Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza na nadkolach przednich


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 8.08.2018 o 23:16, Nerus napisał:

Mam podobny problem,

błotniki do wymiany ze względu na rudą, która się zakorzeniła na stałe przez gąbkę przy nadkolach (tylko do wymiany).
Znalazłem zamienniki czy to dobry pomysł:

Czy powinienem jeszcze coś wymienić za wyjątkiem błotników np. gąbkę (może jakiś plastikowy zamiennik? :P)

Jak mogę sprawdzić jaki mam kolor auta (kod), np. przez VIN?, numer koloru: LX7Z.

Mam wersję A4 B7 Avant S-Line.

Już po sprawie, błotniki zakupione i założone, jedyny błąd jaki zrobiłem to że nie podesłałem próbki lakieru!
Trochę kolorystycznie odstaje ale jak się człowiek przyjrzy.
Jestem zadowolony.

Opublikowano

Cześć. Jestem posiadaczem Seata Exeo ST 2011r. Auto sprowadziłem z Niemiec. Auto jest całe w fabrycznym lakierze, ale po miesiącu zauważyłem lekkie oznaki korozji na prawym przednim blotniku. Nie zauważyłem tego pod czas odbioru auta, gdyż jest to prawie niewidoczne. Obserwowałem ten błotnik przez miesiąc, nic się nie zmieniało. 

56770748_2194844184164073_2914166882640592896_n.jpg

Postanowiłem oddać auto do jednego z najlepszych lakierników we Wrocławiu (według opinii). Błotnik został pomalowany. Jednak po upływie tygodnia problem wrócił. Złożyłem reklamację, właściciel lakierni obiecywał że przypilnuje żeby wszystko było zrobione zgodnie ze sztuką. Odebrałem auto , wszystko sprawdziłem, wyglądało bardzo dobrze. Nie było widać że coś było malowane. 

Za kilka tygodni jednak problem znów wrócił, ale serwis już odmówił i nie zechciał ponownie malować błotnika. W serwisie mówią żebym kupił nowy błotnik w ASO i oni go pomalują i będzie git, a ten mój błotnik niby ma jakiś problem z ocynkiem. Ale brzmi to bardzo dziwnie. 

Moje pytanie czy miał ktoś podobny problem ze błotnik po fachowym malowaniu zaczynał korodować w ciągu 1-2 tygodni? Czy po prostu robią mnie w konia? Serwis który to robił maluje szczególnie auta premium (audi, BMW, Mercedes)

Teraz nadkole wyglada tak i codziennie sytuacja sie pogarsza.

67305979_622146728272633_280574420423435

 

Boję się pójść do innego serwisu bo zapłacę jeszcze raz 600pln i może być to samo. Więc co myślicie?

Opublikowano

Sam byś to lepiej zrobił. Gumówka albo tarcza druciana do gołej blachy. Odrdzewiacz, epoksyd, lakier i gitara. W najgorszym przypadku jak wyjdą dziury wymiana błotnika na nowy.

Opublikowano

Ja od razu po zakupie auta w 2016 roku oddałem auto do profesjonalnego lakiernika, widać było od środka delikatnie rozwarstwiającą się farbę na rantach. Obydwa nadkola zostały wypiaskowane do 0 i pomalowane jeszcze raz. Dodatkowo lakiernik zabezpieczył mi je od środka specjalnym podkładem. Do dzisiaj wyglądają jak nowe :)

Opublikowano

A nie lepiej kupić od razu nowy błotnik? Nawet zamiennik. Przynajmniej spokój z rudą będzie.

Opublikowano

Po zakupie auta na wiosnę 2020 na rantach przednich błotników był tylko ten baranek widoczny na zdjęciach, zero korozji. Teraz korozji jak widać jest bardzo dużo. Wydaje mi się, że Niemiec ukrył tylko dla oka tę korozję przed sprzedażą i z tego powodu jest jej tak dużo. Za jakiś czas będę chciał to wyczyścić porządnie z dwóch stron i pomalować. Poleci ktoś jakiś skuteczny odrdzewiacz oraz podkład antykorozyjny żeby nie poprawiać tego znowu po następnej zimie.

IMG_20210223_135603.jpgIMG_20210223_135608.jpgIMG_20210223_135626.jpg

Opublikowano

Witam

Podłączę się do tematu. Mam kłopot z rdzewiejącymi błotnikami i progami. Błotniki wymieniam wkrótce i to już spory koszt, a czeka mnie jeszcze zabawa z progami. Czy ktokolwiek ostatnio robił taki remont, jak to cenowo wychodzi??

Będę wdzięczny za pomoc

 

Opublikowano
2 godziny temu, janek4k napisał:

Witam

Podłączę się do tematu. Mam kłopot z rdzewiejącymi błotnikami i progami. Błotniki wymieniam wkrótce i to już spory koszt, a czeka mnie jeszcze zabawa z progami. Czy ktokolwiek ostatnio robił taki remont, jak to cenowo wychodzi??

Będę wdzięczny za pomoc

 

Za naprawę progu 500 zł płaciłem, ale nie wiem czy da się tak na oko. Może być kosztowne. Najlepiej zapytać o wycenę u mechanika czy blacharza. Wszystko zależy co konkretnie ma robić.

Opublikowano

Witam, 

Wymieniałem błotniki niedawno, ze względu na rdzę. Macie jakieś sprawdzone środki konserwujące , zabezpieczające przed powrotem rudej?? Dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...