winczako Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Przyszły cieplejsze dni (24 stopnie można już tak nazwac ) i mogę podzielić się wrażeniami jeśli chodzi o ideę zakładania tej uszczelki termoizolującej pod kolektor JHM. Nie jest tak, że problem zupełnie znika. Więcej, po jezdzie i pozostawieniu na miejscu stojącym, przez jakąś chwilę dalej jest przeciętnie - ale lepiej niż było wczesniej. Natomiast podczas jazdy w zasadzie spadek mocy jest mały - różnica w stosunku do spadków z przed założenia jest jak dla mnie kolosalna. Najlepsze jest to, że wcześniej po jezdzie kolektor był tak gorący, że nie dało się go dotknąć, natomiast w tej chwili jest po prostu letni (nawet nie mocno ciepły!!). Uważam to za świetny mod jak za te pieniądze. Tak że, nie dumać długo, tylko zamawiać i zakładać, bo można to zrobić prawie w kiblu na kolanie!! :grin:
Pinczi Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 To ten produkt ? JHM Intake spacers (10mm thick) for B6-B7 S4 & C5 A6 40v V8 - JH Motorsports Inc. - -- JHM.
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 To ten produkt ?JHM Intake spacers (10mm thick) for B6-B7 S4 & C5 A6 40v V8 - JH Motorsports Inc. - -- JHM. Tak
winczako Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 tak, to ten produkt ) Dziś miałem kilka "spięć" z piękną czerwoną cuprą R dłubniętą na 338KM ) Ze startu oczywiście cupra bez szans, no bo ośka. Od 70-80 jak się próbowaliśmy, to do 180 szlismy równo (pod koniec jakby powoli zaczynała odjezdzac... ale nie bylo gdzie) . Dodam, że Cupra wg właściciela waży 1370kg , więc różnica spora. Kolejny dowód przemawiający za V8 w tej budzie!
Flyer Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 tak, to ten produkt )Dziś miałem kilka "spięć" z piękną czerwoną cuprą R dłubniętą na 338KM ) Ze startu oczywiście cupra bez szans, no bo ośka. Od 70-80 jak się próbowaliśmy, to do 180 szlismy równo (pod koniec jakby powoli zaczynała odjezdzac... ale nie bylo gdzie) . Dodam, że Cupra wg właściciela waży 1370kg , więc różnica spora. Kolejny dowód przemawiający za V8 w tej budzie! za zdrowym V8 ! a takie niestety szarpie po kieszeni
seves Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 tak, to ten produkt )Dziś miałem kilka "spięć" z piękną czerwoną cuprą R dłubniętą na 338KM ) Ze startu oczywiście cupra bez szans, no bo ośka. Od 70-80 jak się próbowaliśmy, to do 180 szlismy równo (pod koniec jakby powoli zaczynała odjezdzac... ale nie bylo gdzie) . Dodam, że Cupra wg właściciela waży 1370kg , więc różnica spora. Kolejny dowód przemawiający za V8 w tej budzie! Stań z jakimś 3.0tdi po programie sam kiedyś muszę stanąć z esą bo ciekawi mnie wynik Co do cupry to wręcz niemożliwe że jechaliście równo skoro była aż tak pomodzona, w ośce do tego lżejszej furka zawsze ma lepsze przyspieszenie (pomijając sam start oczywiście), więc wydaje mi się że albo zalał złego paliwa, albo nie szła mu zmiana biegów albo wykres mu ktoś zrobił w paincie
Flyer Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 a od kiedy auta jada moca? moc to nie wszystko.
winczako Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Nie znam momentu, bo wlasciciel nie pamietal, oprócz tego ze wyzszy niż seria. Wykresów nie widziałem, ale po rozmowie z gościem - raczej pasjonat . I tez bylem zdziwiony ze powyżej 100 roznica robi się dopiero po przekroczeniu 160. U mnie nie ma turbodziury, więc z rolki moglo to miec maly wplyw. Nie wiem tez do którego momentu walczył z trakcją. Fakt jest jednak, ze samochod zadbany i doinwestowany, patrząc na niego z bliska. Z drugiej strony, czytając to co piszą, to stage II w cuprze w okolicach 340 koni, robi w granicach 12-12,2 sek 100-200. Moja 12,4, wiec różnica niewielka. Chociaz mysle, ze w temperaturach letnich osiągi mam na pewno zdecydowanie gorsze. (wczorajsze spięcie miało miejsce przed 8 rano, kiedy temp jeszcze była dość niska) Co do 3.0tdi nawet po sporych modach, to nie pogadasz niestety . - no chyba ze z rolki, to momentem w pierwszej chwili pociągniesz. Spójrz na pomodzone B8 turdziego i milarta jak sobie to pomierzyli ( http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-76/all-b8-a4-b8-avant-3-0-tdi-~320ps-~640nm-240244/index20.html ). Chociaz biorąc pod uwagę, że to diesle, to roznica jest b. mała .
Ksiadz Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Właśnie sam się zastanawiałem nad wynikiem walki z 3.0 tdi bo myślałem bad zakupem klekotka, ale zawsze ten dzwięk mnie wkurzał ;-P Kolega ma 3.0 tdi w b7, znodzonego i jakoś d*py nie urywa, ale to automat, może dlatego. Ostatnio jechałem BMW 330 2006 rok w M pakiecie. Napiszę tak...byłem w ogromnym szoku. To przecież tak dodupca że masakra. Licznik zamykasz i nawet nie wiesz kiedy, a jak to się ciągnie, dziw że diesel.
Flyer Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Nie znam momentu, bo wlasciciel nie pamietal, oprócz tego ze wyzszy niż seria. Wykresów nie widziałem, ale po rozmowie z gościem - raczej pasjonat . I tez bylem zdziwiony ze powyżej 100 roznica robi się dopiero po przekroczeniu 160. No i to jest wlasnie zupelnie normalne... przy wyzszych predkosciach Twoja pojemnosc robi robote. Kiedys ganialem sie z lekko dlubnietym Subaru GT, do 160-170 szlismy w miare rowno, moze z moja delikatna przewaga, a jak zapinalem 4 bieg przy 160km/h, to robila sie mega przepasc na moja korzysc.
winczako Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 .......myślałem bad zakupem klekotka, ale zawsze ten dzwięk mnie wkurzał ;-P ....... o tym to już nawet nie wspominam, bo to porównanie na poziomie miseczki A vs D. ))
Ksiadz Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Hehe. No właśnie, gdzie to się ma do V8. Dlatego napisałem, że myślałem nad zakupem, ale nie kupiłem... Ja czekam na dzień, kiedy w końcu będę mógł swoją ruszyć na przejażdżkę, a już tak się niecierpliwie ;-)
seves Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Nie znam momentu, bo wlasciciel nie pamietal, oprócz tego ze wyzszy niż seria. Wykresów nie widziałem, ale po rozmowie z gościem - raczej pasjonat . I tez bylem zdziwiony ze powyżej 100 roznica robi się dopiero po przekroczeniu 160. No i to jest wlasnie zupelnie normalne... przy wyzszych predkosciach Twoja pojemnosc robi robote. Kiedys ganialem sie z lekko dlubnietym Subaru GT, do 160-170 szlismy w miare rowno, moze z moja delikatna przewaga, a jak zapinalem 4 bieg przy 160km/h, to robila sie mega przepasc na moja korzysc. Fly ale nie wiesz jak impreza była dłubnięta, a one nie muszą mieć dużej mocy bo z tego co wiem niektóre egzemparze mają bardzo krótkie skrzynie gdzie max speed to 180 czy 200km/h. A winczako napisał konkretnie jak cupra była dłubnięta - interesowałem się przez chwilę cuprami i wiem że pomodzona cupra R robi dosłownie przeciąg - zwykłym niewysilonym programem robi się z 265km ok 300km i 400Nm - a masa auta zabija konkurencję minus poważny to napęd na przód ale jakaś szpera, dobre oponki i mozna i na ćwiarę pojechać. co fakt to fakt, dźwięk V8 jest nie do podrobienia i każdemu chyba gęsia skórka wyskakuje
winczako Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Fele założone, dystans 10mm założony, nowe oponki goodyear asymetric F1 235/40/18 siedzą. Niestety nie udało mi się strzelić drugiej foty... bateria padła. Zrobie w wolnej chwili. Na żywo prezentują się świetnie!
akjam Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Zrób jakąś lepsza fotkę Na 1 rzut oka jest całkiem, całkiem ale dystansu nie widać za bardzo.
Fr0styyy. Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Tylny zderzak fabrycznie tak pomalowany był? Z ciekawości pytam.
jedrekx Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 na fotach nie byłem przekonany, na żywo jest petarda! zresztą jak całe auto... poza tym już Ci to Pawle mówiłem wiele razy
winczako Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 akjam zrobie zrobie ). Przy et40 8j i oponie 235 to mega szału nie będzie. Ma wyglądać powyżej przyzwoitości, a przy tym jezdzic jak eSę stworzono . Żaden gwint, taczka, obcieranie nadkoli itp mnie nie interesuje. . Czarne były 8j ale et35, wiec w teorii w tej chwili z dystansem są bardzie wysinięte, co faktycznie na żywo widać. Trochę psuje ten fakt spory rant ochronny opony (niestety tego nie przewidziałem do konca, myśląc o żonoodporności...). Fr0styy nie Z obcierką też z fabryki nie wyjechał. Przedni z kolei był zielony pierwotnie . Samochód ma 10 lat i nie ma co się oszukiwać, że lakier będzie wszędzie idealnie dopasowant . Najważniejsze że dzwonów nie było . A że kolor srebrny jest jaki jest... Jędrek cieszę się, dzięki za miłe słowa . Faktycznie najlepiej prezentuje się na żywo, szczególnie podczas powolnej jazdy (piękny efekt tych elementów polerowanych połączonych z grafitem ! ). ---------- Post dopisany at 00:29 ---------- Poprzedni post napisany at 00:12 ---------- Kolega przysłał mi dziś (przed chwila) żelazkiem trafioną gdzieś na trasie do pzn . Trochę lepiej widać fele
Flyer Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Tylny zderzak fabrycznie tak pomalowany był? Z ciekawości pytam. Przeciez w kazdym jasnym kolorze jest taka roznica, nawet jak dopiero co z salonu wyjechal.
majkel20 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Tylny zderzak fabrycznie tak pomalowany był? Z ciekawości pytam. Przeciez w kazdym jasnym kolorze jest taka roznica, nawet jak dopiero co z salonu wyjechal. Mu chyba chodzi o to że dół zderzaka czarny jest (dokładka)
Rekomendowane odpowiedzi