winczako Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Opublikowano 21 Lutego 2013 jeszcze bez chłodnic, więc na chwilę tylko . Ale mruuuuczy az milo na sercu... ponad dwa tyg bez samochodu... myslalem ze wykituje, bez jaj.
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 w sumie, przy takim nakladzie kosztow, to mogles pojechac na hamownie przed i po remoncie glowic
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Ciekawe czy odczujesz teraz różnicę w jeździe
winczako Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 w sumie, przy takim nakladzie kosztow, to mogles pojechac na hamownie przed i po remoncie glowic no moglem... zmierze po . Koszty przerosly moje oczekiwania prawie dwukrotnie.... No ale mam nadzieje ze teraz bedzie spokoj Ciekawe czy odczujesz teraz różnicę w jeździe Kompresja raczej bedzie duzo lepsza/książkowo fabryczna ze względu na trzymającą górę i dół, do tego zmienila sie dlugosc kanałow - ze względu na grubą uszczelkę pod kolektor dolotowy, wywalone są katy, wstawiona rura. A no i powyższa uszczelka ma za zadanie niedopuszczac do tak duzego nagrzewania calego dolotu wraz z kolektorem (podobno daje duzo lepsze efekty niz cold air intake typu carbonio), więc zakładam że bedzie lepiej niz dobrze. Dzis odbieram , ale zaczym bede go mogl przegonic, mam zrobic 700km spokojnie. Dzis sie to raczej nie uda... Będę cwiczył silna wolę :polew:
Wandej Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 No i silnik masz na dożywocie teraz:good: Trzeba mieć troszkę wiedzy żeby takiego potwora poskładać
winczako Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 kolektor się nie grzeje faktycznie!!!! huuuuuurrraaaa!!!
Wandej Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 kolektor się nie grzeje faktycznie!!!! huuuuuurrraaaa!!! No to 344 w zasięgu:naughty:
Dev Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 ile miljonów złociszy poszło na remoncik ? z ciekawosci pytam bo moze tez eS sobie sprawie
Nowak_zg Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 ło .... to tym bardziej jestem ciekaw wyniku na hamowni i gratuluje
paput Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 fajnie że kompleksowo dbasz o auto, nie tylko z zewnątrz, chwali się
Flyer Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 ile miljonów złociszy poszło na remoncik ?z ciekawosci pytam bo moze tez eS sobie sprawie dev, ile Ty juz tych samochodow kupowales... to nie jestem w stanie zliczyc
Dev Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 a nic nie mów zwykle gdy mam troche odłozonej kasy okazuje sie że trzeba kupic coś do firmy bo VAT wychodzi zayebisty, ostatnio kupiłem nówkę Citroena nemo mam go 4 miesiące a przebiegu ma 75km nikt nie lubi płacic podatków
winczako Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 ESa jest bardziej "dzika", lepiej reaguje na gaz i lepiej idzie w dolnych partiach, duzo lepiej. O górze nie mam na razie zdania, bo staram sie na razie nie wchodzic na obroty >4000rpm. Z ciekawszych mniej milych rzeczy jest fakt, ze wywalilo blad poziomowania xenonów, a interfejs mechanika nie moze sie polaczyc ze sterownikiem xenonów... Dzis ma przywiezc inny - zobaczymy. Jak nie urok to.... .
Nowak_zg Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 ESa jest bardziej "dzika", lepiej reaguje na gaz i lepiej idzie w dolnych partiach, duzo lepiej. O górze nie mam na razie zdania, bo staram sie na razie nie wchodzic na obroty >4000rpm. Z ciekawszych mniej milych rzeczy jest fakt, ze wywalilo blad poziomowania xenonów, a interfejs mechanika nie moze sie polaczyc ze sterownikiem xenonów... Dzis ma przywiezc inny - zobaczymy. Jak nie urok to.... . mialem ten blad w s6 c5 ... wymienilem czujnik poziomowania xenonow jeden znajduje sie na wahaczu z przodu drugi na wahaczu z tylu ( po przekątnej ) ... pewnie w a4 b6 podobnie.
winczako Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 tak tak, ja wiem. Juz w passacie wymienialem. Ale zeby zdiagnozowac który to czujnik, trzeba dostac sie do sterownika xenonów. .\ Samochód 3 tyg wisiał w powietrzu na wwyciągniętym max czujniku, wiec to moze byc przyczyna jego uszkodzenia/"depresji" .
Dev Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Zawsze się je odpina bo za mocno się napinaja a potem jest klopot
winczako Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Opublikowano 26 Lutego 2013 devastation, bywa . Kupuj esę, to spokojnie bedziesz mogl z podatku schodzic dbając o nią ) btw, może to dlatego ze dlugo nią nie śmigałem, ale zapierdalacz się zrobił konkretny .:dancing:Dwa TIRy pod rząd i z 80 się robi 180.... Z kilometra na kilometr jest coraz lepiej . Naprawdę ciekawi mnie ile wypluje na hamowni btw2. mgiełkowe spryski dają też radę.
Rekomendowane odpowiedzi