kolunio Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 dziś przy ostrym przyśpieszaniu moim 3.0 na maxa kontrolka check zaczyna mrugać to już drugi raz w ciągu 2 mc ale tylko przy szybkiej jezdzie help co to może być
kolunio Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 i tak pewnie zrobię ja podejrzewam że to katy siadają ale zobaczymy
DarkBB Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Po podłączeniu kompa zapewne zobaczysz zapis....sporadyczne wypadania zapłanu na cylindrze.....
lesjagl Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Kolega zapomniał dodać, że ma zamontowany lpg a to też może powodować wywalanie checka..
stomi Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 może to przez te japońskie wtryski:grin: czuje że błąd będzie związany z mieszanką paliwa a winą lpg. Sprawdź vagiem.
lesjagl Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Szczególnie jak koledze gazownik ustawił spalanie jak najmniejsze (zubożył mieszankę)
DarkBB Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Kolunio, bez kompa niczego się nie dowiesz. Miałem podobną sytuację (ASN PB/LPG) podczas mocnnego przyspieszania kontrolka check się pojawiała dopóki nie wymieniłem zużytych cewek zapłonowych.
kolunio Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 panowie tu was zaskocze jak jeszcze nie miałem lpg i check mi mrugał ,a ceweczki mam nowiutkie z ASO i świece także NGK nie piszcie głupot proszę
Rafal-L Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 ja bym sprawdzil szczelnosc ukladu dolotowego(Odmy)
grzes1150 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 panowie tu was zaskocze jak jeszcze nie miałem lpg i check mi mrugał ,a ceweczki mam nowiutkie z ASO i świece także NGK nie piszcie głupot proszę Do puki nie podepniesz pod vaga to właśnie będziemy pisać głupoty. Ja obstawiam Misfire
DarkBB Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 OK, kolunio. Nie będziemy sugerować "głupich" powodów wyświetlania check-a. Jak już sprawdzisz na komuterze zapisane błędy to napisz o nich. Być może czegoś nowego dowiemy się od Ciebie.
kolunio Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 wypada zapłon na cylindrach i sonda lambda ,wypadanie zapłonu może byc powodem ponieważ w komorach mam olej jak ostatnio wymieniałem swieczki muszę się jakoś tego pozbyć
Zbyszek_7 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 A więc wymiana uszczelki pod pokrywą(Koszt ok 70zł) i wymiana sondy rozwiąże Twoje problemy:)
kolunio Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 eee to nie wielkie koszta pewnie tylko sonda kosztuje i mam je dwie ciekawe ile w aso
DarkBB Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 eee sondy są cztery i te dwie za katalizatorem w ASO to ok 500 zł.
ghost1717 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 a ja bym na Twoim miejscu przeczytał w archiwum moje posty tam powinno być dużo nastukane na temat ASN. Zmień świece na NGK LPG 1 i zapomnisz i problemie padających cewek w tym silniku. Kolejna ważna sprawa to prawidłowe wystrojenie LPG a to potrafi mało kto. Jak wyskakuje błąd niskiej sprawnosci kata to sygnał ,że jest źle wyregulowana instalacja. Bardzo pomocne w strojeniu LPG są 2 szerokopasmowe sondy lambda... daje to niezłe możliwości regulacji. Gdy wypadają Ci zapłony i sonda lambda zamiast "falować" niemal stoji w miejscu to na 80% masz już po katalizatorach albo po sondzie. Najcześciej pada grzałka sondy ale to są troche inne błędy... Jeśli sonda przed katem oscyluje w granicy 0,8V wszystko z katem powinno być o.k jeśli sonda nie reaguje... czeka Cie demontaż wydechu. Sprawdzenie drożności i ogólnie w cholere roboty... Tak dla jasności nasze 3.0 mają 4 sztuki katalizatorów 2 precaty + 2 główne proukcja eberspracher cena w serwisie ok. 10 tys zł sprawdz na VAG kanały : 31 w góre odpowadają za katalizatory i sondy lambda pokazują temperature wydechu itp... tu rozpiska : 002 Injector time and MAF 003 overall timing and MAF 004 intake air temp and coolant temp 015 mis-fire count cyl 1~3 016 mis-fire count cyl 4~6 20/21 Timing correction (CFs), or “timing retard” 22-24 Timing related data 26/27 Knock Sensor for Cyls 2/5 034 EGT temp bank 1 035 EGT temp bank 2 031 O2 voltage 032 LTFT 114 N75 Duty Cycle 115 Boost (Request and Actual) 120 Torque pozdrawiam Łukasz
kolunio Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 gazownik mówił ze nie ma potrzeby wymieniać swieczki na lpg 2 mc założyłem nowe ngk zapłaciłem 180 zł coś widzę ze nie potrzebnie zakładałem lpg same problemy a tak ich nie miałem wogóle
grzes1150 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 gazownik mówił ze nie ma potrzeby wymieniać swieczki na lpg 2 mc założyłem nowe ngk zapłaciłem 180 zł coś widzę ze nie potrzebnie zakładałem lpg same problemy a tak ich nie miałem wogóle No tak to już bywa z tymi gazowniami
kolunio Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 ale wiecie co jak jeszcze nie miałem lpg to mi się to zrobiło ale tylko raz czyli wypadł zapłon na pb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się