Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów, grupa 003, 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu znowu prowróciły mi problemy z przeładowywaniem się turbo. Rok temu miałem czyszczone całe turbo i az do teraz było wszystko ok. Wklejam logi proszę o analizę. Moze tym razem to przepływka albo n75 ?

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ptaku666_74608.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ptaku666_74609.html

Są dwa pliki, w jedym jak i drugim przypadku turbo sie odcieło powyzej 3 tys.

Opublikowano

W jakim aucie było to robione!?Prefix

Proszę poprawić lub wysłać do mnie PW

Opublikowano
W jakim aucie było to robione!?Prefix

Proszę poprawić lub wysłać do mnie PW

audi a4 1999 rok 1.9 tdi 110 afn

Opublikowano

turbo do natychmiastowego wyjecia a moze i jeszcze szybciej nie jezdzij dynamicznie bo padnie

Opublikowano
turbo do natychmiastowego wyjecia a moze i jeszcze szybciej nie jezdzij dynamicznie bo padnie

Moze jeszcze ktos zabierze glos dziwne ze tak szybko zabruszilo turbo skoro nie caly rok temu bylo czyszczone a nie jezdze jak dziadek

Opublikowano

Turbo pompuję ponad swoje siły i długo tak nie pociągnie, jazda na własne ryzyko. Nie obejdzie się bez czyszczenia.

Opublikowano

Również przyłączam się do powyższych ocen.

Opublikowano

ok dzieki za pomoc w diagnozie w poniedzialek umowie sie z mechanikiem na ponowne czyszczenie turbo

Opublikowano

Przy czyszczeniu zobaczcie w jakim stanie jest katalizator,bo przez cos sie to turbo tak szybko zapieklo.Wtryski sobie tez zweryfikuj.

Opublikowano

kata mam wycietego ale to chyba dobrze jezeli chodzi o turbo ?

Powiedzcie mi jeszcze w której kolunie widać ze turbo pompuje ponad swoje sily zebym wiedzial na przyszlosc

Opublikowano

W 011

Opublikowano

Popatrz na grupę 011 i w kolumnie opisanej jako Specified MAP masz wartość ciśnienia jaką oczekuje w danej chwili sterownik silnika od turbosprężarki a w kolumnie Actual MAP masz wartość rzeczywistą ciśnienia jakie pompuje turbo czyli powinno w Actual MAP oscylować w takich wartościach jak w Specified MAP a przeładowuje o ponad 600 mbar. Odliczając od tych wartości wartość ciśnienia atmosferycznego (widać ją w grupie 010 statycznie w drugiej kolumnie) czyli około 900-1000 mbar to w rzeczywistości turbo powinno pompować 1 bar a pompuje 1,5 bara a to jest niebezpieczne dla tej akurat turbosprężarki.

Opublikowano

Kolego jak niemasz kata to dla turbo dobrze :) tak czy siak zprawdzil bym te wtryski. A jak mu depniesz to zadymia na czarno?

Opublikowano

przed wyjęciem turbawki sprawdź czy sztanga chodzi wogule bo może być map sensor uszkodzony , bo jednak dziwnie mierzy ,

a jak sztanga się rusza to zrub loga 011 ze zdiętym przewodem z gruszki turbiny

Opublikowano
Kolego jak niemasz kata to dla turbo dobrze :) tak czy siak zprawdzil bym te wtryski. A jak mu depniesz to zadymia na czarno?

raczej nie kopci w sumie nie wiem w lusterkach nie widze nic, jak moge sprawdzic wtryski sam za pomoca VAG-COM ?

musze zbadac grupe 013?

Opublikowano
wogule ... zrub
:facepalm: ale sam pomysł z logiem bez podciśnienia na turbo jest OK - da to wymierny efekt ale pod warunkiem, że zmienna geometria będzie zabetonowana na stałe - w co osobiście wątpię.
Opublikowano

Hej

Jestem już po wizycie u mechanika i co sie okazało: z turbiną było wszystko wporządku natomiast miałem jakiś problem z EGRem. Problem został rozwiązany. Już miałem siadać i jechac na jazde próbną ale poprosiłem jeszcze mechanika o sprawdzenie swiec bo cos kopcił mi po nocy jak go odpalałem. Okazało się ze 3 swiece spalone co jest bardzo dziwne bo wszystkie byly nowe wymieniane 2 miesiace wczesniej. I teraz najlepsze, przy wykrecaniu ostatniej swiecy - świeca pękła tam na samym końcu i ta jej czesc wleciała do środka nie dając sie wyjąć. Samochod został na warsztacie trzeba zdjac głowice wyjąć ten kawałek swiecy wyplanowac głowice i założyć. Zapowiadała sie tanio niestety wyjdzie o wiele drożej. PECH !

Czy komuś już się coś takiego zdarzyło ?

Opublikowano

egr nie ma nic wspólnego z przeładowaniem turbiny i dziwne skoro wymieniałeś świece dwa miesiące temu kto je do kręcał skoro świeca teraz pękła podczas wykręcania a po za tym dziwne jeszcze się nie spotkałem żeby świece żarowe spaliły się po tak krótkim czasie użytkowania

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...