dedkam Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Witam, Chciałbym założyć dobrą instalację gazową do mojej Audi 1.8T 193KM. Czytałem trochę na forum, szukałem dobrego gazownika w pobliżu, ciągle mam kilka pytań: 1. Czy instalacja BRC Sequent 24 będzie odpowiednia? czy raczej polecacie coś innego ? 2. Jaka butla zmieści się w miejscu koła zapasowego ? 3. Czy jest możliwość zamontowania wlewu gazu, zaraz przy wlewie paliwa? 4. Z tego co czytałem 2 osoby polecały warsztat www.czakram.pl, czy może jest coś jeszcze innego dobrego na podkarpaciu ew. w małopolsce ? 5. Jakie spodziewać się spalania ? czy uda się uzyskać 10l przy spokojnej jeździe? Z góry dzięki za pomoc.
pablosan Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Adam Rogowski, Lublin, namiar znajdziesz na lpg-forum.
Łukasz 23 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 dobra instalacja i ogarnięty gazownik da efekt ,butla 55l ,wlew wkręcany pod klapką da się zrobić , 10l do osiągnięcia a na trasie nawet poniżej
ghost2255 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Nie wiem jak w B6, ale w B5 wchodzi pełny wlew pod klapkę.
dedkam Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 wlew wkręcany pod klapką da się zrobić co to znaczy wkręcany:>
grzemo Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 wlew wkręcany pod klapką da się zrobić co to znaczy wkręcany:> Jeśli nie mieści się pełny wlew trzeba stosować wkręcaną przejściówkę http://moto.allegro.pl/przejsciowka-lpg-m10-polska-w-klapce-pali-i2221568683.html
dedkam Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 czyli przy każdym tankowaniu trzeba wkręcać taką przejściowkę ?
Onkel Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 czyli przy każdym tankowaniu trzeba wkręcać taką przejściowkę ? Tak. I nie wiem jak wy osiągacie w tych motorach 10l.... No ale lepiej napisać 10 niż 13...
dedkam Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 to jak w końcu? nie ma szans zejść do 10l gazu, przy spokojnej jeździe? ile Ci pali średnio na trasie czy w miescie?
grzemo Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Tak. I nie wiem jak wy osiągacie w tych motorach 10l.... No ale lepiej napisać 10 niż 13... To raczej jest życzeniowe spalanie.
Onkel Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Ja w swoim motorze 1.8T 150Km nie oszczędzając mam 12-13l.
stomi Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 kolego ja w swoim b5 przez 4lata użytkowania z dwa razy może zeszłem do 10l lpg/100 ale to jazda emerycka była gdzie pedał gazu tylko smyrałem a nie naciskałem:grin:, 11 minimum z normalnej jazdy na trasie musisz policzyć, a jak masz quattro to dodaj jeszcze 1.
Łukasz13 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 to jak w końcu? nie ma szans zejść do 10l gazu, przy spokojnej jeździe? ile Ci pali średnio na trasie czy w miescie? A wiesz ile pali Ci benzyny? To dolicz to tego ok 15-20% wiecej i masz spalnie gazu.
dedkam Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 A co do komponentów to co polecacie ? Brać BRC czy coś na STAG-u?
grzemo Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Bierz ten sterownik który gaziarz ma lepiej opanowany, żeby później nie mówił że nie można czegoś wyregulować gdyż to ty wybrałeś taki sterownik. Ale osobiście polecam staga, chyba większość gazowników ma go opanowanego.
dedkam Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Wstępnie zdecydowałem się na: - sterownik stag 300 + - reduktor KME Gold - wtryski hana h2000 zielone - filtr FL-02 - Faro 13mm Wycenione to zostało na 3600zł, nie wiem jeszcze jaka butla tam wejdzie, czytalem że 55l chyba się w koło zmieści, no i wlew koło wlewu paliwa.
Łukasz 23 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 zestaw masz dobry ,zakładaj i będziesz się cieszył z jazdy ,a 10l da się osiągnąć ,tylko masz ośke czy q??? ja mam butle 55l a tankuje w nią 45l gazu i na trasie tak do 120km/h robię 500km a na miejscu jeżdżąc po 10 km i po mieście to 12 trzeba liczyć. A jak założysz lpg to spodziewaj się że cewki mogą padać jeżeli nie zmieniałeś jeszcze
dedkam Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Mam Quattro, więc spalanie pewnie będzie większe. Cewek jeszcze nie zmieniałem, auto dopiero co sprowadziłem, ale z wydruku z serwisu audi, widać że były wymieniane. Jaki koszt zakupu i wymiany takich cewek ?:>
pablosan Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Kolego "grzemo" Akurat sterownik, to najmniej ważna rzecz w 3 podstawowych w instalacji, najważniejsze są wtryskiwacze i reduktor. Dobry reduktor i wydajne/precyzyjne wtryski+gorszy sterownik będą hulały, gówniane wtryski czy reduktor+nie wiadomo jaki wypasiony sterownik=badziewie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się