Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


krzyniek

Rekomendowane odpowiedzi

chyba żadnej - z pinu 31 idzie sygnał prędkości do radia , PDC 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie  dodatkowe mam banan.czy na działanie tempomatu   jakikolwiek wpływ ma błąd którego nie mogę zgasic a mianowicie 17931 ?

No i co muszę zrobić żeby ten błąd zgasic,ale on jest sterowniku silnika ponieważ jak wejdę  vag w poduszki to nie ma żadnych błędów. .

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17931 masz w ECu ? Przesledze w schematach w wolnej chwili gdzie co jak idzie ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wchodzę w  silnik to  cały czas świeci mi się ten błąd 17931,,,jak skasuje to on i tak odrazu jest,,,

Natomiast jak wchodzę bezpośrednio w poduszki to tam nie mam żadnych błędów.

Ale ważniejszy jest dla mnie  jest błąd

16885-Vehicle Speed Sensor : Implausible  Signal

             P0501 - 35 - 10 - -  Intermittent

A niby pin 3 z niebieskiej wtyczki jest pociągniety do ecu na 54....w vagu pokazuje mi na 005  jakąś prędkośc ,,ale to nawet na postoju mi pokazuje 85  na godzinke..wiec coś pokazuje ,,ale napewno nie prawdziwe wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a w liczniku prędkość ok? Zrobiłbym jeszcze oddzielny kabel żeby wykluczyć jakieś uszkodzenia w wiązce , najlepiej to by trzeba mieć oscyloskop i odczytać jaki ten sygnał idzie i co się z nim dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest osobny kabel pociągniety. Na liczniku prędkość  jesg ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie - skoro przepustnica sterowana elektrycznie to co ta pompka miałaby robić ;)

Boolek nie mam pomysłu , podmiana licznika na próbę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik wcześniej miałem założony  z pełnym  fisem  ale z zegarkiem analogowym z cyferkami no i świecił się też  błąd. Później założyłem licznik poliftowy  i puściłem can , pomarańczowe kabelki które idą do licznika na 18 i 19 pin zielonej wtyczki. Puściłem tak bo myślałem że może komunikuje się po can.ale to niestety nic nie dało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiecie może jak to wyglądało jeśli auto miało seryjnie tempomat ? Mam dawcę do swapa i u niego jest pająk z tempomatem jeśli wydrę wiązkę od kierownicy aż do ecu i podłączę kodowanie będzie hulać ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak musi ale szarpanie wiązki trochę pracochłonne , łatwiej z 5 kabelków zmontować wiazke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może napisz co było przyczyną ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh.widziałem  że będzie takie pytanie,ale sam nie wiem.ja rozłożyłem ręce ponieważ wszystko to co pisałeś zrobilem a i tak nie trybił.

W końcu dałem auto do znajomego elektryka  który ogarnął sprawę. Jak się pytałem co bylo problemem to konkretnie mi nie powiedział. Mówił że musiał cała wiązke od  ecu do wtyczek pod nim rozpruc , zrobił wg schematów  aktywował  i działa. 

Także  namieszane było w wiązke.

Ale błędu poduszek który jest w ecu zgasic nie dało rady ,dziwna to sprawa ponieważ w module poduszek błędu nie ma ale w ecu jest.

Edytowane przez booolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , szukam i szukam cały poradnik przewaliłem i nic :-( czy ktoś może podesłać fotkę  - link jak wygląda dokładnie ta biała kostka w obudowie komputera może jakaś rozpiska tej kostki - rysunek z numerkami pinów no i proszę o fotkę pinu bo tak naprawdę nie wiem jak wygląda i czy można taki pin wyjąc z innej kostki - jakiej ? wiązka zrobiona do manetki podłączona ale nie wiem czy rozbierac obudowę kompa bo po co  jak pinów nie mam , i jeszcze pytanko czy te uchwyty z przekaznikami co sa pod kierownica muszę odkręcać bo coś widzę za bardzo nie mam miejsca na wyjęcie tej białej kostki od dołu . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda tak że jest po prostu Biała - tam innej nie ma 

 

fotki są w pierwszym poście , w drugim poście masz numery ori pinów i wtyczek - wystarczy google i jazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Byłem dzisiaj na szrocie w poszukiwaniu białej kostki - gniazda tej dolnej na potrzeby przeszczepu pinów do mojej Audi niestety nie znalazłem wspomnianej kostki do której mam podłączyć tempomat więc wziąłem trochę wtyków i pierduł i kilku metrowe wiązki kabli które sie przydadzą do ogarnięcia instalacji i o dziwo na przewodach mam kilkanaście pinów takich szpilek długich identyczne jak w kostkach białych te moje sa lekko płaskie nie wiem może to te , jak ktoś wie to proszę o info czy takie same - fotka w załączniku

Zdjęcie0028.jpg

Zdjęcie0029.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...