MARCIN607 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 ech i taką ese można mieć :kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox:
PABLO Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Miałem przyjemność gazować tą eskę Super sztuka winczako wrzucaj zdjęcia które mniej ważą bo godzinę się to ładuje choć mam szybki net 50mb/s
Nowek Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Kosa :kox: zdjęcia rewelacja, serio! Fota z Tobą "za sterami" powinna trafić do kalendarza!
jedrekx Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 tylko weź Pawłowi wytłumacz żeby wysłał teraz jak już to ma możliwość wysłania na marzec EDIT: winczako, wyczyść skrzynkę
winczako Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 dzieki chlopaki !!! Jędrek, a na marzec to ta ostatnia może być? w końcu śniegu jest w pip . ps. skrzynka podczyszczona
boseron Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 też miałem okazje na spocie widzieć to cudeńko i słyszeć jak podjarany Pablo upala piękny samochód czasem zastanawiam sie nad sprzedaniem swojego klekota i kupnem esy w b6 ba nawet w b5 miażdzy suty
jedrekx Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Jędrek, a na marzec to ta ostatnia może być? w końcu śniegu jest w pip . może
Flyer Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Bardzo ladnie jedzie! Chetnie zamienilbym sie na V8...
Plebansk8 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Paweł , super robota !! ustaliłeś już może regeneracja którego elementu dała największy zysk mocy ? Czy może chodzi o tą uszczelkę od JHM ?
Flyer Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Paweł , super robota !! ustaliłeś już może regeneracja którego elementu dała największy zysk mocy ? Czy może chodzi o tą uszczelkę od JHM ? Staaary, o co Ty pytasz. Jak masz swieze glowice to automatycznie wzrasta kondycja, moc. Co Ty chcialbys wymieniac za "elementy" zeby miec wiecej mocy? Trzeba zrobic raz a porzadnie i masz zdrowy motor.
Flyer Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Pewnie kalkulatorem RL pokazałby raczej gorsze czasy niz 5,1 do 100.
Pinczi Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Ja robiłem VCDS'em, z pasażerem na pokładzie (ze 100kg), na ślizgającym sie troszke sprzęgle wyszło ~6,1s (0-100)
winczako Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 To bardziej złożona kwestia, ale pomiar zdecydowanie nie jest tak dokładny jak racelogic. Robota raczej półdruciana, ale staram sie to robic dokladnie. Swego czasu sprawdzalem w vagu przy ok 6950rpm jest 100km/h. Porównałem to ze wskazaniami gpsu (dwoma różnymi) na tych oponach - miejsce wskazówki w zasadzie sie pokrywa i jest odrobinę wychylone powyzej 100, a obroty ciut ponizej 7000rpm (manualna skrzynia). Przy wskazówce idealnie na 100km/h gps waha się między 98 a 99km/h. Nagrywane w jakość HD i co wazniejsze 60fps. Liczone w programie pokazującym czasy co do jednej klatki. Start zanim wskazówka drgnie, do osiągnięcia tego momentu tuż powyżej podziałki 100km/h - staram się raczej zawyżyć w obliczeniach o kilka/kilkanaście klatek, niż sciągać w dół.. Myślę, że to takie zdecydowanie bardziej miarodajne niż kalkulator, ale do profesjonalnego sprzętu to się ma jak gówno do wiatraka. Natomiast widze ze samochod jedzie bardzo dobrze i smiem twierdzić, że w przypadku RL i braku trzymania ciężkiego aparatu w jednym ręku zasłaniającego zegary, czasy będą zblizone do 5,3... a moze lepiej. Spojrzcie chociaz na rzeczy ktore wiszą w necie... roznica rzuca sie na pierwszy rzut oka, a liczac nawet bardzo grubo, wiekszosc czasow 0-200 w przypadku niemodyfikowanych eSek waha się w granicach 19-22sek. Nie mówie o proturbo, jhm all motor itp Ot taki wywodzik
Flyer Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Nie no, auto jedzie bardzo fajnie jak na eske, to nie podlega zadnej dyskusji Mam powazna ochote zamienic biturbo na V8
Dev Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Mam powazna ochote zamienic biturbo na V8 Nigdy !!!!!!!!!!!!!!!
paput Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Mam powazna ochote zamienic biturbo na V8 Nigdy !!!!!!!!!!!!!!! a ja bym wolał V8:whistling: co kto lubi
variocustoms Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 jak ja miałbym wybierać to V8 na kompresorze (mało co przebije V8 na dobrym cat-backu i sama kultura pracy V8ki to poezja, nie mam na myśli V8ki Mercedesa bo to porażka totalna co do dźwięku, osiągi już całkiem znośne) u Pachury zrobili 630+ KM i 597 Niutka na motorku z RS4 B7, pewnie taki przeciąg, że klejnoty urywa
reikeb Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Moja żona w eSce (okazuje się, że taki mały diabełek też w niej siedzi )http://img838.imageshack.us/img838/5327/316popr.jpg http://img7.imageshack.us/img7/4388/314popr.jpg http://img109.imageshack.us/img109/3350/317popr.jpg http://img854.imageshack.us/img854/5972/312popr.jpg No i jedna fota ze mną za sterami : http://img69.imageshack.us/img69/6617/310popr.jpg Uploaded with ImageShack.us Powiem Ci że foty megaaa A swoją droga fura zacna, tylko pozazdrościć osiągów
witek2009witek Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Fajne auto Daj sobie oznaczenie silnika TDI albo 1,8
Rekomendowane odpowiedzi