tomcioskinny Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 witam mam problem podczas ruszania na jedynce , dodaje mało gazu słyszę lekkie stuknięcie z przodu, lu spod dołu dzwięk trudno ustalić. Pomyślałem że poraz kolijny wahacze, wymieniałem już 3 razy odkąd założyłem lemfordery narazie jest dobrze. Udałem się do znajomego na stacje diagnostyczną, całe auto prawie do góry nogami postawił zawieszenie 100% sprawne żadnych luców na wahaczach i drążkach. Co to może być , może ktoś z was miał podobne zjawisko.
swider Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 mam podobny problemy wymieniłem wahacze górne i łączniki stablizatora + końcówki drązków i nadal puka na zakrętach tak jak by wahacze, ale wahacze są nowe. Co to może być ? dolny wahacz, amortyzator by tak walił ?dźwięk taki jak by wahacze górne się skończyły, a miesiąc temu febi zakładane
djmostek Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Poduszki pod silnikiem / skrzynią biegów
bell23 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 poduszki pod silnikiem lub przegub napędowy
tomcioskinny Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 poduszki były wymieniane w 2007 , tak szybko by się zmęczyły byłyu lemfordery
oprych Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 obstawiam na przeguby poduszki skrzyni tak łatwo nie wykończysz no chyba ze jeździsz jak rajdowiec
audi91 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 tez tak mialem, ale po wymianie wahacza jest git
swider Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 przeguby też mam nowe....jak mam sprawdzić te poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów ?
pepik Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 ja sprawdzałem brechą To jest dobry sposób, jednak żeby w 100 % stwierdzić stan poduchy to niestety trzeba ją wymontować.
Magicbattle Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 moze maglownica ma luzy i ci wali. wahacze mozesz miec nowe ale jesli zle zalozone to beda dalej walic.
thithat Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 miałem podobny przypadek w żony puntolocie i po wymianie górnych łożysk mcpersona problem ustąpił
tomcioskinny Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 moze maglownica ma luzy i ci wali. wahacze mozesz miec nowe ale jesli zle zalozone to beda dalej walic. wahacze nowe lemfordera kompletne, maglownica po regeneracji amorki kayaba, poduchy lemfordera, faktycznie ze to moze łozyska
Killer1984 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 wahacze mozesz miec nowe ale jesli zle zalozone to beda dalej walic. a jak można źle wymienić wahacze żeby waliły dalej? - pytam z czystej ciekawości
yreib Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Masz zużyty przegub napędowy zewnętrzny. Wjedż na kanał, chwyć za półoś przy kole i ruszaj nią w pionie lub poziomie względem koła. Jeżeli wyczujesz luz, to już masz przyczynę problemu.
a4robertwawa Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam wszystkich sprawdz czy nie ma w kielichu od amortyzatora na dole kawalka sprezyny ja mialem to samo pekl mi kawalek i spadl na dol i tez wszystko bylo ok a gdy wjechalem na jakas nierownosc zaczynalo dzwonic.
tipmaniak Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Tez miałem dziwne stukanie przy dodawaniu gazu, puszczaniu gazu, na niższych biegach 1,2. Podjechalem do mechanik i się okazało ze jedna poduszka miała wylamane całe dolne mocowanie ;/
Petrostar_pl Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Poduszki amortyzatórw do sprawdzenia,tym bardziej jeżeli puka nie tylko po wrzuceniu 1 biegu ale piszczy przy nierównościach podczas jazdy,sprawdź też koniecznie łozyska.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się