Nowak_zg Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 buba ale ty pewnie mowisz o q7 malika tak ? ... a podejrzewam ze tam sie da wiecej ( aczkolwiek reki sobie uciac nie dam ) jutro sie zobaczy jak to bedzie narazie po zamontowaniu dystansow jestem mega zadowolony bo czuc roznice pozatym przednie i tylne kola sa teraz idealnie z nadkolem ... a wczesniej byly schowane
Buba Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 tak. on też coś chyba wspominał o 20-30mm że jest najbezpieczniej dla zawiechy
duffy Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 kupiłem tą folię, zobaczymy jak to będzie wyglądało a tobie Tom nie sadzał już tej audi niżej ?
Nowak_zg Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Tom ? mi probowal Mat posadzic ale cos mu nie wychodzilo ktora folie kupies ? kiedy bedziesz oklejac ? bo jestem ciekawy efektu
duffy Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 no właśnie Mat :decayed:coś mi nie pasowało wziąłem tą, którą paput wkleił, okleję jak dojedzie i będzie jeden dzień z temperaturą przynajmniej +5stopni dostałem dziś czarne klamki, będzie black motherfucker inside
slepy Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 no właśnie Mat :decayed:coś mi nie pasowałowziąłem tą, którą paput wkleił, okleję jak dojedzie i będzie jeden dzień z temperaturą przynajmniej +5stopni dostałem dziś czarne klamki, będzie black motherfucker inside dorwałeś ori klamki czarne?
duffy Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 no właśnie Mat :decayed:coś mi nie pasowałowziąłem tą, którą paput wkleił, okleję jak dojedzie i będzie jeden dzień z temperaturą przynajmniej +5stopni dostałem dziś czarne klamki, będzie black motherfucker inside dorwałeś ori klamki czarne? powiedzmy Paweł nie kupuj tej folii, ja okleiłem dwa dekory z konsoli i nie wiem czy do kwietnia zostaną
Nowak_zg Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 umowilem sie z kolega na oklejenie na czwartek ... jego folia jego robota
duffy Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 jak chcesz, myślę jednak, że nie będziesz zadowolony
Nowak_zg Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 ale czemu ? ;> ps. jutro jade robic glebe a w czwartek na 18:00 jestem umowiony na ten czarny fortepian na dekory
boseron Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 super autko, wpadłem na ten temat i przeczytałem od deski do deski w jeden wieczór bo nie ukrywam że myślałem o A6 C6 ale dałeś mi do myśłenia ze można zakupić A8 tylko cały czas waham sie miedzy silnikami 3.0 tdi 4.2 tdi a 3.7 lub 4.2 zagazowane i kalkuluje wydatki na paliwo , jak z awaryjnoscią tych jednostek ? do tej pory miałem same klekoty i może czas na zmiany sam nie wiem.... furka konkret zazdroszcze ---------- Post dopisany at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany at 00:40 ---------- i ajk z pneumatycznym zawieszeniem ? awaryjne to to jest ? bo wymiana podejrzewam że grube koszta
PABLO Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Koszty są zbliżone do S6 C5 więc dużo wyższe niż w 2.0TDI musisz się z tym liczyć, problem nie kupić takie auto ale później je utrzymać. Ale co to dla Ciebie
Nowak_zg Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 super autko, wpadłem na ten temat i przeczytałem od deski do deski w jeden wieczór bo nie ukrywam że myślałem o A6 C6 ale dałeś mi do myśłenia ze można zakupić A8 tylko cały czas waham sie miedzy silnikami 3.0 tdi 4.2 tdi a 3.7 lub 4.2 zagazowane i kalkuluje wydatki na paliwo , jak z awaryjnoscią tych jednostek ? do tej pory miałem same klekoty i może czas na zmiany sam nie wiem.... furka konkret zazdroszcze ---------- Post dopisany at 00:41 ---------- Poprzedni post napisany at 00:40 ---------- i ajk z pneumatycznym zawieszeniem ? awaryjne to to jest ? bo wymiana podejrzewam że grube koszta zaczne od tylu pneumat koszt: kompresor uzywany - 1500zl ( ewentualnie pasuje od S`klasy ktory jest za 500zl podobno ) amortyzator - koszt w ASO 6500zl sztuka / koszt uzywanego ok 1500zl sztuka / kosz regeneracji 1500zl sztuka 4.2tdi to bardzo udana jednostka tak samo 4.2 pb i 3.7 pb ... ale po co brac 3.7 pb jak pali praktycznie tyle samo co 4.2 a przewaznie 3.7 sa gorzej wyposazone no i te 50KM katalogowo slabsze ... 3.0tdi jest mniej udanym silnikiem niz 4.2 tdi biorac pod uwage koszta najbardziej kalkuluje sie pb + lpg moj typ to 4.2 + gaz lub jesli ktos lubi diesle to 4.2tdi ps. a6 c6 4.2 pb ma inny silnik niz a8 4.2 pb ... tam silnik jest na lancuchu i napinacz lancucha to troche awaryjna sprawa i potrafi przysporzyc sporych kosztow... w a8 jest klasyczny pasek a jednostka jest calkiem pancerna . ps. FORTEPIANU na dekorach nie ma ... i narazie nie bedzie bo folia jest za sztywna i nie wyszlo by ladnie przy zegarach a tam jest duzo zagiec itd... a opalarka nie wchodzi w gre bo wszedzie na desce mam skore i troche strach to uszkodzic. wiec narazie dekory zostaja takie jakie sa
pawel1380 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 3.0TDI jest ok w A8 ale od 2008 roku?Nie?
boseron Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 3.0TDI jest ok w A8 ale od 2008 roku?Nie? a co było z nim wcześniej nie tak, to to samo co w B7 3.0 tdi ?
Nowak_zg Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 pawel1380 dokladnie ale 3.0tdi to fajny silnik ale nie do a8 czy q7 ... do a4 czy a5 ten silnik to petarda ale do duzej lochy to po prostu auto do codziennego przemieszczania sie pozatym 4.2tdi od poczatku byl bardzo udany i 'pancerny' jesli chodzi o osprzet
Nowak_zg Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 niestety nie da rady ... folia jest za gruba i za malo plastyczna zeby to ladnie wyszlo przy zegarach ... mozna pocwiczyc z opalarka i wtedy bedzie ladniej ale troche strach ze wzgledu na to ze mam deske w skorze .... postaram sie trafic jakies uszkodzone dekory i zrobic albo u lakiernika albo chociaz trafic jeden dekor ( ten ktory jest przy zegarach ) i sprobowac go okleic jak jest zdjety. Bo to wlasnie ten dekor jest problemem ze wzgledu na zagiecia wokol 4 zegarow ... reszta dekorow jest prosta i plaska wiec nie bedzie problemem. auto obnizone 25mm .... pf. i tak jest wysoko obnizenie zrobione wg instrukcji rosstecha Ross-Tech: VAG-COM: Suspension Level Control Calibration
pawel1380 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 pawel1380 dokladnie ale 3.0tdi to fajny silnik ale nie do a8 czy q7 ... do a4 czy a5 ten silnik to petarda ale do duzej lochy to po prostu auto do codziennego przemieszczania sie pozatym 4.2tdi od poczatku byl bardzo udany i 'pancerny' jesli chodzi o osprzet Zgadzam się z Tobą w 100% ale mój post dotyczył tylko awaryjności. Pokaż fotki jak po obniżeniu jest.
Rekomendowane odpowiedzi