Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHU] Dlaczego taka mała dawka i jak ją zmienić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
« Odpowiedz #15 : 25 Kwiecień 2008, 19:09 »
-lmm do przeczyszczenia lub wymiany [najpierw to pierwsze+wymiana filtra powietrza]

Udało mi się wyciągnąć siateczkę z jednej strony LMM i doszedłem wacikiem do serca :> - przeczyściłem to co trzeba i zamieszczam świeże logi.

Czy ta przepływka jest do wymiany? Czy wartość powinna spadać tak jak jest to u mnie po przekroczeniu 3500 obr./min.???

Logi dynamiczne

000

http://img116.imageshack.us/img116/756/000dynnm2.jpg

003

http://img116.imageshack.us/img116/5610/003dynmv9.jpg

008

http://img263.imageshack.us/img263/472/oo8dynrt2.jpg

010

http://img263.imageshack.us/img263/1007/010dynyn0.jpg

Opublikowano

lmm mierzy dobrze ... tylko pytanie ... kto pisal program ... ?

Opublikowano

Daweczka ladnie wywalona.... :evil:

Opublikowano

Ooo :) To fajnie, że lmm jest OK, warto tą kasę włożyć w inne mody :>

Programu nikt nie pisał i nie robiłem jeszcze testu na hamowni po włożeniu programu.

Był kupiony z niemiec (gotowiec). Auto dymi przy maksymalnej prędkości, poza tym czyściutko, nawet rurka nie okopcona.

A tak OT (o tym w dziale tuning)

Dzisiaj powinny przyjść wtryski od AFNa i wtedy zmiana programu (do 3500obr. ciągnie super, później czuć brak takiego kopa). Z drugiej strony wielkie koła (17"x235), na oryginalnych (15"x195) jedzie jak szatan.

A co myślicie o tym aktualnym programie?

Może chce ktoś kupić? :naughty::polew:

Opublikowano

A co myślicie o tym aktualnym programie?

a co tu myslec ... :naughty: dojebane gnoju wiadrami stad sranie ogniem ... [ sam napisales :naughty:]

sam napisales Auto dymi przy maksymalnej prędkości.

Opublikowano

Wtryski przyszły pocztą - pojechałem po podkładki miedziane do serwisu boscha i przy okazji mi je sprawdzili.

Okazało się, że sterujący leje i trzeba wymienić końcówkę a pozostałem miały około 175bar. Trzeba je wyregulować.

Z ciekawości sprawdziłem je na aucie - różnica odczuwalna i boje się pomyśleć co będzie po modzie programu (oczywiście będzie zupełnie nowy) i chyba polecę do Witka (trochę mam do niego km, ale myślę, że to moja ostatnia modyfikacja pod osiągi, więc chyba warto do niego skoczyć).

Jednak po zvagowaniu korekcje są do d.... przez ten lejący sterujący. :thumbdown:

No więc trochę muszę poczekać...

Pozdrawiam i dam znać jak coś się zmieni :)

Wszelkie komentarze wskazane :naughty:

P.S. Jeszcze się sypnęła pompka od centralnego... :sick3:

[br]Dopisany: 19 Maj 2008, 20:54 _________________________________________________sorki - ten ostatni post wrzuciłem nie w ten dział --> leci do tuning...

Opublikowano

Witam,przeczytale to co kolega napisl na temat wtryskow

Okazało się, że sterujący leje i trzeba wymienić końcówkę a pozostałem miały około 175bar. Trzeba je wyregulować

Zastanawiam sie jak wyregulowac wtryski,kto to robi i jak?U mnie tez byly kocowki wymieniane ale czy cos treba regulowac to nie wiem.

Moze ktos mi odpowie

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,przeczytale to co kolega napisl na temat wtryskow

Okazało się, że sterujący leje i trzeba wymienić końcówkę a pozostałem miały około 175bar. Trzeba je wyregulować

Zastanawiam sie jak wyregulowac wtryski,kto to robi i jak?U mnie tez byly kocowki wymieniane ale czy cos treba regulowac to nie wiem.

Moze ktos mi odpowie

Pozdrawiam

sam tego nie zrobisz :confused4:

udaj się do specjalistycznego zakładu w twojej okolicy :no:

pozdrawiam

Opublikowano

panowie mam takie pytanie jesli mówicie ze sie zmniejszy wartość dawki na wolnych obrotach to w rzeczywistości sie zwiększy dawka ale w która stronę mam zmieniać wartość jak w oryginale mam ustawione na 128 ( adaptacji jest ogi 128 a wyświetla 4mg) mam zwiekszac czy zmniejszać bo nie wiem ???gdzie ma sie zmniejszyć, miligramy żeby sie zwiększyła dawka czy ta wartość 128 mam zmniejszyć w adaptacjach bo juz sam nie wiem jak to jest??[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 20:50_________________________________________________1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg

z tego wynika ze im jest mniejsza dawka ta pokazywana w miligramach tym wiecej paliwa dostaje.

wiec w adaptacji trzeba ze 128 zwiększyć np. do 132 zeby miligramy sie zmniejszyły co w rzeczywistości skutkuje zwiększeniem podawanego paliwa??? czy tak bo zaraz zgłupieje???? :blink:

Opublikowano

panowie mam takie pytanie jesli mówicie ze sie zmniejszy wartość dawki na wolnych obrotach to w rzeczywistości sie zwiększy dawka ale w która stronę mam zmieniać wartość jak w oryginale mam ustawione na 128 ( adaptacji jest ogi 128 a wyświetla 4mg) mam zwiekszac czy zmniejszać bo nie wiem ???gdzie ma sie zmniejszyć, miligramy żeby sie zwiększyła dawka czy ta wartość 128 mam zmniejszyć w adaptacjach bo juz sam nie wiem jak to jest??[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2009, 20:50_________________________________________________1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg

z tego wynika ze im jest mniejsza dawka ta pokazywana w miligramach tym wiecej paliwa dostaje.

wiec w adaptacji trzeba ze 128 zwiększyć np. do 132 zeby miligramy sie zmniejszyły co w rzeczywistości skutkuje zwiększeniem podawanego paliwa??? czy tak bo zaraz zgłupieje???? :blink:

jak masz 4 to ustaw na ~3.4 i bedzie dobrze [pamietaj ze silnik ma byc rozgrzany]

Opublikowano

jak masz 4 to ustaw na ~3.4 i bedzie dobrze [pamietaj ze silnik ma byc rozgrzany]

Spanky, odnośnie tej linii:

3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)

jakie wartości ustawić, żeby wyłączyć EGR? Nie mam go w ogóle, więc chciałbym go wyłączyć.

Opublikowano

jak masz 4 to ustaw na ~3.4 i bedzie dobrze [pamietaj ze silnik ma byc rozgrzany]

Spanky, odnośnie tej linii:

3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)

jakie wartości ustawić, żeby wyłączyć EGR? Nie mam go w ogóle, więc chciałbym go wyłączyć.

nie da sie go wylaczyc za pomoca VAG'a to po pierwsze

jak go nie masz fizycznie to nie widze sensu zawracania sobie glowy jego wylanczaniem

po trzecie jak rbiles soft u Rogala i wiedzial ze nie masz EGR-u to pewnie zmodyfikowal mapke EGR'u :wink4:

Opublikowano

a odpowie ktos na moje pytanie czy mam nowy wątek założyć???????????

wszsytko juz zostalo napisane .. wystarczy dokladnie przeczytac ...

Opublikowano

a odpowie ktos na moje pytanie czy mam nowy wątek założyć???????????

wszsytko juz zostalo napisane .. wystarczy dokladnie przeczytac ...

jak było by dokładnie to bym chyba nie pytał??? możesz dokładniej przeczytać moje pytanie i mi odpowiedzieć?????????????
Opublikowano

a odpowie ktos na moje pytanie czy mam nowy wątek założyć???????????

wszsytko juz zostalo napisane .. wystarczy dokladnie przeczytac ...

jak było by dokładnie to bym chyba nie pytał??? możesz dokładniej przeczytać moje pytanie i mi odpowiedzieć?????????????

nie ...

Opublikowano

kolego, jako że założyłem temat i trochę już poregulowałem (eksperymentowałem z dawką) ustawiłbym mając twój silnik w okolicach 2,4 -2,6 mg.

Dla mnie auto moje zostało przeze mnie ustawione na 2,0-2,2 i uważam, że wówczas najlepiej przyśpieszalo a spalanie spadło o 0,5 l. Ostatnio ustawiłem znajomemu z 6 na 2,2 i powiedziałem, że zamiast 7 litrów po mieście spalanie będzie niższe. Dzwonił do mnie niedawno, zdziwniony, ponieważ faktycznie zwiększyłem dawkę a auto spala teraz 6,3 po mieście.

Tyle w temacie.

Opublikowano

to teraz rozumiem wreszcie że jek zmniejszy się miligramy to zwiększa się dawka podawanego paliwa i o to mi chodziło a co do kolegi spanky to z niego taki VIP jak z koziej .... trąba bo człowiekowi na forum który potrzebuje informacji nie chce pomóc wiec dla niego :thumbdown:

a dla Ciebie banshee koleżko miły :drinks: :drinks:

Proszę nie obrażać kolegi Spanky,bo nie dość,że ma ogromną wiedzę to ma również olbrzymi wkład w tworzeniu tego forum.Jak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to nie dziw sie ,że nie lubi powtarzać tego co już raz było napisane.Proponuje ostrzeżenie za łamanie regulaminu tzn.za obrażanie

warnwarn.gifobrażanie

a gdzie ja go obraziłem???? sama prawda a jak nie chce pomóc to niech sie nie wypowiada poza tym tekst o którym mowa nie jest jednoznaczny i dlatego chciałem to wyjaśnić ale ok rozumiem "wafel to wafel"

Opublikowano

to teraz rozumiem wreszcie że jek zmniejszy się miligramy to zwiększa się dawka podawanego paliwa i o to mi chodziło a co do kolegi spanky to z niego taki VIP jak z koziej .... trąba bo człowiekowi na forum który potrzebuje informacji nie chce pomóc wiec dla niego :thumbdown:

a dla Ciebie banshee koleżko miły :drinks: :drinks:

kolego nie przeginaj z takimi hasłami :thumbdown::sick3: Od razu chciałbyś rybę. Spanky daje ci za darmo wędkę, żebyś mógł sobie ją sam złowić :polew: :polew:

[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2009, 20:46_________________________________________________

nie da sie go wylaczyc za pomoca VAG'a to po pierwsze

jak go nie masz fizycznie to nie widze sensu zawracania sobie glowy jego wylanczaniem

po trzecie jak rbiles soft u Rogala i wiedzial ze nie masz EGR-u to pewnie zmodyfikowal mapke EGR'u :wink4:

Jak byłem u Rogala to jeszcze miałem EGR :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...