kuba-gubin Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Więc tak: Kilka dni temu rano odpaliłem samochód normalnie, bez problemów. Przejechałem około 15 km zgasiłem i po 10 minutach już nie odpalił. Rozrusznik normalnie kręcił, a silnik nawet nie chciał załapać. Kręciłem z 10 - 15 razy i coraz dłużej trzymałem rozrusznik i nic. Samochód zaholowaliśmy do znajomego. Wieczorem podłączyłem kompa i żadnych błędów nie było. Zakręciłem rozrusznikiem i po pierwszym czy drugim dłuższym kręceniu odpalił - później już palił normalnie. Druga przygoda - jak wcześniej odpalam rano normalnie, przejechałem 60 km. Wracam po 1,5 godziny i odpalił z trudnością po 2 czy 3 długim kręceniu. Przyznam się, że paliwo kupuję od kierowców ciężarówek :/ Filtr paliwa wymieniam dość często. Statyczne normalnie: Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74968.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74969.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74970.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74971.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74972.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74973.html Grupy: 022 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74974.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74975.html Statyczne BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74976.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74977.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74978.html Dynamiczne: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74979.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74980.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74981.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74982.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74983.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74984.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_74985.html
vauxhall95 Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Korekcje sa do d*py.Wymien uszczelniacze pod PD.
kuba-gubin Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Dzięki za szybką odpowiedź. Mogę prosić numer części i ewentualnie co jeszcze wymienić podczas wymiany tych uszczelniaczy? A czy z LOGów można odczytać w jakim stanie są pompowtryski? Czy te uszczelniacze mogą być przyczyną tego że nie chce czasami odpalać?
machina Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Na 100% nie da się określić z logów stanu pompek. Ale można podejrzewać że paliwo które lejesz nie jest najlepszej jakości.
kuba-gubin Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Na 100% nie da się określić z logów stanu pompek. Ale można podejrzewać że paliwo które lejesz nie jest najlepszej jakości. Czy Ty też sugerujesz wymienić najpierw te uszczelniacze?
machina Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Tak. Nie zaszkodzi a i pomóc powinno. Znasz faktyczny przebieg auta?
kuba-gubin Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Tak. Nie zaszkodzi a i pomóc powinno. Znasz faktyczny przebieg auta? Coś koło 280 000 Wymiana tych uszczelniaczy to raczej prosty zabieg dla w miarę dobrego mechanika czy coś trudniejszego?
machina Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 W miarę dobrego mechanika, hm zależy co przez to rozumieć. Ja wybrałbym bardzo dobrego mechanika i dla niego będzie to w miarę prosty zabieg.
kuba-gubin Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Dzięki za pomoc. Wymienię te uszczelniacze i zrobię nowe LOGi i wtedy się odezwę. Pozdrawiam
przemik Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Zanim wymienisz te uszczelniacze uzuplenij logi...o statyczną 023... nie wiem skad Wam sie wzieło ze jest cos nie tak z ukladem PD.
bobikos Opublikowano 5 Marca 2012 Opublikowano 5 Marca 2012 Następnym razem rób log grupy 23 (zamiast 22) - tam są tzw BiPy które też coś powiedzą o wtryskach.
kuba-gubin Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Grupa 023 statycznie: Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_75092.html Dzisiaj po przejechaniu 15 km znów odpalił z trudem po trzecim długim kręceniu rozrusznikiem. Jak już odpali to jedzie bez problemów - normalnie. Chyba że ubyło jemu mocy, a ja tego nie odczuwam - nie wiem.
przemik Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Ja bym na Twoim miejscu zmierzyl cisnienie paliwa... w ukladzie niskiego i wysokiego cisnienia... PD pracuja bardzo dobrze i IMO - wymiana uszczelniaczy na pompkach nic nie zmieni. Albo moze faktycznie jakas słaba ropa byla w tej dostawie ale to musialaby byc z wodą.
kuba-gubin Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Ja bym na Twoim miejscu zmierzyl cisnienie paliwa... w ukladzie niskiego i wysokiego cisnienia...PD pracuja bardzo dobrze i IMO - wymiana uszczelniaczy na pompkach nic nie zmieni. Albo moze faktycznie jakas słaba ropa byla w tej dostawie ale to musialaby byc z wodą. Powiedz mi jeszcze tylko jak zmierzyć ciśnienie paliwa? A jeżeli w ropie był denaturat (wlany na zimę żeby z ropy się nie wytrąciła parafina - czy jakoś tak). Koleś coś mi o tym mówił, ale nie wiem czy wlał jak pożyczałem jemu samochód zimą jak były dużeee mrozy - nadal mam jeszcze pół zbiornika wlany jeszcze zimą. Denaturat może być przyczyną?
vauxhall95 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 przyjac zatem nalezy na tym forum ze korekcje po 2.5mg sa ok?
kuba-gubin Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 przyjac zatem nalezy na tym forum ze korekcje po 2.5mg sa ok? Czyli co z tym zrobić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się