banshee Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Opublikowano 19 Maja 2008 « Odpowiedz #15 : 25 Kwiecień 2008, 19:09 »-lmm do przeczyszczenia lub wymiany [najpierw to pierwsze+wymiana filtra powietrza] Udało mi się wyciągnąć siateczkę z jednej strony LMM i doszedłem wacikiem do serca :> - przeczyściłem to co trzeba i zamieszczam świeże logi. Czy ta przepływka jest do wymiany? Czy wartość powinna spadać tak jak jest to u mnie po przekroczeniu 3500 obr./min.??? Logi dynamiczne 000 http://img116.imageshack.us/img116/756/000dynnm2.jpg 003 http://img116.imageshack.us/img116/5610/003dynmv9.jpg 008 http://img263.imageshack.us/img263/472/oo8dynrt2.jpg 010 http://img263.imageshack.us/img263/1007/010dynyn0.jpg
spanky Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 lmm mierzy dobrze ... tylko pytanie ... kto pisal program ... ?
banshee Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Opublikowano 19 Maja 2008 Ooo To fajnie, że lmm jest OK, warto tą kasę włożyć w inne mody :> Programu nikt nie pisał i nie robiłem jeszcze testu na hamowni po włożeniu programu. Był kupiony z niemiec (gotowiec). Auto dymi przy maksymalnej prędkości, poza tym czyściutko, nawet rurka nie okopcona. A tak OT (o tym w dziale tuning) Dzisiaj powinny przyjść wtryski od AFNa i wtedy zmiana programu (do 3500obr. ciągnie super, później czuć brak takiego kopa). Z drugiej strony wielkie koła (17"x235), na oryginalnych (15"x195) jedzie jak szatan. A co myślicie o tym aktualnym programie? Może chce ktoś kupić?
spanky Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 A co myślicie o tym aktualnym programie? a co tu myslec ... dojebane gnoju wiadrami stad sranie ogniem ... [ sam napisales ] sam napisales Auto dymi przy maksymalnej prędkości.
banshee Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Opublikowano 20 Maja 2008 Wtryski przyszły pocztą - pojechałem po podkładki miedziane do serwisu boscha i przy okazji mi je sprawdzili. Okazało się, że sterujący leje i trzeba wymienić końcówkę a pozostałem miały około 175bar. Trzeba je wyregulować. Z ciekawości sprawdziłem je na aucie - różnica odczuwalna i boje się pomyśleć co będzie po modzie programu (oczywiście będzie zupełnie nowy) i chyba polecę do Witka (trochę mam do niego km, ale myślę, że to moja ostatnia modyfikacja pod osiągi, więc chyba warto do niego skoczyć). Jednak po zvagowaniu korekcje są do d.... przez ten lejący sterujący. No więc trochę muszę poczekać... Pozdrawiam i dam znać jak coś się zmieni Wszelkie komentarze wskazane P.S. Jeszcze się sypnęła pompka od centralnego... [br]Dopisany: 19 Maj 2008, 20:54 _________________________________________________sorki - ten ostatni post wrzuciłem nie w ten dział --> leci do tuning...
Irek41 Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 Witam,przeczytale to co kolega napisl na temat wtryskow Okazało się, że sterujący leje i trzeba wymienić końcówkę a pozostałem miały około 175bar. Trzeba je wyregulować Zastanawiam sie jak wyregulowac wtryski,kto to robi i jak?U mnie tez byly kocowki wymieniane ale czy cos treba regulowac to nie wiem. Moze ktos mi odpowie Pozdrawiam
PAWEL69 Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Witam,przeczytale to co kolega napisl na temat wtryskow Okazało się, że sterujący leje i trzeba wymienić końcówkę a pozostałem miały około 175bar. Trzeba je wyregulować Zastanawiam sie jak wyregulowac wtryski,kto to robi i jak?U mnie tez byly kocowki wymieniane ale czy cos treba regulowac to nie wiem. Moze ktos mi odpowie Pozdrawiam sam tego nie zrobisz udaj się do specjalistycznego zakładu w twojej okolicy pozdrawiam
jarek3251 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 panowie mam takie pytanie jesli mówicie ze sie zmniejszy wartość dawki na wolnych obrotach to w rzeczywistości sie zwiększy dawka ale w która stronę mam zmieniać wartość jak w oryginale mam ustawione na 128 ( adaptacji jest ogi 128 a wyświetla 4mg) mam zwiekszac czy zmniejszać bo nie wiem ???gdzie ma sie zmniejszyć, miligramy żeby sie zwiększyła dawka czy ta wartość 128 mam zmniejszyć w adaptacjach bo juz sam nie wiem jak to jest??[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 20:50_________________________________________________1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg z tego wynika ze im jest mniejsza dawka ta pokazywana w miligramach tym wiecej paliwa dostaje. wiec w adaptacji trzeba ze 128 zwiększyć np. do 132 zeby miligramy sie zmniejszyły co w rzeczywistości skutkuje zwiększeniem podawanego paliwa??? czy tak bo zaraz zgłupieje????
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 panowie mam takie pytanie jesli mówicie ze sie zmniejszy wartość dawki na wolnych obrotach to w rzeczywistości sie zwiększy dawka ale w która stronę mam zmieniać wartość jak w oryginale mam ustawione na 128 ( adaptacji jest ogi 128 a wyświetla 4mg) mam zwiekszac czy zmniejszać bo nie wiem ???gdzie ma sie zmniejszyć, miligramy żeby sie zwiększyła dawka czy ta wartość 128 mam zmniejszyć w adaptacjach bo juz sam nie wiem jak to jest??[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 20:50_________________________________________________1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg z tego wynika ze im jest mniejsza dawka ta pokazywana w miligramach tym wiecej paliwa dostaje. wiec w adaptacji trzeba ze 128 zwiększyć np. do 132 zeby miligramy sie zmniejszyły co w rzeczywistości skutkuje zwiększeniem podawanego paliwa??? czy tak bo zaraz zgłupieje???? jak masz 4 to ustaw na ~3.4 i bedzie dobrze [pamietaj ze silnik ma byc rozgrzany]
jarek3251 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 no mam 4 mg czyli ustawić na 3,4mg ???ale wtedy zmniejszy podawanie paliwa czy zwiekszy jak ustawie na 3,4mg?????
skalarx Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 jak masz 4 to ustaw na ~3.4 i bedzie dobrze [pamietaj ze silnik ma byc rozgrzany] Spanky, odnośnie tej linii: 3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) jakie wartości ustawić, żeby wyłączyć EGR? Nie mam go w ogóle, więc chciałbym go wyłączyć.
spanky Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 jak masz 4 to ustaw na ~3.4 i bedzie dobrze [pamietaj ze silnik ma byc rozgrzany] Spanky, odnośnie tej linii: 3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) jakie wartości ustawić, żeby wyłączyć EGR? Nie mam go w ogóle, więc chciałbym go wyłączyć. nie da sie go wylaczyc za pomoca VAG'a to po pierwsze jak go nie masz fizycznie to nie widze sensu zawracania sobie glowy jego wylanczaniem po trzecie jak rbiles soft u Rogala i wiedzial ze nie masz EGR-u to pewnie zmodyfikowal mapke EGR'u
jarek3251 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a odpowie ktos na moje pytanie czy mam nowy wątek założyć???????????
spanky Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a odpowie ktos na moje pytanie czy mam nowy wątek założyć??????????? wszsytko juz zostalo napisane .. wystarczy dokladnie przeczytac ...
jarek3251 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a odpowie ktos na moje pytanie czy mam nowy wątek założyć??????????? wszsytko juz zostalo napisane .. wystarczy dokladnie przeczytac ... jak było by dokładnie to bym chyba nie pytał??? możesz dokładniej przeczytać moje pytanie i mi odpowiedzieć?????????????
spanky Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a odpowie ktos na moje pytanie czy mam nowy wątek założyć??????????? wszsytko juz zostalo napisane .. wystarczy dokladnie przeczytac ... jak było by dokładnie to bym chyba nie pytał??? możesz dokładniej przeczytać moje pytanie i mi odpowiedzieć????????????? nie ...
banshee Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 kolego, jako że założyłem temat i trochę już poregulowałem (eksperymentowałem z dawką) ustawiłbym mając twój silnik w okolicach 2,4 -2,6 mg. Dla mnie auto moje zostało przeze mnie ustawione na 2,0-2,2 i uważam, że wówczas najlepiej przyśpieszalo a spalanie spadło o 0,5 l. Ostatnio ustawiłem znajomemu z 6 na 2,2 i powiedziałem, że zamiast 7 litrów po mieście spalanie będzie niższe. Dzwonił do mnie niedawno, zdziwniony, ponieważ faktycznie zwiększyłem dawkę a auto spala teraz 6,3 po mieście. Tyle w temacie.
jarek3251 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 to teraz rozumiem wreszcie że jek zmniejszy się miligramy to zwiększa się dawka podawanego paliwa i o to mi chodziło a co do kolegi spanky to z niego taki VIP jak z koziej .... trąba bo człowiekowi na forum który potrzebuje informacji nie chce pomóc wiec dla niego a dla Ciebie banshee koleżko miły :drinks: Proszę nie obrażać kolegi Spanky,bo nie dość,że ma ogromną wiedzę to ma również olbrzymi wkład w tworzeniu tego forum.Jak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to nie dziw sie ,że nie lubi powtarzać tego co już raz było napisane.Proponuje ostrzeżenie za łamanie regulaminu tzn.za obrażanie obrażanie a gdzie ja go obraziłem???? sama prawda a jak nie chce pomóc to niech sie nie wypowiada poza tym tekst o którym mowa nie jest jednoznaczny i dlatego chciałem to wyjaśnić ale ok rozumiem "wafel to wafel"
skalarx Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 to teraz rozumiem wreszcie że jek zmniejszy się miligramy to zwiększa się dawka podawanego paliwa i o to mi chodziło a co do kolegi spanky to z niego taki VIP jak z koziej .... trąba bo człowiekowi na forum który potrzebuje informacji nie chce pomóc wiec dla niego a dla Ciebie banshee koleżko miły :drinks: kolego nie przeginaj z takimi hasłami Od razu chciałbyś rybę. Spanky daje ci za darmo wędkę, żebyś mógł sobie ją sam złowić :polew: [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2009, 20:46_________________________________________________ nie da sie go wylaczyc za pomoca VAG'a to po pierwsze jak go nie masz fizycznie to nie widze sensu zawracania sobie glowy jego wylanczaniem po trzecie jak rbiles soft u Rogala i wiedzial ze nie masz EGR-u to pewnie zmodyfikowal mapke EGR'u Jak byłem u Rogala to jeszcze miałem EGR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się