spanky Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 A tak po za tym czy ktoś wie jakie cisnienie dłodowania ma seryjnie ustawione silnik 2,0 170km i ile max ta turbina napompuje??? przyklad : http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=52592 Tak tylko troszke to jest ściema bo na doładowaniu 1,57bara nie zrobi się ponad 200km. Po za tym piszą że turbo to 1749VC które jest z kolektorem z silnika poprzecznego. to ze akurat z kolektorem to nie ma znaczenia jedna i druga ma taka sama wydajnosc .... tylko ze FMIC jest juz niezbedny ... !!! a z tym doladowaniem to rzeczywiscie chyba powinno byc 1.75 bar ...
Jawor Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Turbine z 2,0 170km można jednak znaleźć dużo taniej niż w ASO. Ja właśnie taką kupiłem więc Adik szukaj dobrze a napewno też znajdziesz. A nie możesz po prostu wyslać koledze na PW kontaktu gdzie kupiłeś tańszą turbinę. Wystarczy odrobina dobrej woli. Dzieki Poziek za poparacie Drogi klubowiczu Jarol prosze cie o kontakt na PW gdzie kupiles ta turbine od 2.0TDI 16V 170KM? Ja też się dołączam się do prośby bo i moja turbinka już się kończy
DareQ Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 O co nalezy sie zatroszczyc przy wymianie turbiny na nowa/regenerowana? Jakie elementy beda potrzebne (uszczelki, itd). Przewody doprowadzajace i odprowadzajace olej wymienic na nowe czy mozna je wyczyscic/przetkac? Cos jeszcze? W przypadku gdy turbo bierze olej nalezy tez przeczyscic caly dolot, lacznie z plukaniem intercoolera.. ponawiam pytanie...
spanky Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 O co nalezy sie zatroszczyc przy wymianie turbiny na nowa/regenerowana? Jakie elementy beda potrzebne (uszczelki, itd). Przewody doprowadzajace i odprowadzajace olej wymienic na nowe czy mozna je wyczyscic/przetkac? Cos jeszcze? W przypadku gdy turbo bierze olej nalezy tez przeczyscic caly dolot, lacznie z plukaniem intercoolera.. ponawiam pytanie... to zalezy na co wymieniasz ....
DareQ Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 wymiana na taka sama (AWX/AVF) lub 170'tke z 2.0TDI czyi plug&play bez rzezbienia
Adik Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Opublikowano 21 Maja 2008 Oto numery turbiny KKK z silnika 2.0TDI 170KM
spanky Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 wymiana na taka sama (AWX/AVF) lub 170'tke z 2.0TDI czyi plug&play bez rzezbienia ja to zrobilem tak : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_avgturbulum_awxczips-t15886.0.html i tak to sie powinno robic ...
peter22 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 witam wma ktos namiary gdzie mozna dostac turbine kkk
dudi75 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Widze ze bardzo duzo chetnych jest na ta turbinke Jarol albo ktorys z innych kolegow moglby podeslac na PW gdzie dostac taka turbinke i w jakich cenach sie znajduja .Dzieki i
Jarol Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Tam gdzie ja kupiłem już niestety nie mają. Ceny tej turbiny to 1500 do 2000 za używke i 2000 do 3000 za fabrycznie nową.
dudi75 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 To jak to zamontujecie to zdajcie relacje jakie efekty 2 z przodu musi byc
Jarol Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Ja nie wiem czy bede montował tą KKK mam kupioną całkowicie nową fabrycznie sztuke ale zastanawiam się czy nie zamontować czegoś większego. Po za tym bez pompek AL raczej 2 nie bedzie z przodu, na szczęście ja już mam 4 takie w domu
dudi75 Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Od czego te pompki AL ? bo nie kojarze od ARL 150KM
Maniusiek28 Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Oto numery turbiny KKK z silnika 2.0TDI 170KM czy ta 170'tka podejdzie do afn'a bez rzeźby???
Jarol Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Pompki AL są z ARL lub ASZ. Turbo KKK podejdzie do AFNa bez rzeźby, wyciągasz seryjną i wstawiasz tą na jej miejsce wszystko pasuje bez problemu.
Maniusiek28 Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Pompki AL są z ARL lub ASZ. Turbo KKK podejdzie do AFNa bez rzeźby, wyciągasz seryjną i wstawiasz tą na jej miejsce wszystko pasuje bez problemu. oki. Nowe pytanie co to za wtyczka na sztandze turbiny (w mojej turbinie nie ma takiej,co się tam podłancza?)
Jarol Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 W 2,0 Tdi jest tam podłączony czujnik położenia sztangi w twoim silniku tego nie ma więc nie podłączasz nic. Tak samo przy wejściu spalin jest dziura na czujnik EGT który można sobie zamontować lub zaślepić dziurę jakąś śrubą.
Maniusiek28 Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 W 2,0 Tdi jest tam podłączony czujnik położenia sztangi w twoim silniku tego nie ma więc nie podłączasz nic. Tak samo przy wejściu spalin jest dziura na czujnik EGT który można sobie zamontować lub zaślepić dziurę jakąś śrubą. dzięki za info
dudi75 Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Ja nie wiem czy bede montował tą KKK mam kupioną całkowicie nową fabrycznie sztuke ale zastanawiam się czy nie zamontować czegoś większego. Po za tym bez pompek AL raczej 2 nie bedzie z przodu, na szczęście ja już mam 4 takie w domu A jaka masz zamiar zalozyc jak nie KKK ?? GT 22??
Jarol Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Tak myślałem nad GT22 ale jednak zostane na KKK mysle że będzie ponad 200km a po za tym na tej turbinie bedzie dużo NM z dołu przy niskich obrotach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się