Banan Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Dokładnie ale wpinasz się w inny kabel , nie pin 8 w pomarańczowej kostce ale czarno-niebieski gruby kabel w pomarańczowej kostce i on chyba na pinie 5
Tomekktm1 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Część mam prośbę kupiłem markę tempomatu z polifta a mam przed lifta i czy ma może ktoś opis kostek aby moje przerobić na poliftowe kostki mam tylko nie wiem gdzie jaki kabel przepiąć By HTC Desire 820
SWARSZCZYK Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Czy moze ktos mi podeslac zrobione zdjecie kostki manetki? Koles ktory mi wyslal manetke, niestety ja ucial i nie wiem ktory kolor jakiemu numerowi odpowiada. Ma ktos foto?? Po co ci kolory kabli jak jest opisane w temacie jaki nr. pinu z kostki manetki gdzie idzie do którego pinu do kostek na podszybiu . Przeczytaj ze zrozumieniem temat i nie potrzebujesz kolorów .
BARTEKAUDI Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) A jakim schematem kierować się w celu podłączyć tempomat w 1.9 tdi AVG? Edytowane 10 Czerwca 2015 przez BARTEKAUDI
Chadury89 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 A jaki podłączyć tempomat w 1.9 tdi AVG? Normalny Ja u siebie montowalem tempomat z A8 D2 i smiga, dodam ze mam polifta a manetka byla z 97roku i byla taka sama jak w B5 polift, koszt 80zl z kw z kostkami i jeszcze stara manetke sprzedalem z fisem za ok40zl
grzegorzbanbury Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Bartek jaki samochod a4 b5 ? Ostatnio montowalem mam taki sam avg 1.9 tylko avant :-) jak chcesz pomoc to pisz do mnie Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka A jakim schematem kierować się w celu podłączyć tempomat w 1.9 tdi AVG?Jak czegos nie wiesz to pisz ja mam ten sam samochod i ostatnio dorabialem tempomat. Smiga :-)Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
olszon Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Czy montaż tempomatu, w A4 z automatyczną skrzynią jest możliwy na tej samej zasadzie co ze skrzynią manualną ?
Tomekktm1 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Panowie co potrzebuje aby zamontować tempomat w b5 z silnikiem 1Z oprucz oczywiście samej manetki By HTC Desire 820
Banan Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Czy montaż tempomatu, w A4 z automatyczną skrzynią jest możliwy na tej samej zasadzie co ze skrzynią manualną ? bez różnicy czy automat czy manual Panowie co potrzebuje aby zamontować tempomat w b5 z silnikiem 1Z oprócz oczywiście samej manetki By HTC Desire 820 trochę przewodów i chwilę czasu Edytowane 14 Czerwca 2015 przez Banan
Tomekktm1 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Ok bo zastanawiałem się czy nie będę potrzebował dodatkowych czujników przy pedałach By HTC Desire 820
Banan Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 sprawdź w aucie przy pedałach co masz , ale w dieslu powinien być 4 pinowy od hamulca i czujnik sprzęgła
Tomekktm1 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Czy Mam sprzęgła to nie wiem a przy pedale hamulca mam na pewno dwa dwupinowe By HTC Desire 820 W razie jak bym nie miał czujnika sprzęgła to jaki to czujnik i gdzie go dołożyć (podpiąć) By HTC Desire 820
irzyk Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Tempomacik zamówiony z identycznego auta czyli motor ARJ w automacie. Podpowiedzcie proszę Kubusiowi tak krok po kroku co i gdzie dokładnie wpiąć już po zamontowaniu manetki. Przepustnicę mam elektroniczną więc to tylko kabelkologia i uaktywnienie VAGiem. Tylko brakuje takiego "manuala" o jaki proszę. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Banan Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 a co jest na pierwszej stronie? Lecisz według tego poradnika , jedyna różnica to to , co Ci napisałem parę postów wyżej
irzyk Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Dokładnie ale wpinasz się w inny kabel , nie pin 8 w pomarańczowej kostce ale czarno-niebieski gruby kabel w pomarańczowej kostce i on chyba na pinie 5 Dzięki Banan. Czyli różnica jest we wpięciu w kabel zasilający w pomarańczowej? W białej bez zmian?
Banan Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 tak jest bo w pomarańczowej w naszych V6 nie znajdzie tego kabelka co w dieslu , tylko ten czarno-niebieski - tak jest w oryginale , to jest zasilanie ECU , cewek itd.
grzegorzbanbury Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Looknij http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-b5-cruise-control-retrofit-instructions-with-pictures.125261/ Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
irzyk Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Podpowiedzcie mi koledzy kochani którędy przepleść przewody z manetki do obudowy ECU (do białej kostki)?Czy trzeba wyjąć zegary czy jakoś pod spodem za obudową nad pedałami.A tak manetka zainstalowana - kaszka z mleczkiem no ale nie ma tej kropki nad "i"Pozdrawiam
Banan Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Wzdluz kolumny a potem pod przekaźnikami i do tych kostek koło ecu wraz z wiazką co już jest.
irzyk Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Czy podszybie trzeba zrzucać żeby się dostać do ECU?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się