kry2503 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam, to jak w końcu jest z tym trybem auto, np. na zewnątrz jest temp. +8C ustawiam temp. na 18C i włączam tryb auto to wtedy załącza mi się klima, siła nadmuchu rośnie na full i będzie tak dmuchało aż zagrzeje do 18C?, a potem zacznie słabnąć siła nadmuchu? Czy tryb auto jest do tego żeby utrzymywać taką temp. w kabinie jaka jest ustawiona na zegarach i czy wtedy zawsze załączona jest klima? Ale namieszałem pozdr
lukaszr Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Klima (sprężarka klimatyzacji) włącza się przy 15 stopniach wzwyż. Jeżeli ustawisz tryb AUTO (bez różnicy czy ECO czy nie) to klimatronik tak będzie sterował nadmuchem żeby doprowadzić temperaturę wnętrza do wskazań jakie zadasz mu na panelu klimatronika i potem będzie tą temperaturę utrzymywał dostosowując nawiew. To cała zasada działania.
.Pablo. Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 lepiej bym tego nie ubrał w słowa
kry2503 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2008 No właśnie u mnie jak wciskam AUTO to gaśnie ECO, inaczej się nie da, czyli załącza się sprężarka i wtedy większe spalanie tak? chodzi mi o to spalanie
angelo77 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Klima (sprężarka klimatyzacji) włącza się przy 15 stopniach wzwyż. Na pewno przy 15? U mnie w passacie włącza się już powyżej +5 stopni.
M@rcus Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Klima (sprężarka klimatyzacji) włącza się przy 15 stopniach wzwyż. Na pewno przy 15? U mnie w passacie włącza się już powyżej +5 stopni. To samo wcześniej tu napisałem, ale mój post dziwnym trafem zniknął
basen Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Jest tak jak napisal Lukaszr i koniec. Jesli jest inaczej to cos jest walniete, a jezeli wlaczasz auto i gasnie eco to jest cos walniete. Jesli chodzi o spalanie to prosze.... dajcie spokoj....
lukaszr Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 No właśnie u mnie jak wciskam AUTO to gaśnie ECO, inaczej się nie da, czyli załącza się sprężarka i wtedy większe spalanie tak? chodzi mi o to spalanie Normalne jest, że jak naciśniesz AUTO to gaśnie ECO - tak ma być. Ja mam ciągle klimatronik na auto (tylko zmieniam włączone/wyłączone ECO) - nigdy nie włączam manuala, bo po to jest automatyczna klimatyzacja żeby z tego korzystać nawet dla samego zdrowia (utrzymanie stałej temperatury we wnętrzu auta). Jak naciśniesz AUTO i wyłączy się ECO to naciśnij szybko ECO i będziesz miał tryb AUTO ale bez działania sprężarki.
niwe Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Jak naciśniesz AUTO i wyłączy się ECO to naciśnij szybko ECO i będziesz miał tryb AUTO ale bez działania sprężarki. ... no własnie - rozwiń tą myśl kolego, bo zawsze mnie to zastanawiało kiedy i po co z ECO
grabalaba Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Jak naciśniesz AUTO i wyłączy się ECO to naciśnij szybko ECO i będziesz miał tryb AUTO ale bez działania sprężarki. ... no własnie - rozwiń tą myśl kolego, bo zawsze mnie to zastanawiało kiedy i po co z ECO Przecież lukaszr napisał już wszystko wcześniej - AUTO to automatyczne sterowanie nadmuchem, zarówno z włączoną klimą jak i bez klimy (ECON)
vanx Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Czy można używać nawiewu bez sprężarki? To ten ECON to jest sam nawiew bez klimy? Jak mam sam ECON to dmucha mi tylko powietrzem z zewnątrz ale siła nawiewu sama się reguluje - dlaczego? Niech ktoś to usystemtyzuje i spokojnie napisze co jak działa, tak dla słabszych. Dzięki
kry2503 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2008 łukaszr, właśnie o taką informacje mi chodziło, dzięki
lukaszr Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Czy można używać nawiewu bez sprężarki? To ten ECON to jest sam nawiew bez klimy? Jak mam sam ECON to dmucha mi tylko powietrzem z zewnątrz ale siła nawiewu sama się reguluje - dlaczego? Niech ktoś to usystemtyzuje i spokojnie napisze co jak działa, tak dla słabszych. Dzięki A czemu niby nie można używać ??? Przecież producent nie robiłby trybu ECO żeby nie można go używać. Przeczytaj sobie jeszcze raz to co napisałem - sorry, ale jaśniej chyba tego nie wyjaśnię. To jest tak proste, że nawet logicznie samemu można to wydedukować włączając i wyłączając co trzeba. Jeszcze raz: 1. KLIMATYZACJA WŁĄCZONA - ECON wyłączone, AUTO włączone - ZALECANE - sprężarka pracuje, układ pracuje. Włączone AUTO powoduje automatyczną regulację temp. wewnątrz auta (w lato ustawiam zawsze 23-25 stopni - niżej nie ma sensu, bo po wyjściu z auta organizm jest narażony na szok przez nagłą zmianę temperatur). 2. KLIMATYZACJA WŁĄCZONA - ECON wyłączone, AUTO wyłączone - sprężarka pracuje, układ pracuje. Wyłączone AUTO powoduje ręczną regulację siły nawiewu - można się przeziębić, szczególnie w gorące dni, gdyż nawiew jest o tyle niekontrolowany, że wieje non stop i my go regulujemy i nie do końca jest to dobre dla naszego organizmu. 3. KLIMATYZACJA WYŁĄCZONA - ECON włączone, AUTO włączone - ZALECANE - sprężarka pracuje, ale sam układ nie pracuje - zawór bypass powoduje, że sprężarka obraca kołem, ale nie działa. Włączone AUTO powoduje automatyczną regulację temp. wewnątrz auta. 4. KLIMATYZACJA WYŁĄCZONA - ECON włączone, AUTO wyłączone - sprężarka pracuje, ale sam układ nie pracuje - zawór bypass powoduje, że sprężarka obraca kołem, ale nie działa. Wyłączone AUTO powoduje ręczną regulację siły nawiewu - nawiew jest o tyle niekontrolowany, że wieje non stop tą samą siłą.
vanx Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Dzięki Lukaszr Teraz wszystko wiem, żeby wszyscy udzielali tak wyczerpujących informacji to by było super. Pozdrawiam
AndyN Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 (...) 1. KLIMATYZACJA WŁĄCZONA - ECO wyłączone, AUTO włączone - ZALECANE - sprężarka pracuje, układ pracuje. Włączone AUTO powoduje automatyczną regulację temp. wewnątrz auta (w lato ustawiam zawsze 23-25 stopni - niżej nie ma sensu, bo po wyjściu z auta organizm jest narażony na szok przez nagłą zmianę temperatur). 2. KLIMATYZACJA WŁĄCZONA - ECO wyłączone, AUTO wyłączone - sprężarka pracuje, układ pracuje. Wyłączone AUTO powoduje ręczną regulację siły nawiewu - można się przeziębić, szczególnie w gorące dni, gdyż nawiew jest o tyle niekontrolowany, że wieje non stop i my go regulujemy i nie do końca jest to dobre dla naszego organizmu. 3. KLIMATYZACJA WYŁĄCZONA - ECO włączone, AUTO włączone - ZALECANE - sprężarka pracuje, ale sam układ nie pracuje - zawór bypass powoduje, że sprężarka obraca kołem, ale nie działa. Włączone AUTO powoduje automatyczną regulację temp. wewnątrz auta. 4. KLIMATYZACJA WYŁĄCZONA - ECO włączone, AUTO wyłączone - sprężarka pracuje, ale sam układ nie pracuje - zawór bypass powoduje, że sprężarka obraca kołem, ale nie działa. Wyłączone AUTO powoduje ręczną regulację siły nawiewu - nawiew jest o tyle niekontrolowany, że wieje non stop tą samą siłą. ad3. Nie działa wtedy osuszanie powietrza (agregat klimatyzacji jest nieaktywny) i szyby mogą wtedy parować. Szczególnie w deszczowe dni, gdy w aucie więcej niż jedna osoba.
Flyer Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Czyli caly czas nalezy jezdzic na AUTO?
lukaszr Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 ad3. Nie działa wtedy osuszanie powietrza (agregat klimatyzacji jest nieaktywny) i szyby mogą wtedy parować. Szczególnie w deszczowe dni, gdy w aucie więcej niż jedna osoba. Mi nigdy nie parowały, nawet jak padał deszcz i jechały 4 osoby O klimę trzeba wyjątkowo dobrze dbać. Czyli caly czas nalezy jezdzic na AUTO? Tak jest najlepiej, bo wtedy masz stale utrzymywaną temperaturę w środku - przełączenie na tryb ręczny sprawi, że powietrze będzie ciągle dmuchało i nie będzie kontroli temperatury przez komputer tylko Ty będziesz musiał to kontrolować.
kry2503 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2008 no dobra ale jak włączam Auto siła nadmuchu leci do końca kreseczek i wieje na full, a jak chcę troche zmniejszyć siłe nadmuchu to znowu wyłącza mi się AUTO, nie da sie jeździć z max nadmuchem bo włosy wyrywa pzdr
AD4M Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 no dobra ale jak włączam Auto siła nadmuchu leci do końca kreseczek i wieje na full... Po kilku minutach/czasem sekundach od włączenia trybu AUTO (w zależności od warunków atmosferycznych) temperatura wewnątrz auta się unormuje, a nawiew AUTOmatycznie zmniejszy utrzymując ustawioną temperaturę. ...a jak chcę troche zmniejszyć siłe nadmuchu to znowu wyłącza mi się AUTO, nie da sie jeździć z max nadmuchem bo włosy wyrywa pzdr To chyba logiczne - ingerowanie w siłę nadmuchu za pomocą + - powoduje za każdym razem wyjście z trybu AUTO i ustawienie trybu manualnej regulacji nawiewu.
RafGar Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Ze tak jeszcze zadam w tym wątku pytanie:) Z tego wszystkiego wynika że jak eco jest wyłączone to klima pracuje. a kiedy ono jest wyłączone? jak pali się czerwona lampka? bo u mnie się nie pali i nie czuje żeby mi klima zimnym dmuchała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się