bassxclub Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam, Mam pewien problem. Od jakiegoś czasu przestała mi działać cała prawa strona kierunkowskazów podczas otwierania/zamykania auta - centralnym zamekiem. Podejrzewam, że wina leży po stronie połączeń przy sterowniku centralnego układu - albo gdzieś pomiędzy prawym kierunkiem a sterownikiem. Spotkaliście się z takim problemem? Gdzie ewentualnie szukać i sprawdzać? Chodzi o Avanta ;-) Pozdrawiam.
bell23 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 która wersja auta? czy sterownik fabryczny czy dokładany?
Magicbattle Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 zakoduj jeszcze raz miganie kierunkow przy centralnym
bassxclub Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Wersja auta? polift - przejściówka... sterownik chyba fabryczny chociaż szczerze mówiąc to aż tak się jeszcze nie przyglądałem mocno... Zakodować? W związku z powyższym niebardzo się orientuję, jeżeli chodzi o tą część elektryki ;-P VAGiem się to robi czy jak? ;-)
bell23 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 fabryczny to kluczyk scyzoryk, niefabryczny to dodatkowy pilot...
bassxclub Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Czyli niefabryczny w takim razie.. scyzoryka niet ;-)
karbonek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Ja mam scyzoryk i alarm nie jest fabryczny. Może wypalił się przekaźnik od włączania kierunków w alarmie.
bassxclub Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 No właśnie podejrzewam przekaźnik jakiś, bo nie padło od razu tylko raz działało raz nie.. teraz już w ogóle nie działa jedna strona. Gdzie tego szukać? Jak sprawdzić?
tomek040486 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 a normalnie podczas jazdy kierunki sa?
bell23 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 trzeba znaleść centralkę (alarmu lub sterownika zamka ) i wylutować przekaźnik kierunków i wymienić , w niektórych urządzeniach stosowano przekaźniki 2 obwodowe mocno awaryjne
markus85 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Zależy jak ta centralka była montowana, w niemczech montują na tzw. szybko złączki które lubią z czasem śniedzieć i może to być wina. Tak jak koledzy piszą musisz odnaleźć centralkę i zobaczyć czy podaje sygnał, można do obejść wstawiając diody wtedy jak padło coś w centralce podasz sygnał na obie strony, wykluczając efekt świecenia obu kierunków przy włączeniu np. w lewo.
bassxclub Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 trzeba znaleść centralkę (alarmu lub sterownika zamka ) i wylutować przekaźnik kierunków i wymienić , w niektórych urządzeniach stosowano przekaźniki 2 obwodowe mocno awaryjne Znajomy elektryk mi właśnie mówił o tym przekaźniku... że czasami wystarczy "odświeżyć" jego połączenie... Zależy jak ta centralka była montowana, w niemczech montują na tzw. szybko złączki które lubią z czasem śniedzieć i może to być wina. Tak jak koledzy piszą musisz odnaleźć centralkę i zobaczyć czy podaje sygnał, można do obejść wstawiając diody wtedy jak padło coś w centralce podasz sygnał na obie strony, wykluczając efekt świecenia obu kierunków przy włączeniu np. w lewo. O tym też wspominał... zastanowię się jak się cieplej zrobi... mam kilka rzeczy do zrobienia w okresie letnim ;-) a normalnie podczas jazdy kierunki sa? Są są ;-)
piters33 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 witam. Panowie od kilku miesięcy mam a4 b5 2000r po lifcie, odkąd mam ten samochód to nigdy nie migały kierunki podczas zamykania i otwierania z pilota. alarmu chyba nie ma, kluczyk osobny pilot ori, jest jakiś moduł komfortu bo jest domykanie szyb i otwieranie z tego pilota. pytanie czy coś nie styka czy jest to opcja nieaktywna czy ma nie być migania. drugie pytanie co mogę dodatkowo uruchomić w module komfortu???, może kierunki na dotyk?. dzięki za info
Magicbattle Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 jesli nie mroga to vagiem musisz ustawic bo jest wylaczone ja tak mialem. a o co chodzi ci z tymi kierunkami na dotyk. ustawic mozna rozne rzeczy. zamykanie kufra przy 15 km/h zamykanie calego samochodu po przekroczeniu 15km/h kierunki ile razy ma mignac i takie tam wiecej tutaj http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?3614
piters33 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 co do kierunków to chodziło mi o delikatne kliknięcie manetki kierunkowskazów a one powinny migać. dzięki za naprowadzenie w odpowiedni temat pozdro.
luibuki Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 kolego mialem identyko ten sam problem balem sie ze ze elektryka siadla a okazalo sie ze wystarczylo poruszanie i przeczyszczenie wtyczek co sa przy pompce w bagazniku i problem zniknal u mnie nie swiecila strona od pasazera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się