krzysztof198919891989 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 a opisał bys mi ten proces montazu troche w skrócie ? bo zastanawiam sie czy warto sie za to zabrac
krzysiek015 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 jak chcesz mieć tempomat to warto
oprych Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 warto zaufaj osoba które montowały i naprawdę wszyscy sobie chwalimy małe koszta troszkę czasu i noga z gazu :>
IDUAL Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 a opisał bys mi ten proces montazu troche w skrócie ? bo zastanawiam sie czy warto sie za to zabrac Koledzy co mają AFN silnik nie piszecie koledze że małe koszta i chwilka czasu. Kolega ma ADR z 95 roku wiec gaz ma na linkę a nie elektroniczny. Tam nie wystarczy tylko manetka i zmiana kodowania potrzebna jest jeszcze z tego co pamiętam pompka podciśnienia i jest troche wiecej zabawy.
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 przede wszystkim jest potrzebny odpowiedni sterownik i mieszek z cięgnem do przepustnicy
krzysztof198919891989 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 a macie zdjecia jak te czesci wygladaja ?
tomek a4 2.8 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Gruszka podciśnienia wygląda mniej więcej jak ta w aukcji http://allegro.pl/gruszka-podcisnieniowa-audi-a8-4-2-3-7b-94-03-i2011372637.html Do tego pompka podciśnienia http://allegro.pl/811907325-pompa-pompka-tempomatu-audi-a8-d2-4-2-i1984721969.html sterownik: http://allegro.pl/audi-a8-modul-sterownik-tempomatu-tempomat-4d0-i1993521756.html manetka, wężyki, kable Prawdopodobnie wszystkie graty pasują z audi a8 d2, a są łatwiej dostępne, bo w każdej a8 tempomat był. Trochę grzebania miałbyś przy tym i jest o tyle trudniej, że ten tempomat się nie vaguje
Mario82A4 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Koledzy a czy taka manetka podejdzie do AFN z 97r ? http://moto.allegro.pl/audi-a3-a4-passat-przelacznik-zespolony-z-tempomat-i1994956460.html
lapek85 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 w TDI zamontować tempomat to zajmuje tyle czasu co w renówce wymienić żarówkę a tempomat przydaje się bardzo często, nie tylko na długich prostych drogach :gwizdanie:
Mario82A4 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 w TDI zamontować tempomat to zajmuje tyle czasu co w renówce wymienić żarówkę a tempomat przydaje się bardzo często, nie tylko na długich prostych drogach :gwizdanie: No tak ale czy ta manetka podejdzie i czy dużo jest rezania bezori wiązki . Rozumiem że wiązka idzie tylko od manetki do ECU ?
danielom Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 wiazka to 5 kabli, generalnie banal ale manetka nie podejdzie.
Mario82A4 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 wiazka to 5 kabli, generalnie banal ale manetka nie podejdzie. Czemu nie podejdzie ? Cyli nie warto sie bawić w wyciąganie ori wiązki z innego auta ?
krzysiek015 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-a6-c5-przelacznik-zespolony-tempomat-i2019343563.html A ja znalazłem takie coś. Czy od automatu jest inny?
lapek85 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 numery manetek pasujących do b5 są podane w tym temacie, trzeba poszukać,generalnie nie ma wielkiej filozofii z doboremmanetki, pełno tego. manetki nie dzielą się na te z automatu czy manualu, są takie same. Wiązki nie ma sensu wyciągać z innego auta, lepiej,szybciej jest zrobić samemu, 5 cienkich kabelków, połączyć manetka-->ECU potem proste kodowanie w VAGu i po sprawie mi to wszystko łaćznie z rozebraniem i złożeniem zajeło może z 3 h :gwizdanie:
Mario82A4 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 numery manetek pasujących do b5 są podane w tym temacie, trzeba poszukać,generalnie nie ma wielkiej filozofii z doboremmanetki, pełno tego. manetki nie dzielą się na te z automatu czy manualu, są takie same. Wiązki nie ma sensu wyciągać z innego auta, lepiej,szybciej jest zrobić samemu, 5 cienkich kabelków, połączyć manetka-->ECU potem proste kodowanie w VAGu i po sprawie mi to wszystko łaćznie z rozebraniem i złożeniem zajeło może z 3 h :gwizdanie: No ale jak podłączyć te kabelki do ECU , bo AJM ma inne ECU niż AFN , u mnie jest jedna długa wtyczka . A taka manetka podejdzie http://moto.allegro.pl/kombajn-przelacznik-audi-a4-s4-lift-01r-czesci-eu-i2014407230.html
Góral.tz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 no a nie masz takiej białej za ECU??? ja nie miałem pinów to wpiąłem się bezpośrednio w kostkę od ecu
Mario82A4 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 no a nie masz takiej białej za ECU??? ja nie miałem pinów to wpiąłem się bezpośrednio w kostkę od ecu Nie nie mam ,ja mam jedną taką długą kostke . starsze AFNy chyba tak miały
Buszek Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Gruszka podciśnienia wygląda mniej więcej jak ta w aukcji http://allegro.pl/gruszka-podcisnieniowa-audi-a8-4-2-3-7b-94-03-i2011372637.html Do tego pompka podciśnienia http://allegro.pl/811907325-pompa-pompka-tempomatu-audi-a8-d2-4-2-i1984721969.html sterownik: http://allegro.pl/audi-a8-modul-sterownik-tempomatu-tempomat-4d0-i1993521756.html manetka, wężyki, kable Prawdopodobnie wszystkie graty pasują z audi a8 d2, a są łatwiej dostępne, bo w każdej a8 tempomat był. Trochę grzebania miałbyś przy tym i jest o tyle trudniej, że ten tempomat się nie vaguje czyli tak pi razy drzwi montaz tempomatu w benzynie to koszt okolicy 500zl ?? montowal ktos ile czasu schodzi srednio? duzo z tym babrania?? w benzynie oczywiscie
IDUAL Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Gruszka podciśnienia wygląda mniej więcej jak ta w aukcji http://allegro.pl/gruszka-podcisnieniowa-audi-a8-4-2-3-7b-94-03-i2011372637.html Do tego pompka podciśnienia http://allegro.pl/811907325-pompa-pompka-tempomatu-audi-a8-d2-4-2-i1984721969.html sterownik: http://allegro.pl/audi-a8-modul-sterownik-tempomatu-tempomat-4d0-i1993521756.html manetka, wężyki, kable Prawdopodobnie wszystkie graty pasują z audi a8 d2, a są łatwiej dostępne, bo w każdej a8 tempomat był. Trochę grzebania miałbyś przy tym i jest o tyle trudniej, że ten tempomat się nie vaguje czyli tak pi razy drzwi montaz tempomatu w benzynie to koszt okolicy 500zl ?? montowal ktos ile czasu schodzi srednio? duzo z tym babrania?? w benzynie oczywiscie Kolego jeżeli masz polifta bo widze że rok 1999 to możesz mieć już gaz nie na linkę tylko elektroniczny wiec w twoim przypadku tak samo by sie zakładało jak z TDI tylko manetkę kupić.
Dygu Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Gruszka podciśnienia wygląda mniej więcej jak ta w aukcji http://allegro.pl/gruszka-podcisnieniowa-audi-a8-4-2-3-7b-94-03-i2011372637.html Do tego pompka podciśnienia http://allegro.pl/811907325-pompa-pompka-tempomatu-audi-a8-d2-4-2-i1984721969.html sterownik: http://allegro.pl/audi-a8-modul-sterownik-tempomatu-tempomat-4d0-i1993521756.html manetka, wężyki, kable Prawdopodobnie wszystkie graty pasują z audi a8 d2, a są łatwiej dostępne, bo w każdej a8 tempomat był. Trochę grzebania miałbyś przy tym i jest o tyle trudniej, że ten tempomat się nie vaguje czyli tak pi razy drzwi montaz tempomatu w benzynie to koszt okolicy 500zl ?? montowal ktos ile czasu schodzi srednio? duzo z tym babrania?? w benzynie oczywiscie niekoniecznie 500 ja za swoj komplet z wiazka zaplacilem 250 plus montaz ale to ogarne z pawlo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się