poprawić lub wysłać do mnie PW
ptaku999 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 W jakim aucie było to robione!?PrefixProszę poprawić lub wysłać do mnie PW audi a4 1999 rok 1.9 tdi 110 afn
vauxhall95 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 turbo do natychmiastowego wyjecia a moze i jeszcze szybciej nie jezdzij dynamicznie bo padnie
ptaku999 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 turbo do natychmiastowego wyjecia a moze i jeszcze szybciej nie jezdzij dynamicznie bo padnie Moze jeszcze ktos zabierze glos dziwne ze tak szybko zabruszilo turbo skoro nie caly rok temu bylo czyszczone a nie jezdze jak dziadek
machina Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Turbo pompuję ponad swoje siły i długo tak nie pociągnie, jazda na własne ryzyko. Nie obejdzie się bez czyszczenia.
banshee Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Również przyłączam się do powyższych ocen.
ptaku999 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 ok dzieki za pomoc w diagnozie w poniedzialek umowie sie z mechanikiem na ponowne czyszczenie turbo
Mauros88 Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Przy czyszczeniu zobaczcie w jakim stanie jest katalizator,bo przez cos sie to turbo tak szybko zapieklo.Wtryski sobie tez zweryfikuj.
ptaku999 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 kata mam wycietego ale to chyba dobrze jezeli chodzi o turbo ? Powiedzcie mi jeszcze w której kolunie widać ze turbo pompuje ponad swoje sily zebym wiedzial na przyszlosc
Sztomel Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Popatrz na grupę 011 i w kolumnie opisanej jako Specified MAP masz wartość ciśnienia jaką oczekuje w danej chwili sterownik silnika od turbosprężarki a w kolumnie Actual MAP masz wartość rzeczywistą ciśnienia jakie pompuje turbo czyli powinno w Actual MAP oscylować w takich wartościach jak w Specified MAP a przeładowuje o ponad 600 mbar. Odliczając od tych wartości wartość ciśnienia atmosferycznego (widać ją w grupie 010 statycznie w drugiej kolumnie) czyli około 900-1000 mbar to w rzeczywistości turbo powinno pompować 1 bar a pompuje 1,5 bara a to jest niebezpieczne dla tej akurat turbosprężarki.
Mauros88 Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Kolego jak niemasz kata to dla turbo dobrze tak czy siak zprawdzil bym te wtryski. A jak mu depniesz to zadymia na czarno?
grzegorzmen Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 przed wyjęciem turbawki sprawdź czy sztanga chodzi wogule bo może być map sensor uszkodzony , bo jednak dziwnie mierzy , a jak sztanga się rusza to zrub loga 011 ze zdiętym przewodem z gruszki turbiny
ptaku999 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Kolego jak niemasz kata to dla turbo dobrze tak czy siak zprawdzil bym te wtryski. A jak mu depniesz to zadymia na czarno? raczej nie kopci w sumie nie wiem w lusterkach nie widze nic, jak moge sprawdzic wtryski sam za pomoca VAG-COM ? musze zbadac grupe 013?
ptaku999 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ptaku666_75116.html Dodałem grupe 013 proszę zerknijcie.
Sztomel Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 wogule ... zrub ale sam pomysł z logiem bez podciśnienia na turbo jest OK - da to wymierny efekt ale pod warunkiem, że zmienna geometria będzie zabetonowana na stałe - w co osobiście wątpię.
ptaku999 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Hej Jestem już po wizycie u mechanika i co sie okazało: z turbiną było wszystko wporządku natomiast miałem jakiś problem z EGRem. Problem został rozwiązany. Już miałem siadać i jechac na jazde próbną ale poprosiłem jeszcze mechanika o sprawdzenie swiec bo cos kopcił mi po nocy jak go odpalałem. Okazało się ze 3 swiece spalone co jest bardzo dziwne bo wszystkie byly nowe wymieniane 2 miesiace wczesniej. I teraz najlepsze, przy wykrecaniu ostatniej swiecy - świeca pękła tam na samym końcu i ta jej czesc wleciała do środka nie dając sie wyjąć. Samochod został na warsztacie trzeba zdjac głowice wyjąć ten kawałek swiecy wyplanowac głowice i założyć. Zapowiadała sie tanio niestety wyjdzie o wiele drożej. PECH ! Czy komuś już się coś takiego zdarzyło ?
goldi Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 egr nie ma nic wspólnego z przeładowaniem turbiny i dziwne skoro wymieniałeś świece dwa miesiące temu kto je do kręcał skoro świeca teraz pękła podczas wykręcania a po za tym dziwne jeszcze się nie spotkałem żeby świece żarowe spaliły się po tak krótkim czasie użytkowania
Rekomendowane odpowiedzi