SowaBezOka Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Schemat wygląda w następujący sposób:Manetka------ECU 1-------------58 2-------------34 3-------------35 4 i 6----------66 5-------------bezpiecznik na plus U mnie w tym pinach sa kable. Moge te kable przeciac i wychodzace z ECU podlaczyc bezposrednio pod nowe kable z manetki?? A idace z wiazka uciete kable zaizolowac? ---------- Post dopisany 15-08-2012 at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 21:59 ---------- HELP
Tommy Gun Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Jak przeciąć ?? Elektrykiem nie jestem ale raczej podpiąć do nich. Potem sprawdzasz na Vagu, chyba w bloku 006 czy wszystkie przełączniki na manetce działają, po czym naciskasz hamulec i sprzęgło. Wartości mają się zmieniać. Ja na przykład nie mogłem włączyć tempomatu, bo vag nie reagował na wciśnięcie pedału sprzęgła, którego naciśnięcie rozłącza tempomat. Nie ogarnąłem tego do końca gdyż sprzedałem auto i zastanawiam się czy coś nie było spartolone.
paweu1 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Schemat wygląda w następujący sposób:Manetka------ECU 1-------------58 2-------------34 3-------------35 4 i 6----------66 5-------------bezpiecznik na plus U mnie w tym pinach sa kable. Moge te kable przeciac i wychodzace z ECU podlaczyc bezposrednio pod nowe kable z manetki?? A idace z wiazka uciete kable zaizolowac? ---------- Post dopisany 15-08-2012 at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 21:59 ---------- HELP Nic nie ucinasz, znajdujesz odpowiedni przewód wychodzący z komputera, zdejmujesz z niego kawałek izolacji i w to miejsce wlutowujesz się przewodem z manetki Przykłady <br /><br />
SowaBezOka Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Dzięki chłopaki za wszelkie informacje. Zamiast kostki uzylem zwyklych konektorow. Tempomat dziala jak nalezy Przez 2 tygodnie w miesiacu jezdze 300km dziennie (150 na autostradzie w niemczech) wiec sie na pewno przyda
luk88spider Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 A są jakieś pomysły jeśli nie mam w kostce żóltej 2 przewodów (przewód czerwono-biały i przewód niebieski)? Dodam że silnik AHU z 97 roku
Matius. Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 A jak mam AHU to bedzie tak jak w 1Z ?
Matius. Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Trzeba będzie założyć tempomat bo oszczędności mogą być spore. Jak sprawdzę jak to wygląda w AHU z "96 to napiszę.
Krzysztof4 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 A w benzyniakach to podejdzie?
mech15 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 poczytaj trochę na forum o tempomacie, ale ogólnie rozchodzi się o sposób sterowania silnika (bez rozróżnienia na benzynę i diesla): elektronicznie - nie ma problemu (np. AFN/1Z), mechanicznie - dużo zachodu
slavko87 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 A są jakieś pomysły jeśli nie mam w kostce żóltej 2 przewodów (przewód czerwono-biały i przewód niebieski)? Dodam że silnik AHU z 97 roku ja w AJM podpiolem tempomat za pomoca tematu z tego dzialu ale inny watek wczesniej zalozony i jesli nie masz takich kolorow kabli jak pisza proboj poprostu pinami podpinac, jak tak robilem o od sztycha odpalil temp:wink:
STASIU227 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 A są jakieś pomysły jeśli nie mam w kostce żóltej 2 przewodów (przewód czerwono-biały i przewód niebieski)? Dodam że silnik AHU z 97 roku ja w AJM podpiolem tempomat za pomoca tematu z tego dzialu ale inny watek wczesniej zalozony i jesli nie masz takich kolorow kabli jak pisza proboj poprostu pinami podpinac, jak tak robilem o od sztycha odpalil temp:wink: ja przez podpinanie byle gdzie spaliłem ecu:facepalm:
Marcin6 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Przerabiał ktoś temat dokładania tempomatu do 1.9tdi po lifcie, oznaczenie AVG? Czy jest to wszystko to samo z AFN? (oprócz manetki)
YAQB21 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Mam do Was pytanie nie-techniczne, ale w temacie tempomatu. Ile średnio kosztuje manetka (mam AFN-a poliftowego)? W szczególności nie chciałbym za takową przepłacić i być zorientowanym jaka kwota to będzie "okazja"
bronson Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Ja kupiłem ostatnio na allegro okazyjnie nówkę nie śmiganą do polifta... gostek w salonie porządki robił i wyprzedawał różne leżaki magazynowe... zapłaciłem 60 PLN + wysyłka.. więc myślę że naprawdę okazja... Tempomat właśnie skończyłem zakładać... jako że silnik mam AFN to zrobiłem dokłądnie tak jak w pierwszym poście i poszło można powiedzieć od pierwszego podejścia... przed chwilą sprawdzałem działanie... miodzio.... Jedyny problem jaki napotkałem to po przełożeniu ramienia z manetki poliftowej do mojej oryginalnej przedliftowej... inaczej są ustawione bolce trzymające gniazdo tempomatu... ni jak nie dało się przykręcić... ale wcisnąłem na sztywno i gra... kostkę i wiązkę robiłem samodzielnie, kostkę sklejałem z 3 żeby pasowała... da radę... w kostkach pod kompem wlutowałem się w piny bezpośrenio, nie odizolowywałem oryginalnych kabli...
YAQB21 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 No domyślam się, że 60 pln to okazja, ale nadal nie wiem jaka kwota to jeszcze okazja, jaka jest ceną normalną, a ile to jest drogo
bronson Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Dzisiaj tak jeszcze proforma allegro pod kątem manetek przeszukałem... ciężko coś w tej chwili do polifta trafić zawsze gorzej było z przedliftowymi, wydaje mi się że 180 za komplet manetek lewa i prawa do jeszcze cena do łyknięcia... za sam tempomat myślę że 120-140 PLN to max za więcej bym nie kupił.... A jak ktoś potrzebuje do przedlifta komplet manetek tempomat + wycieraczki do avanta to tutaj za 90 zł jest.. LINK
Mario82A4 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Bo tak powinno być , FIX zwalnia , jak masz nie wytartą manetkę to obok napisu FIX masz też - więc po wciśnięciu FIX auto też zwalnia , też tak mam
bronson Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 u mnie też tak się zachowuje.... jak wciskam FIX to w zależności od ilości wciśnięć odpowiednio zwalnia... przesunięcie suwaka lekko w lewo powoduje ze lekko przyśpiesza i zapamiętuje nową prędkość... jak mocniej to przyśpiesza i po puszczeniu wraca do pierwotnie ustalonej prędkości... z tym - przy FIXie sprawdze bo manetkę mam nówkę z serwisu więc jeśli było w oryginale to powinienem mieć piktogram -
Marcin6 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 mam pytanie, czy chcąc dokładać tempomat do mojego polifta z AVG powinienem bardziej się sugerować opisem pod AFN czy pod AJM (inny temat)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się