stomi Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Odnośnie logów 1.8t to jeśli jest nieszczelność w dolocie to wartości w przepływce ulegają zmianie czy będą poprawne? Żeby sprawdzić szczelność dolotu potrzebny jest kompresor ale jak to dokładnie się robi to nie wiem. Kumpel sprawdzał u znajomego, moge podpytać. A wartości z przepływki najpierw rosną a potem maleją Nie trzeba, pytanie było bardziej w celu wzbogacenia swojej wiedzy:wink:
?uki1984 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 A tu panowie jest filmik jak sprawdzić szczelność dolotu i jakiego przyrządu użyć:
edekxp Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Na podstawie danych z najwyższej wartości którą podaje przepływów można wyliczyć przybliżoną moc.U Ciebie jest to 142,1 x 1.25 to masz 177 kunia, wiec teraz wiemy ze był wirus. To jak u mnie jest 146,4 to ma jeszcze więcej koni? Nie wiem czy coś było dłubane bo auto mam od listopada Nie mam za bardzo jak sprawdzić, jedynie szwagra skoda 150km 2009r, to mój lepiej ciągnie (odczuwalnie) mimo że napewno waga większa bo Q. Chyba te 13km różnicy chyba nie byłoby odczuwalne, a wiadomo przebieg mojego większy o 170tys km, a może takie wrażenie. Inna jazda Audi a Skoda Octavia I
longerooo Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 benzyna nie osiągnie takiej temperatury aby stopiła katalizator ceramiczny a takie były montowane w audi.......... może być taka możliwość ale przy katalizatorze metalicznym (nie oryginalnym) i to bardzo chu..... jakości to jeszcze mało kolego widziałeś :)zwłaszcza po chipie tak się dzieje gdy dostaje za dużo paliwa i nie wszystko się spala w komorze.Ja mimo wszystko obstawiam na zapchany,stopiony kat
KICHOL Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 benzyna nie osiągnie takiej temperatury aby stopiła katalizator ceramiczny a takie były montowane w audi.......... może być taka możliwość ale przy katalizatorze metalicznym (nie oryginalnym) i to bardzo chu..... jakości to jeszcze mało kolego widziałeś :)zwłaszcza po chipie tak się dzieje gdy dostaje za dużo paliwa i nie wszystko się spala w komorze.Ja mimo wszystko obstawiam na zapchany,stopiony kat dziwna sprawa.....temp. topnienia ceramiki przekracza 1300st a temperatura gazów wylotowych to 600-1000 st ......ja mam wirusa i temp przy pałowaniu nie przekroczyła mi 900st..... ile paliwa musisz wlać żeby wytopić ceramikę no chyba że ktoś ładuje silnik czystym tlenem albo podtlenkiem .......poza tym sonda lambda wyregulowałaby stosunek mieszanki paliwa by nie doszło do stopienia kata a jak zauważyłeś furmanka kolegi jedzie od 3tyś rpm. Jak zauważyłeś właściciel samochodu jest rozgarnięty i od razu podpiął Vaga zrobił logi. Wykluczam możliwość żeby właściciel jeździł z walnięta sondą, na podtlenku, z wirusem, przy spalaniu 30l/100km i tego nie zauważył.......
longerooo Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 http://www.tlumik.czest.pl/index.php?adres=baza/katalizator_uszkodz szkoda,że nie zrobiłem zdjęcia bo byś zobaczył jak u mnie w TFSI pięknie go stopiło!!!a przejechałem tylko z 5 km na padniętej tylko jednej cewce:)
?uki1984 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Na podstawie danych z najwyższej wartości którą podaje przepływów można wyliczyć przybliżoną moc.U Ciebie jest to 142,1 x 1.25 to masz 177 kunia, wiec teraz wiemy ze był wirus. To jak u mnie jest 146,4 to ma jeszcze więcej koni? Nie wiem czy coś było dłubane bo auto mam od listopada Nie mam za bardzo jak sprawdzić, jedynie szwagra skoda 150km 2009r, to mój lepiej ciągnie (odczuwalnie) mimo że napewno waga większa bo Q. Chyba te 13km różnicy chyba nie byłoby odczuwalne, a wiadomo przebieg mojego większy o 170tys km, a może takie wrażenie. Inna jazda Audi a Skoda Octavia I chyba 20koni różnicy bo u Ciebie wychodzi 183kunie ale to może się zmieniać względem temperatury otoczenia. U mnie przepływów najwięcej pokazała 152.5 wiec jakieś 193 kuce ostanio robiłem logi i wyszło 188 km. Ale to pokazuje ze auto jest po remapie tak jak doładowanie w serii bfb ma miedzy 0,65-0,8bara. A umnie w piku jest wymagane juz1bar. Ale żeby sprawdzić dokładnie moc to tylko hamownia. Dodam jeszcze ze w bfb za pomocą vag com można w 120 bloku sprawdzić moment obrotowy tego silnika. Wiem że też w którymś bloku można sprawdzić AFR, tylko nie pamiętam w którym to było.
edekxp Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Na podstawie danych z najwyższej wartości którą podaje przepływów można wyliczyć przybliżoną moc.U Ciebie jest to 142,1 x 1.25 to masz 177 kunia, wiec teraz wiemy ze był wirus. To jak u mnie jest 146,4 to ma jeszcze więcej koni? Nie wiem czy coś było dłubane bo auto mam od listopada Nie mam za bardzo jak sprawdzić, jedynie szwagra skoda 150km 2009r, to mój lepiej ciągnie (odczuwalnie) mimo że napewno waga większa bo Q. Chyba te 13km różnicy chyba nie byłoby odczuwalne, a wiadomo przebieg mojego większy o 170tys km, a może takie wrażenie. Inna jazda Audi a Skoda Octavia I chyba 20koni różnicy bo u Ciebie wychodzi 183kunie ale to może się zmieniać względem temperatury otoczenia. U mnie przepływów najwięcej pokazała 152.5 wiec jakieś 193 kuce ostanio robiłem logi i wyszło 188 km. Ale to pokazuje ze auto jest po remapie tak jak doładowanie w serii bfb ma miedzy 0,65-0,8bara. A umnie w piku jest wymagane juz1bar. Ale żeby sprawdzić dokładnie moc to tylko hamownia. Dodam jeszcze ze w bfb za pomocą vag com można w 120 bloku sprawdzić moment obrotowy tego silnika. Wiem że też w którymś bloku można sprawdzić AFR, tylko nie pamiętam w którym to było. Ja cały czas myslałem że zwiększenie mocy to zmiana mapy czyli większe doładowania turbiny oraz odpowiednio wtrysk paliwa a tu wychodzi że większe ssanie turba (większy przepływ) to też zwiększenie mocy
Fritz Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Panowie dziś oddałem auto do mechanika bo zaczęło mi popierdziwać... Wyglądało na uszczelke. Zdemontowali kolektor i co się okazało... - kolektor pęknięty na wylot od góry jak się coś psiknie do niego to zaraz jest po drugiej stronie... na ile to gubiło ciśnienie tego nie wiadomo. - no i najgorsze to turbina... strona gorąca popękana od środka... nic nie widać na zew... Co poradzicie?? co z tym robić? Kolektor to wiadomo trzeba drugi...
grzes1150 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Panowie dziś oddałem auto do mechanika bo zaczęło mi popierdziwać... Wyglądało na uszczelke. Zdemontowali kolektor i co się okazało... - kolektor pęknięty na wylot od góry jak się coś psiknie do niego to zaraz jest po drugiej stronie... na ile to gubiło ciśnienie tego nie wiadomo. - no i najgorsze to turbina... strona gorąca popękana od środka... nic nie widać na zew... Co poradzicie?? co z tym robić? Kolektor to wiadomo trzeba drugi... Jak nie ma pęknięć przy klapie WG przez które by mogła ciśnienia spalin nie trzymać to bym to olał. Popękana strona gorąca przy tych silnikach to normalka
Fritz Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Oddałem turbo do mechaniora od turbin podobno dobry... jutro ma być odpowiedz co i jak... ogólnie luzów wzdłużnych brak, delikatne poprzeczne...
Fritz Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ja słyszałem właśnie że nie bardzo... bo zaraz idzie i tak dalej.. są jakieś specjalne spawary do żeliwa ale to podobno drogie a i tak może pęknąć dalej
KICHOL Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 żadnego spawania kolektorów......pany......kolektor na allegro można kupić do 200zł. Turbina do ewentualnej regeneracji i dalej na drogę hulać po zakrętach
Fritz Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 Panowie mam pytanie. A jak to jest w tych silnikach z katem??? Czy może powodować on zmulenie i dziwne chrobotania zapłonu w silniku jak jest zużyty? I jeszcze pytanie jakie wartości mają mieć czujniki spalania stukowego na biegu jałowym??
grzes1150 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Jak stuka i cofa zapłony to obstawiam coś z filtrem paliwa w którym znajduje się regulator ciśnienia albo sama pompa paliwa się kończy
edekxp Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 U mnie od jakiegoś czasu wywala błąd 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Wstępnie sprawdziłem szczelność (wzrokowo) nic nie widać przeczyściłem zawór od trójnika odmy zrobiłem logi i myślę że 118 Boost_Du ty jakość duże wartości może ktoś się wypowie http://vaglog.rtnet.pl/edekxp_84726.html na przykładzie z innego samochodu u mnie turbo osiąga zadane ciśnienie przy około 3000obr a np tu: http://imageshack.us/f/521/log02marekcd8.jpg/ 2500obr Czy to jakaś nieszczelność?
?uki1984 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Może kat przypchany jak Ci dopiero przy 3000obr bierze.
edekxp Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Jak to sprawdzić. Muszę sprawdzić szczelność.Bez odpinania tylko ścisnołem przewód do gruszki WG i auto rwie dużo lepiej. Trzeba posprawdzać wszystko może N75 albo DV puszcza
KICHOL Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Jak to sprawdzić.Muszę sprawdzić szczelność.Bez odpinania tylko ścisnołem przewód do gruszki WG i auto rwie dużo lepiej. Trzeba posprawdzać wszystko może N75 albo DV puszcza only podmianka....sprawdź jeszcze raz nieszczelności, podmień n75.......i na koniec wymień turbo:naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się