baszmak7 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 jak to czytam, co "lepsiejsie" ałdi or bymywy. obie marki maja swoich zwolenników, sa zalety jak i wady obu marek co do awarii silnokow w większości przypadków winny jest osprzęt (valeo, bosch i nne) a nie wada konstrukcyjnataaak jak pęka głowica w 2.0tdi to winny jest osprzęt,gratulacje, BMW wymiata taka jest prawda
daniels Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 KUPUJ BASZMAKU SIÓDMY Bolida Młodzieży Wi...j i już
czaki22 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 zapisz sie na forum bmw i poczytaj co tam sie dzieje z silnikami , Zbiorowy pozew za wadliwe silniki w BMW BMW-klub.pl • Zobacz temat - Wadliwe Silniki M52 - Nikasil od kiedy został on wycofany i tak bez konca po za tym toporne auta w srodku
dziadek Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 zapisz sie na forum bmw i poczytaj co tam sie dzieje z silnikami , Zbiorowy pozew za wadliwe silniki w BMW BMW-klub.pl • Zobacz temat - Wadliwe Silniki M52 - Nikasil od kiedy został on wycofany i tak bez konca sorry czaki ale : ... a czytałeś ten wątek o którym piszesz? stare silniki 2.5TDS z lat 90-tych gdy w audi też był 2.5TDI v6 tak samo "udany" mający jeszcze więcej bolączek ...i porównaj sobie nowe BMW 5 z np audi a6/a7 niemal identyczne wnętrza największą różnicę robi chowający się wyświetlacz w audi ...poza tym chcesz rozmawiać o gustach - chyba nie ma sensu bo każdy ma swój
PABLO Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Wg. mnie w nowych modelach 2011/2012 BMW znacznie poprawili środek (5,6,7) i już nie odrzuca "topornością" jedynie zegary mają od kilkunastu lat praktycznie nie zmienione ale taka jest ich polityka widocznie, co nie zmienia faktu że nadal mi się bardziej podoba środek w takiej nowej A6
czaki22 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 wpisałem po prostu na google problem silnikow bmw i wywaliło jakies 100 podstron wkleiłem pierwsze lepsze wszytsko sie sypie tak samo czy audi czy bmw to co produkuja to badziew na 200tys km bo mniejw iecej te 6 lat leasing sie konczy i kupuje nowe , a dalej reanimuje sie juz u nas w kraju,
iglako Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 bardzo drogi samochód + diesel = obcjach
PABLO Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 bardzo drogi samochód + diesel = obcjach Hmmm możesz rozwinąć
iglako Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 bardzo drogi samochód + diesel = obcjach Hmmm możesz rozwinąć M -POWER w benie zawsze bedzie lepsze i to nie podlega wogole dyskusji ,a ten diesel to tylko wypelnienie luki popytowej w centralnej europie dla bogatych sknerow ,chociaz nie twierdze ze to shit. Generalnie jak kogos stac na takie auto to stac go na to zeby tankowac benzyne. Porsche Panamera w Dieslu to dopiero wiocha .
jedrekx Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 bardzo drogi samochód + diesel = obcjach Hmmm możesz rozwinąć M -POWER w benie zawsze bedzie lepsze i to nie podlega wogole dyskusji ,a ten diesel to tylko wypelnienie luki popytowej w centralnej europie dla bogatych sknerow ,chociaz nie twierdze ze to shit. Generalnie jak kogos stac na takie auto to stac go na to zeby tankowac benzyne. Porsche Panamera w Dieslu to dopiero wiocha . :facepalm:
Młody Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 bardzo drogi samochód + diesel = obcjach Hmmm możesz rozwinąć M -POWER w benie zawsze bedzie lepsze i to nie podlega wogole dyskusji ,a ten diesel to tylko wypelnienie luki popytowej w centralnej europie dla bogatych sknerow ,chociaz nie twierdze ze to shit. Generalnie jak kogos stac na takie auto to stac go na to zeby tankowac benzyne. Porsche Panamera w Dieslu to dopiero wiocha . Ja pier.... audi le mans TDI to też wiocha. No co za ......
David Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 niektorzy sa zacofani i caly czas diesel kojarzy im sie z silnikiem od traktoru,najnowsze diesle po prostu wymiataja a szczegolnie moment jeszcze kilka lat i nie bedzie zadnej roznicy miedzy dieslem a benzyna,widac to po tym jak chodzi wydech w nowym a6 3.0 tdi 313ps
iglako Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Odezwali sie sami wlasciciele diesli Czemu nie ma diesli (osobowych) w USA czy np w Australii skoro sa dystrybutory ON ? Przeciez mogli by tam jezdzic jeszcze taniej
PABLO Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Odezwali sie sami wlasciciele diesli Czemu nie ma diesli (osobowych) w USA czy np w Australii skoro sa dystrybutory ON ? Przeciez mogli by tam jezdzic jeszcze taniej Ponieważ to jest inny rynek gdzie baryłka w przeliczeniu na ich zarobki wychodzi o wiele taniej niż benzyna w Europie. Jeśli już porównujesz PB vs ON w BMW to podam Ci przykład na E46 która już nie jest najnowsza, silnik 330ci 231KM i 330D 204KM wystarczy porównać osiągi obu silników a spalanie deklasuje benzynę, zrobisz program w dieslu to objedzie benzynę i będzie połowę mniej spalał, dzisiaj ludzie się kierują tymi argumentami. Oczywiście zawsze można mówić że diesel jest droższy w eksploatacji niż benzyna i tu się zgadzam ale jak ktoś kupuje taką nową A6 C7 3.0TDI 313KM to nie martwi się o koszty eksploatacji. Najnowszy "klekot" bety robi robotę nie ma co ukrywać, założe się że jak byś się nim przejechał i poczuł osiągi a przy okazji sprawdził spalanie to byłbyś pozytywnie nastawiony tym bardziej że jak byś nie wiedział że to diesel to byś pewnie nie zauważył bo chodzi już praktycznie jak benzyna. Dodatkowo są już projekty że po programie robią 450-470KM z pojemności 3.0TDI (bo tyle ma M550D) to już budzi wielki szacun.
David Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Odezwali sie sami wlasciciele diesli Czemu nie ma diesli (osobowych) w USA czy np w Australii skoro sa dystrybutory ON ? Przeciez mogli by tam jezdzic jeszcze taniej ostatnio liczylem ile musialby kosztowac litr paliwa w stosunku do zarobkow w PL zeby wychodzilo jak w Danii gdzie teraz mieszkam i wyszlo mi ze litr w polsce musialby kosztowac 1zl myslisz ze wtedy ludzie nie kupili by np 3.0 benzyny? wyobraz to sobie dlatego w polsce furore robia 1.9 tdi oraz LPG
NYNA Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Odezwali sie sami wlasciciele diesli Czemu nie ma diesli (osobowych) w USA czy np w Australii skoro sa dystrybutory ON ? Przeciez mogli by tam jezdzic jeszcze taniej ostatnio liczylem ile musialby kosztowac litr paliwa w stosunku do zarobkow w PL zeby wychodzilo jak w Danii gdzie teraz mieszkam i wyszlo mi ze litr w polsce musialby kosztowac 1zl myslisz ze wtedy ludzie nie kupili by np 3.0 benzyny? wyobraz to sobie dlatego w polsce furore robia 1.9 tdi oraz LPG Myślę że chętniej kupowali by samochody z większymi silnikami a kto miał by kupić diesla to i tak by kupił. np: Ja:decayed:
turdzi Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Odezwali sie sami wlasciciele diesli Czemu nie ma diesli (osobowych) w USA czy np w Australii skoro sa dystrybutory ON ? Przeciez mogli by tam jezdzic jeszcze taniej A ja zapytam jeszcze inaczej , pozyczalem ostatnio samochod w polskiej wypozyczalni.na 39 dostepnych tylko 5 byly tdi i to glownie vany.Kto zgadnie dlaczego ?
ono Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Bo za wachę płaci klient ? A koszt zakupu klekota jest dużo większy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się