Flyer Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Nagraj jak to jedzie 50-200, albo 100-200, jestem ciekaw. Oczywiscie jak juz dotrzesz glowy i sprzeglo
sibik Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Ładna audiczka, pełny szacunek za wykonywaną i przyszła prace
winczako Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 dzięki 0-200 jeszcze nie chcialbym go tak przeciągnąc. Poczekam do wymiany oleju do..... piatku . pierwszy tysiac za mną. Pierwszy porzadniejszy start za mną. Sprzeglo trzyma przyzwoicie :banan:wkleja w fotel i robi mnóstwo pisku . 0-100 ---> 5,44sek Niezle jak na kombi
jedrekx Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Paweł, jak będziesz jechał na narty to weź mu tam pstryknij jakąś ładną fotkę do kalendarza
winczako Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 Paweł, jak będziesz jechał na narty to weź mu tam pstryknij jakąś ładną fotkę do kalendarza bede sie staral . Ale wiesz jak to moze byc z czasem na zrobienie fot w ekipie 8 chłopa.... obysmy wogole na narty wyszli ;P ---------- Post dopisany 08-03-2013 at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2013 at 06:46 ---------- Z okazji dnia kobiet, moja eSa dostała new one łożysko przednie, po dotarciu wymieniony olej i filtr oleuma, zrobiona tylna wycieraczka ))) . Przez 1tys km nie wzięła nic oleju! iiiiiiihhhaaaa Ddalej przelewam hektolitry płynu do spryskiwaczy ekscytujac się mgiełkowymi spryskami Teraz mozemy zapierd**ć na narty!
Wojtek_A4 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Dawaj bo zaraz sezon sie konczy:wink: Czekamy na film jak sie zbiera teraz.
paput Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 to teraz zabudowa pod cold air intake rodem z DTM:naughty:
winczako Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 Niestety nie udało się strzelić fot na wyjezdzie... .. brak czasu i weny. Takie tylko od niechcenia ostatniego dnia, żeby nie było że samolotem poleciałem . Za to jest filmik 0-200 . Co prawda było odrobinę pod górkę... No i z lustrzanką w ręku, nie widząc zegarów, to się przeciętnie nagrywa. Zmiany biegów zbyt długie i nie wszystkie trafione w "odpowiednim" miejscu . Najlepszym tego potwierdzeniem są rozbieżności w pomiarach 0-200. 60-200. Jadąc bez tego wielkiego gó...a w jednej ręce mam wrazenie, ze jest jeszcze odrobinę lepiej. Do tego 3/4 baku, wiec jakies 45l wachy - w koncu kazdy kg wazny Były 3 próby. W jednej udalo się uzyskać 0-100 w 5,16 sek, co jest swietnym wynikiem jak na ten motor . I. 0-60 -->2,52 sek 0-100 -->5,32 sek 0-200 -->17,68 sek 60-200 -->15,16 sek II. 0-60 -->2,26 sek 0-100 -->5,24 sek 0-200 --->18,04 sek 60-200 ---->15,78 sek Lepiej się ogląda w HD, więc zmieniajcie jakość! Zostawia teraz pięęęęękne 4 ślady (tą fotę proponuję powiększyć )
KmK Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 dziwne te teorie na temat 4.2, wszyscy łącznie ze mną, twierdzili uparcie, że to nie jedzie i zamula, tutaj widzę, że 100-200 w ~12s, a gdzie indziej jak rs4 b7 gdziecie rs6 na północnej pętli.. s4 b8 100-200 ma podobny wynik, więc cholera o co chodzi, bo już się pogubiłem:wink: co jak co ale avant b6 jest zdecydowanie najładniejszy!
winczako Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 Wynik zblizone do S5, co by się zresztą zgadzalo, bo juz kiedys wczesniej pisalem, ze spiąłem się z S5 swego czasu . ps. pokochałem go na nowo jak przestał brać olej , chociaz zapobiegawczo kankę wożę w bagażniku ps2. po odsunięciu sond check jeszcze nie wyskoczył mimo deCat 270km/h lekkim ch***em leci załadowany po pachy, z 3 osobami, nartami i zapasem alkoholu włącznie.
Ksiadz Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Winczako, piękne osiągi. Ale to co w niego włożyłeś... podejrzewam że miażdżąca suma... A możesz zdradzić ile Ci olejku pobierał wcześniej? Ja w piątek zalałem świeżutkim. Ciekawi mnie kiedy będę musiał dolać
winczako Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 Winczako, piękne osiągi. Ale to co w niego włożyłeś... podejrzewam że miażdżąca suma...A możesz zdradzić ile Ci olejku pobierał wcześniej? Ja w piątek zalałem świeżutkim. Ciekawi mnie kiedy będę musiał dolać suma adekwatna do prestiżu fury . Żona mi prawie jaja ukręciła jak ją w końcu wyjawiłem . Jeszcze poczujesz co to znaczy eSa w rodzinie. Oleju zaczal brac juz duzo. Przy butowaniu 1l/800km.... Niby na amerykanskich forach jest pisza, ze 1l/1500km bierze większosci uzytkownikom oraz zwieksza zuzycie w trasach powyżej 400km. ładne foto, daj coś do kalendarza jak zrobie ładne to pewnie dam, te są niespecjalne... winaczako, testy na LPG robiłes? łoooooszalałeś ? Na lpg staram się go nie katować. Od 2 biegu powyżej 5500 przy gazie w podłodze zaczyna mu się robić odrobinę ubogo - nie jakoś dramatycznie, ale jednak. Przy "normalnym" traktowaniu gazu, nawet przy 6500rpm nie jest ubogo, ale to przy normalnej jezdzie w trasie. Pewnie w koncu jak bede go hamowal, to sprawdze tez na gazie. .
paput Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Winczako, piękne osiągi. Ale to co w niego włożyłeś... podejrzewam że miażdżąca suma...A możesz zdradzić ile Ci olejku pobierał wcześniej? Ja w piątek zalałem świeżutkim. Ciekawi mnie kiedy będę musiał dolać suma adekwatna do prestiżu fury . Żona mi prawie jaja ukręciła jak ją w końcu wyjawiłem . Jeszcze poczujesz co to znaczy eSa w rodzinie. Oleju zaczal brac juz duzo. Przy butowaniu 1l/800km.... Niby na amerykanskich forach jest pisza, ze 1l/1500km bierze większosci uzytkownikom oraz zwieksza zuzycie w trasach powyżej 400km. ładne foto, daj coś do kalendarza jak zrobie ładne to pewnie dam, te są niespecjalne... winaczako, testy na LPG robiłes? łoooooszalałeś ? Na lpg staram się go nie katować. Od 2 biegu powyżej 5500 przy gazie w podłodze zaczyna mu się robić odrobinę ubogo - nie jakoś dramatycznie, ale jednak. Przy "normalnym" traktowaniu gazu, nawet przy 6500rpm nie jest ubogo, ale to przy normalnej jezdzie w trasie. Pewnie w koncu jak bede go hamowal, to sprawdze tez na gazie. . aha przyznam że ładnie idzie i ten dźwięk V8, malina jak już chacjendę wybuduję to czegoś takiego będę szukał powiedz mi jeszcze na suchym asfalcie da rade dupe zarzucić i troche bokiem pociągnąć?
winczako Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 powiedz mi jeszcze na suchym asfalcie da rade dupe zarzucić i troche bokiem pociągnąć? Jasne ! . Na suchym przy mocnym starcie zostawia ślad (a w zasadzie 4 slady) prawie całej jedynki. Tym bardziej zarzucając bokiem. -->
andr3i Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 dzwiek v8 piekna sprawa sam mialem okazje sprawdzic w s4b7 idzie sie zakochac i radio nie potrzebne:naughty:
winczako Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 Moja żona w eSce (okazuje się, że taki mały diabełek też w niej siedzi ) No i jedna fota ze mną za sterami : Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi