Adri Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 podczas operowania gazem lub sprzęgłem odczuwam na lewarku drgania tył przód. największe szarpnięcie odczuwalne na całym aucie jest gdy jade na jedynce i wcisne sprzęgło. czy to może przeguby? czy coś innego? bo chyba nie sprzęgło(mam nadzieje)
Damian866 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Nie wiem jak u ciebie ale u mnie są minimalnie wyczuwalne pytałem się mechanika myślałem ze poduszki,powiedział żeby nic nie wymieniać ze minimalny luz będzie
grotu Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Witam, mam tez podobny problem, silnik AWX w audi a4 b6, strasznie szarpie przy ruszaniu z 1 później już w trakcie jazdy jest ok.Mechanik powiedział że nie wie co jest bo poduszki są raczej ok, więc wskazał na koło dwumasowe. Szarpanie nie wystepuje na zimnym silniku tylko w chwili jak silnik jest ciepły i po kilku ruszeniach z pierwszego biegu. Proszę o pomoc czym może być spowodowane to szarpanie.
nastradamus Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam, mam tez podobny problem, silnik AWX w audi a4 b6, strasznie szarpie przy ruszaniu z 1 później już w trakcie jazdy jest ok.Mechanik powiedział że nie wie co jest bo poduszki są raczej ok, więc wskazał na koło dwumasowe. Szarpanie nie wystepuje na zimnym silniku tylko w chwili jak silnik jest ciepły i po kilku ruszeniach z pierwszego biegu. Proszę o pomoc czym może być spowodowane to szarpanie. Witam, miałem identyczny przypadek, obstawiałem kończącą się dwumasę tym bardziej że samochód ma na liczniku 190000 (hehe było by miło ) ostatnio zdemontowałem egr'a i go wyczyściłem - był mega zawalony syfem i o dziwo po tym zabiegu samochód przestał szarpać (wibrować) przy ruszaniu z 1edynki na ciepłym silniku, i teraz moje pytanie czy to było to? czy czysty przypadek, że chwilowo się uspokoiło... proponuję wyczyść egr i zobaczymy co będzie... pozdrawiam
Adri Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2012 ja egr już wymieniłem na nowy a szarpie i na zimnym i na ciepłym, podejrzewam przegub wewnętrzny??
grotu Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 No dobra skoro podejrzewasz przegub to powinieneś chyba słyszeć na skręconych kołach klekotanie przegubów. No chyba że się mylę?
Adri Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 zewnętrzne przeguby nic nie przeskakują na skręconych kołach, myślałem raczej o wewnętrznym przegubie(kielichu) ale podobno sie nie psują. wię gdzie jeszcze szukać? jak to sprawdzić? jakieś pomysły?
iceweed Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Podpora wału , poduszka pod skrzynia
Lukasz_mk2 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 miałem ten sam problem i opisałem go tutaj: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=233279 też miałem szarpanie na jedynce na ciepłym (czego nie opisałem w podanym wyżej linku), najgorsze było przebijanie się przez pół miasta w korku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się