Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


winczako

Rekomendowane odpowiedzi

ech i taką ese można mieć :kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność gazować tą eskę :decayed:

Super sztuka :wink:

winczako wrzucaj zdjęcia które mniej ważą bo godzinę się to ładuje choć mam szybki net 50mb/s :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosa :kox::kox: zdjęcia rewelacja, serio!

Fota z Tobą "za sterami" powinna trafić do kalendarza!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko weź Pawłowi wytłumacz żeby wysłał :facepalm::decayed: teraz jak już to ma możliwość wysłania na marzec :wink:

EDIT: winczako, wyczyść skrzynkę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki !!!

Jędrek, a na marzec to ta ostatnia może być? w końcu śniegu jest w pip :D.

ps. skrzynka podczyszczona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też miałem okazje na spocie widzieć to cudeńko i słyszeć jak podjarany Pablo upala :naughty: piękny samochód

czasem zastanawiam sie nad sprzedaniem swojego klekota i kupnem esy w b6 ba nawet w b5 miażdzy suty :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jędrek, a na marzec to ta ostatnia może być? w końcu śniegu jest w pip :D.

może :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie jedzie! Chetnie zamienilbym sie na V8... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł , super robota ;) !! ustaliłeś już może regeneracja którego elementu dała największy zysk mocy ? Czy może chodzi o tą uszczelkę od JHM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł , super robota ;) !! ustaliłeś już może regeneracja którego elementu dała największy zysk mocy ? Czy może chodzi o tą uszczelkę od JHM ?

Staaary, o co Ty pytasz. Jak masz swieze glowice to automatycznie wzrasta kondycja, moc.

Co Ty chcialbys wymieniac za "elementy" zeby miec wiecej mocy? Trzeba zrobic raz a porzadnie i masz zdrowy motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kalkulatorem :grin: RL pokazałby raczej gorsze czasy niz 5,1 do 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardziej złożona kwestia, ale pomiar zdecydowanie nie jest tak dokładny jak racelogic. Robota raczej półdruciana, ale staram sie to robic dokladnie.

Swego czasu sprawdzalem w vagu przy ok 6950rpm jest 100km/h. Porównałem to ze wskazaniami gpsu (dwoma różnymi) na tych oponach - miejsce wskazówki w zasadzie sie pokrywa i jest odrobinę wychylone powyzej 100, a obroty ciut ponizej 7000rpm (manualna skrzynia). Przy wskazówce idealnie na 100km/h gps waha się między 98 a 99km/h. Nagrywane w jakość HD i co wazniejsze 60fps. Liczone w programie pokazującym czasy co do jednej klatki. Start zanim wskazówka drgnie, do osiągnięcia tego momentu tuż powyżej podziałki 100km/h - staram się raczej zawyżyć w obliczeniach o kilka/kilkanaście klatek, niż sciągać w dół.. Myślę, że to takie zdecydowanie bardziej miarodajne niż kalkulator, ale do profesjonalnego sprzętu to się ma jak gówno do wiatraka. :whistling:

Natomiast widze ze samochod jedzie bardzo dobrze i smiem twierdzić, że w przypadku RL i braku trzymania ciężkiego aparatu w jednym ręku zasłaniającego zegary, czasy będą zblizone do 5,3... a moze lepiej. Spojrzcie chociaz na rzeczy ktore wiszą w necie... roznica rzuca sie na pierwszy rzut oka, a liczac nawet bardzo grubo, wiekszosc czasow 0-200 w przypadku niemodyfikowanych eSek waha się w granicach 19-22sek. Nie mówie o proturbo, jhm all motor itp :wink:

Ot taki wywodzik :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, auto jedzie bardzo fajnie jak na eske, to nie podlega zadnej dyskusji :)

Mam powazna ochote zamienic biturbo na V8 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam powazna ochote zamienic biturbo na V8 :grin:

Nigdy !!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam powazna ochote zamienic biturbo na V8 :grin:

Nigdy !!!!!!!!!!!!!!!

a ja bym wolał V8:whistling: co kto lubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja miałbym wybierać to V8 na kompresorze (mało co przebije V8 na dobrym cat-backu i sama kultura pracy V8ki to poezja, nie mam na myśli V8ki Mercedesa bo to porażka totalna co do dźwięku, osiągi już całkiem znośne) :whistling: u Pachury zrobili 630+ KM i 597 Niutka na motorku z RS4 B7, pewnie taki przeciąg, że klejnoty urywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci że foty megaaa :kox:

A swoją droga fura zacna, tylko pozazdrościć osiągów :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...